Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Perus pakkista taas. Mikä vitun ongelma siinä on jos ei kiinnosta jalkoja pahemmin reenata. Pääasia että edes jotain tekee.

Perus pakkista taas. Mikä vitun ongelma siinä on jos ei kiinnosta jalkoja pahemmin reenata. Pääasia että edes jotain tekee.

Kun et ole katsos ihminen jos et tee jakoja. Ja vaikka tekisit niin et ole ihminen ellet vittu kyykkää...perse maata hipoen!!

...asiaan, eli itseäni ilahduttaa kovasti että löysin tuon hyvän tekniikan tehdä polvista vetoa. Ai saatana että taas mukavat DOMSit selässä. Selkä ei ole ikinä ollut minulla mikään hyvä lihasryhmä, ehkä siihen voisi jotain kehitystä saada pitkästä aikaa...

Selkätreeni meni nappii, sama juttu ku timballa polvista veto onnistu hyvin :) Paitsi mulla ehkä hitusen liian leveellä jalat nii polvet rupes tutisemaan.

Taas uudet sarja ennätykset mavessa, 4x200. varmaan viikon hyvä mieli vielä tosta tulee olemaan :D
Jos salilla menee hyvin niin yleensä on kyllä hyvällä tuulella sitte salin ulkopuolellakin :D

Tänään siirryin vinopenkissä edellisviikon 17kg:n käsipainoista 20kg:iin 4x6 toistoa jota ennen tehty penkkipunnerus ei haitannu:) Niskan reenaaminen ylätaljassa alko auttaa niskakipuihin verrattuna edelliseen viikkoon

Taas uudet sarja ennätykset mavessa, 4x200. varmaan viikon hyvä mieli vielä tosta tulee olemaan :D
Jos salilla menee hyvin niin yleensä on kyllä hyvällä tuulella sitte salin ulkopuolellakin :D

Kova mave nuorella jamappa. Rispekt.

Uudet sarjapainot kyykyssä! Aiemmin tein vitosia 45 kilolla, nyt kutosia viidelläkympillä. Kaikki tämä kevyen viikon jälkeen. Eli joko mä oon lusmuillut aikaisemmissa jumpissa tai sitten ihmeiden aika ei ole ohi.

Se on ns. superkompensaatiota. Eli kehitystä tapahtuu juuri levon aikana, kun takana on kovempi treenijakso. Se unohtuu kovin monelta... Mutta loistavaa, että treeni kulkee sulla :)

Itseä ilahdutti... no, aika normitreeni tänään eikä muutakaan ihmeellistä :D

Ihanaa, kun sai rauhassa tehdä eikä kukaan tullut häiritsemään edes kesken puoli liikuntasalia varaavan kahvakuulakuntopiirini. :)

Kunnon treeni ilahduttaa aina. Tänään oli vuorossa jalat, ja kyykky tuntui todella hyvältä (tai siis ei hyvältä, mutta hyvällä tavalla pahalta).:)

Uusi sali. Pääsin vihdoinkin sieltä ''kellarisalilta'' kunnon laadukkaalle punttikselle treenaamaan, eikä ole kuin 50snt kalliimpi per. kerta kun käy 4/krt viikossa :D jos kävisin 6 kertaa viikossa niin olisi jopa halvempi. Tänään ilahdutti erityisesti vielä se, että sain tehtyä dippejä omalla painolla 3x12! Ennen kun en edes saanut puhtaasti tehtyä kympin sarjoja :)

Se on ns. superkompensaatiota. Eli kehitystä tapahtuu juuri levon aikana, kun takana on kovempi treenijakso. Se unohtuu kovin monelta... Mutta loistavaa, että treeni kulkee sulla :)

Mulla on nyt menossa voimatreenit, eli rankkaa tosiaan on. Omaan tasoon nähden isoilla raudoilla mennään ja toistoja on vähän (atm 6), sarjoja paljon (atm 6). Onneks tän ja seuraavan viikon jälkeen pääsee taas keventämään ja fiilistelemään superkompensaation tuloksia tänne :D

Ettei ois OT, niin tänään ilahdutti saliseura. Eipä oo pitkään aikaan ollut noin puheliaita ja asiallisia miesolentoja vapaiden painojen osastolla.

Eilinen paluu salille 1,5 viikon flunssatauon jälkeen ja etenkin paluu kyykyn pariin noin kuukauden polvikipuilun jälkeen lämmitti mieltäni. Tauko oli aiheuttanut sen että jaloissa tuntuu nyt siltä kuin olisin eilen kyykännyt ensimmäistä kertaa elämässäni. Kävelyni näyttää siltä kuin olisi jättimäinen halko jumittunut kiinni takamukseen. Loistavaa!

Ja tänään tuli ensimmäistä kertaa ohjelmaan (elaston 2-jakoinen) mukaan kauan pelkäämäni mave. Pelkoni osoittautuivat toistaiseksi turhiksi: selkä ei hajonnutkaan ja liike tuntui kaikin puolin oikein "mukavalta".

Tämänpäiväisessä salitreenissä ennätyssarjat kyykyssä ja penkissä ja kaiken lisäksi ranskalaisessa punnerruksessa alkaa vähitellen tuntumaan siltä, että liike menee sinne kuin pitääkin. Seuraavalla kerralla tähdätäänkin ennätyssarjaan mavea (5x6x135kg). Semibulkki alkaa tuottaa tulosta :D. Ja nyt on ilahduttavaa palautella valkoviinilasillisen kera.

Smith-kyykkyä olin tekemässä, kun vanhempi mies tuli juttelemaan. Sanoin että jatketaan kohta, teen tuon sarjan nyt. Tangossa oli 140kg, 6 toistoa tuli helpon näköisesti, ehkä.. Mies sanoi että tässä on tuleva Suomenmestari!..laji vaan jäi hieman epäselväksi..:D Kyseli ikää ja treenitaustaaa yms.. Kerroin että 16 vuotta tuli täyteen viimeviikolla!:puntti:

Olin kävelemässä salin ainoaa kyykkyräkkiä kohti, mutta joku mies tyttöystävänsä (?) kanssa kerkesi siihen paria sekuntia aikaisemmin. Menin sitten viereiseen smithiin, mutta ensimmäisen lämppärisarjan jälkeen kyseinen mies tulee ja tarjoaa kyykkyräkkiä minulle. Sanoi, että oli tarkoitus vain kulmasoutaa ja sen voisi tehdä lattiallakin.

Ei suuri asia, mutta ilahdutti kyllä suuresti.
Toivottavasti luet pakkista ja tunnistat tästä itsesi. Taisin kiittää jo salilla, mutta tehdäänpä se vielä uudestaan. Kiitos.:)

Back
Ylös Bottom