Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Voimat loppu ojentajista jo rintatreenin alkuvaiheilla jolloin loppu meni turhaksi nyhväämiseksi, mutta salin jälkeen suihkun peilissä oli joku helvetinmoinen mörkö, jonka olkapäät oli jalkapallon kokoiset! noei oikeesti, mutta pumppi oli kova kun tein rinta ja ojentajatreenin päälle gymlogin 15 min olkapäät.

Uusi ennätys 26 leukaa meni tänään. 10 vuotta ja 10 kiloa sitten edeltävä ennätys 25 toistoa.

Uskon, että 30 menee jo rikki, koska tämä tuli kokeiltua kolmen leuanvetotreenipäivän jälkeen. (100 leukaa per/pvä)

Törkee tuntuma selkään vain kahdella liikkeellä, kulmasoudulla (tanko) ja ylätaljalla lapiokahvalla, selkä levis ainakin 10cm ja rinnanympäryyttä tuli 40cm lisää. Toinen ilahduttava asia oli huomata että paino on lähtenyt nousuun kuukauden junnaamisen jälkeen uudella treeni-innolla.

^^ ostin kans expoilla humalapäissäni purkin :D eli suosittelet kuurille lähtöä?

Nuorempana ku joi viel reilusti niin ei sopinu kyl meikäläisel mut nykyään menee alkoholia niin vähä niin päätin kokeilla yhden purkin. Kannattaahan sitä miettiä mitä syö, saattaa kuitenkin vaikuttaa hormonien toimintaan. Jotku suosittelee jotku ei, Nut ei se yks purkki kohtaloksi oo :D

Oon aatellu pysyy natuna, mut kai sitä vois tollasen 300 napin kuurin syyä. Toivottavasti en saa täst mitää roinaajan mainetta pakkiksella..

Treeni kulki salilla hyvin ja tänään puntarikin näytti 80kg lukemia, viimeksi reilu puolivuotta sitten sama paino mutta huomattavasti nesteisempi kunto.

Huomasin, että mun ulkokiertäjät on ollu varmaan mun koko aikuisiän ajan tuhannen solmussa. Nyt tein yhdenlaista egoscue-mobbausta jossa en alussa päässyt edes koko asentoon, ja lopuksi sitten liikkui olkanivelet ihan sulavasti ja vaivattomasti, ja tuntuu että pystyy hengittämään paremmin.

Keppijumppa on kyllä ässää.

Parin viikon lepo (mitä nyt kolme kertaa kävin heilumassa salilla vähän mitä sattuu ja vähintään joka toinen päivä kului vaihteleva määrä etyylialkoholia) on selkeesti tehnyt tehtävänsä. Tän viikon treenit on kulkenu tosi hyvin, vaikka nyt tietysti joistain painoista on muutama kilo kadonnut. Oon myöski onnistunu nyt syömään hyvistä lähteistä riittävästi energiaa. Nyt on sellanen olo, että alkaa kova kehittyminen!

Kyykky tuntui kulkevan, joten ajattelin pitkästä aikaa testailla paljonko siihen tankoon voi kiekkoja laittaa. 170kg, jolla olen joskus kokeeksi ykösen ottanut, tuntui sen verran luontevalta että tein kaksi toistoa. Tästä vakuuttuneena päätin samoilla lämmöillä kokeilla 180kg joka nousikin yllättävän rivakasti. 200kg tuntuisi olevan suorastaan hiveltävän lähellä, mutta en lähtenyt onneani kokeilemaan. Tuplaennätys puoli elämää salilla käyneenä lämmittää kummasti, sen verran jojottelua tämä homma toisinaan on.

Back
Ylös Bottom