Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nyt kun olen jakanut onnenaiheeni teille, menen syömään 
tänään olin siskon kanssa salilla ja salilla ei ollut muita kuin me kaksi, joten aattelin et voisin koittaa joitakin maximeja. sain penkistä 60kgx5 ja 65kgx1, se ilahdutti :D sitten koitin ekaa kertaa kyykkyä salilla (olen ennen tehnyt kyykkyä vain kotona) niin sain siinä 70kgx5nyt kun olen jakanut onnenaiheeni teille, menen syömään
![]()
Haiskahtaa vähän epäilyttävältä kun katsoo ikää. Just saying.
Kyllä väärällä tekniikalla (perse ylös penkistä, pompautus rinnalta) tollanen saattaa nousta 13-vuotiaaltakin, jos ei ihan laiha ja heikko ole. Kyykynkin voi tehdä pohjaan saakka tai sitten voi niiailla tanko niskassa ja kyllä sellanen vaakatasoon saakka menevä "kyykky" saattaa nousta ton ikäseltä 70kg viis kertaa.
Ärsyttääkö teitä, että nuorukainen nostaa enemmän kuin te? Vai onko pipo vähän liian kireällä?
Btw olen nähnyt eräällä salilla 13 vuotiaan joka nosti 70 penkistä.
EDIT: 12 vuotias tyttö pystyy tuohon.
Minua ilahdutti tänään salilla hienot uudet härvelit, sekä uudet kahvat taljoihin

. Ainiin vielä tyhjä sali, mutta eipä muista treenaajista mitään haittaakaan ikinä ole ollut. Saipahan tehtyä kaikki liikkeet suunnitellusti