Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Kokeilin elämäni ensimmäisen kerran yhteistuloksessa maksimeja samassa treenissä. Tuloksena hokipyllistys 120kg, runkkupena 105kg ja maastaveto 150kg. Maastavedossa käytin kyllä ylimääräisen 4. yrityksen. Kyykkyyn ja penkkiin jäi ehkä vähän varaa, mutta mavessa alkoi jo silmät pullistua. Hieno fiilis, kun on tullut raiskattua kroppaa liki 30 vuotta kestävyysharjoittelulla.

Kokeilin elämäni ensimmäisen kerran yhteistuloksessa maksimeja samassa treenissä. Tuloksena hokipyllistys 120kg, runkkupena 105kg ja maastaveto 150kg. Maastavedossa käytin kyllä ylimääräisen 4. yrityksen. Kyykkyyn ja penkkiin jäi ehkä vähän varaa, mutta mavessa alkoi jo silmät pullistua. Hieno fiilis, kun on tullut raiskattua kroppaa liki 30 vuotta kestävyysharjoittelulla.

Hörähdin ratkiriemukkaalle viestillesi :hyvä:

Ei tapahtunut varsinaisesti salilla, mutta minua ilahdutti kun sain eräästä lisäravinnepuodista näytteitä ILMAISEKSI :rock: Mielummin maksan muutaman euron ylimääräistä ja tuen paikallista, kuin tilaan jostain nimeltämainitsemattomista *köh* ..stukku nettikaupasta, josta ei saa näytteitä edes pyytämällä.

Ilahdutti ilmiselvästi vasta treeniharrastustaan aloittelevien tyttöjen riemu, kun saivat heti alkuunsa laittaa toistasataa kiloa vastusta johonkin laitteeseen.
Kyseessä oli siis avustettu leuanveto/dippi -laite, johon tytöt vain lisäsivät innoissaan painoja puheidensa perusteella ymmärtämättä, että tuossa laitteessa suurempi paino tarkoittaa pienempää vastusta.
Mutta tärkeintä oli siis se vilpitön ilo, kun jokin liike tuntui niin kevyeltä niin isoilla painoilla.

Ilahdutti ilmiselvästi vasta treeniharrastustaan aloittelevien tyttöjen riemu, kun saivat heti alkuunsa laittaa toistasataa kiloa vastusta johonkin laitteeseen.
Kyseessä oli siis avustettu leuanveto/dippi -laite, johon tytöt vain lisäsivät innoissaan painoja puheidensa perusteella ymmärtämättä, että tuossa laitteessa suurempi paino tarkoittaa pienempää vastusta.
Mutta tärkeintä oli siis se vilpitön ilo, kun jokin liike tuntui niin kevyeltä niin isoilla painoilla.

Toi oli hyvä! :D

Ja perään voinkin heti todeta, että tänään ilahdutti uusi penkkienkka. Edellinen 2009 keväältä, joten onhan tässä suuren urheilujuhlan tuntua...niin ja rikkinäisen olkapään, tenniskyynärpäätä unohtamatta.

Älysin, että en osaa penkata, joten menin katsomaan "So you think you can bench" videot, ne katottua katsoin samaan syssyyn "So you think you can squat" ja lopputuloksena oli, että tein kyykyssä ja penkissä sarjaa 10kg isommilla painoilla kuin viime viikolla. Jos sitä illalla katsois "So you think you can deadlift" videot ;)

PS. Ei ole normaalisti tapana tehdä kyykkyä ja penkkiä samana päivänä, mutta oli vain pakko kokeilla nyt kun sai tekniikasta jotain irti

Älysin, että en osaa penkata, joten menin katsomaan "So you think you can bench" videot, ne katottua katsoin samaan syssyyn "So you think you can squat" ja lopputuloksena oli, että tein kyykyssä ja penkissä sarjaa 10kg isommilla painoilla kuin viime viikolla.

Mä tiedän, mitä mä katon tänään illalla... :D

Se kun mavessa tuli uudet sarjaenkat! 8x190, pari viimestä toistoa vähä ronskilla tekniikalla mutta ylös kuitenkin ja yleisesti myös se että paino noussut 2,5 kuukaudessa 9 kiloa!
Ja muutkin painot on nousussa tai ainakin yhtä hyvässä iskussa kun parhaimmillaan.
Iltapaino yltää 90 kiloon asti!

Sain aikaseks hirveen poltteen ja pumpin rinnalle ja ojentajille, vaikka sali oli täynnä ja laitteita käytössä rajallisesti, rintatreenin tein mm. pelkillä käsipainoilla. Lisäks treenin jälkeen peilistä huomasin et kesällä ilmestynyttä rasvaa on palanut vatsan seudulta ihan mukavasti ja lihaksiin on tullu lisää kokoa ihan mukavasti samaan aikaan, mut paino ei oo hievahtanukkaan kuukauden sisään :D

Voimat hiipunu niin helvetisti nyt viime kuukausina et oletin ettei vinopenkissä mene enää mitään, ilostuin silminnähden kun tulikin helpot 12x100kg

Tuli nostettua (missä muussakaan kuin) penkissä viimein tämän vuoden tavoite, eli omapaino :hyvä:

Kohti maagista satasta!

Viimeinkin se satku penkistä :dance:

Meni 100kg penkistä vihdoin ja viimein! Voiko olla enempää ilonen?

Liityn samaan klubiin. :rock: Penkki tehtiin vielä treenin viimeisenä liikkeenä kuten tapoihini nykyään kuuluu. Suunnitelmissa oli ottaa vain uusi ennätys, mutta kun 97,5 kg tuli suorastaan helposti, niin pitihän sitä saman tien kokeilla. Viiden minuutin tauko, varmistaja mukaan ja pari ukkoa kannustamaan, 100 kg puhtaasti ylös ja uusi 5,5 kilon PR. Sain nyt viimein hermostosta maksimitehoja irti. Onhan tämä ihan mukavaa. :D

Kateellinen tosta auringosta tai pikemminki siit ikkunast, sali mis käyn on kellaris eikä ikkunan ikkunaa lähimaillakaan, vitun rumat seinät..

Kellarisalin katossa on putkia jotka kulkee aika matalalla risteillen, koko katto oikeastaan täynnä niitä. Tänään katselin kun mua selvästi pidempi, 190cm+ sälli, ei pystynyt tekemään pystypunnerrusta seisaaltaan kun levyt otti kiinni katossa oleviin putkiin. Mahtoi kiukuttaa. :)

Eli väkisinkin ilahduttaa oma lyhyys. Pituutta on mulla sen 180cm ja just täsmälleen riittävän lyhyt olen tekemään pystäriä kattoa hipoen.

Kellarisalin katossa on putkia jotka kulkee aika matalalla risteillen, koko katto oikeastaan täynnä niitä. Tänään katselin kun mua selvästi pidempi, 190cm+ sälli, ei pystynyt tekemään pystypunnerrusta seisaaltaan kun levyt otti kiinni katossa oleviin putkiin. Mahtoi kiukuttaa. :)

Eli väkisinkin ilahduttaa oma lyhyys. Pituutta on mulla sen 180cm ja just täsmälleen riittävän lyhyt olen tekemään pystäriä kattoa hipoen.

8kk punttitreenauksen jälkeen 150kg penkistä ja kukaan ei ollut kussut kiukaalle tai löylyveteen.

Back
Ylös Bottom