Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Ei tänään, mutta eilen ilahdutti ja osittain vitutti se, että lykkäsin vahingossa 10kg liikaa sarjapainoihin penkissä...

Kaveri, jonka kanssa yleensä teen samassa penkissä sarjaa, alkoi tekemään hiukan voimapainotteisempaa ohjelmaa ja teki täten hiukan isommilla painoilla sarjaa (72,5kg). Noh, olin tottunut siihen että kun vuorotellen teemme, niin lisätään aina about 10kg molempiin päihin minun vuoron koittaessa (kaveri siis tekee kaseja yleensä +60kg, ja itse teen +80kg).

Unohdin kuitenkin, että kaveri tekee isommilla painoilla kuin ennen ja lykkäsin vanhasta muistista ne kympit + jotain hiluja sinne päihin (taisi olla yhteensä 92,5kg). Ihmettelinkin että miten tanko on niin painava ottaa telineestä irti ja tein siinä pari toistoa, jonka jälkeen laskin tangon takaisin paikoilleen ja ihmettelin että ''onko ne tulokset laskeneet näin saatanasti taas???!''.

Vasta hetken päästä tajusin että olin sitten pistänyt 10kg liikaa painoa tankoon :D No, yllätyin siinä mielessä että tuo paino, jolla vedin sen muutaman toiston oli muutama kuukausi takaperin omakohtainen maksimiykkönen (Y)

Käsipainopenkissä sai taas ottaa painavammat puntit käyttöön. Kyseinen liike menee muutenkin niin hyvin, että ei ole muuta mahdollisuutta kuin että kohta tullaan alas ja vauhdilla. Joka kerta saa helposti aina vähintään kaks toistoa lisää (joka kerta menee kuitenki failureen) tai sitte, jos viimeks on menny 12 toistoa, voi ottaa uudet painot käyttöön. Tänäänkin oisin odottanu ehkä kutosta tai kasia ekaan sarjaan uusilla painoilla, mut kymppihän se sieltä nousi. Meinas käydä muuten vähän hassusti, kun käsipainot ei ollukkaan järjestyksessä telineessä. Katoin siitä hieman kuluneesta tekstistä nopeesti, et joo toi on 32,5kg ja sitten ku olin alottamassa sarjaa, huomasin, että sehän onkin 37,5kg (ja toinen oli 32,5kg).

Nykyään näkyy paljo näitä MMA ja Tapout paitoja. Varmaan kaikki on tosi kovia alansa mestareita. Mun mielestä noi on helvetin noloja.

saako käyttää Puman kamoja/kenkiä vaikka ei juokse kuin Usain Bolt?

Rikoin oman ennätyksen, kulmasoudussa sarjapainot 75 kg.

Ilahdutti se, että pidemmän tauon jälkeen treeni kulki yllättävänkin hyvin ! Nyt on kamala mutta ihana hapotus ojentajissa :D

Tänään oli erityisen ilahduttava salireissu. Kävin sellaisella salilla jonne menosta olen haaveillut jo pitkään. Kokeilin huvikseni jalkaprässimaksimia ja päädyin 350kg+kelkka. Sen lisäksi sain huippuhyvän palkkarin ja vatsa rauhoittui samantien (oli sitten plasebo tai ei niin tuntui hyvältä)

Tänään ilahdutti se, että heräsin 5:00, söin ja pyöräilin salille. Salin ovella korttia hinkatessani lukiaan 500 kertaa päädyin siihen tulokseen, että kortista on aika loppunu. Sitten poljin takasin kotia ja menin nukkumaan.:puntti:

ne kaikki 14 naista, jotka oli salilla minun lisäksi :haart:. olin ainut "mies"
joo. treenaan naisten vuorolla

Yksi tyttönen heitti flirttikatsetta treenin aikana.

Menin närkästyneenä kertomaan hänelle, että miehet eivät ole salilla etsimässä seuraa vaan pitämässä hauskaa, minkä jälkeen jatkoimme kavereideni kanssa hauiskäännön veivaamista ympyrämuodostelmassa treenikassit keskellämme.

Tänään minua ilahdutti se, että vaivauduin nousemaan aamulla aikaisin treenaamista varten. Siis oikeasti, iso juttu minulle :dance: Harvemmin lähden treenaamaan aamulla, mikäli pitää koululla pyörähtää päivällä, mutta tänään läksin ! Pakko kuitenkin myöntää, että luultavasti olisin jatkanut aamulla unia, mikäli ei olisi ollut salitreffejä ystävän kanssa...

Back
Ylös Bottom