Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Sain tehdä treenin ypöyksin. Liikkeiden välissä jorasin täysiä rokkikanavan tahtiin ja fiilis oli hyvä. Vilkaisin peiliin: painovoima on talttunut entisestään. Hurraa :)

Opin vihdoinkin käyttämään vetoremmejä oikein! Niistä on apua selkätreenin kovimmissa sarjoissa vaikken muuten käytäkkään

Se on vaan joka kerta yhtä ihmeellistä, miten raskaankin päivän jälkeen salilla menee silti tosi hyvin. Tänäänkin oli koulua kaheksasta vähän yli viiteen ja kotona olin vasta kuudelta. Kotona ehdin just syömään ja pysähtymään vajaaks vartiksi ja sitten salille. Viimesimmän mave-ennätyksenkin taisin tehdä suunnilleen vastaavissa olosuhteissa. Neokorteksi käy ylikierroksilla ja stressihormonitasot ovat korkeella, mut jotenki sali "nollaa" sen. Erittäin ilahduttavaa.

@Joppa Itekki muistan niit aikoi, ku koulu paino paljon päälle ja pääsin joskus vast puol seittämält vetää treenei ku oli ollu kaikki wanhojen tanssi harjotukset yms. ja silti meni hyvin. Mutta on se aina niin mukavaa, ku pääsee tekemään sitä, mitä rakastaa.

Uudet sarjapainot kyykyssä! Aiemmin tein vitosia 45 kilolla, nyt kutosia viidelläkympillä. Kaikki tämä kevyen viikon jälkeen. Eli joko mä oon lusmuillut aikaisemmissa jumpissa tai sitten ihmeiden aika ei ole ohi.

Kun melkeen kaikkissa liikkeissä on lähtenyt sarjapainot taas aika nopeaan nousuun vähän ajan paikallaan tallaamisen jälkeen.
Erityisesti penkissä, jossa on jokaisessa viime treenissä tullut kehitystä melkein kuukauden paikallaan junnailun jälkeen! Ehkä kevyellä viikolla ja sen jälkeisellä raskaalla oli asian kanssa jotain tekemistä...

Ja sekin ilahduttaa että kyykky kulkee taas pienien ongelmien jälkeen! Kannattaa näköjään välillä vaihdella missä järjestyksessä liikkeet tekee.

Se, että selkä-hauispäivä on nyt ruvennut motivoimaan kunnolla, jopa enemmän kuin rinta-olkapää-ojentaja -päivä (2-jakoisella mennään). Yleensä selkäpäivä on ollut aina hiukan pakkopullaa. Laiska kun olen, niin varmaan siksi kun se on se raskaampi päivä. Hyvä välillä näinkin päin.

Se, että selkä-hauispäivä on nyt ruvennut motivoimaan kunnolla, jopa enemmän kuin rinta-olkapää-ojentaja -päivä (2-jakoisella mennään). Yleensä selkäpäivä on ollut aina hiukan pakkopullaa. Laiska kun olen, niin varmaan siksi kun se on se raskaampi päivä. Hyvä välillä näinkin päin.

Onneks jätät jalat treenaamatta ettei ne vahingossa kasva?:face:

Menee joskus selkäpäivän, joskus rintapäivän yhteydessä käytettävissä olevan ajan mukaan, joten siksi en maininnut jalkareeneistä mitään. :rolleyes:

Tuohan on sama asia kuin se, että et tee niitä ollenkaan?

Back
Ylös Bottom