Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

tänään olin siskon kanssa salilla ja salilla ei ollut muita kuin me kaksi, joten aattelin et voisin koittaa joitakin maximeja. sain penkistä 60kgx5 ja 65kgx1, se ilahdutti :D sitten koitin ekaa kertaa kyykkyä salilla (olen ennen tehnyt kyykkyä vain kotona) niin sain siinä 70kgx5 :) nyt kun olen jakanut onnenaiheeni teille, menen syömään :)

Salilla ei ollut vaihteeksi tänään ketään paikalla ja sain käydä salin wc:ssä (eri kuin pukukopissa) paskalla kovan kyykkysarjan välissä kera pinon seiska-päivää lehtien. Koskaan en ole noita kehdannut alkaa lukemaan etenkkään näitä "paskalehtiä" palautuksien välissä enkä paskallekkaan ole jaksanut mennä kesken treenien, koska siitä pahvikopista kuuluu jok'ikinen pierukin seinistä läpi. Nyt sain toteuttaa haaveeni eikä edes kukaan ollut ilmaantunut saliin todistamaan infernaalisia pierujani ja sitä CRAZE:n aiheuttamaa varpusparvea, joka irtosi ruumiistani erittäin kovan karjunnan säestämänä. Oli se kieltämättä mieleenpainuva ja romanttinen hetki salilta, joka jää varmaan mieleen loppuelämäksi...

Pääsi tekemään sali treenin, 2 viikkoa oltu flunssan takia pois, kyllä siellä vielä pari yskän kohtausta tuli mutta ihan ok olo silti. Treeni systeemit olen vaihtanut nyt täysin kun töissä on pirun kiirettä että ei meinaa vältämättä pystyä treenaamaan tiettyinä päivinä. Tänään tein työntö yhdistelmiä, eli kaksi raakaa riveä+kaksi etukyykkyä+työntö, näitä tein neljä kappaletta, siihen sitten kulmasoutuja vinopenkkiä ja prässiä päälle...Nopea oli treeni ja luultavasti tarpeeksi kevyt aloitus...

tänään olin siskon kanssa salilla ja salilla ei ollut muita kuin me kaksi, joten aattelin et voisin koittaa joitakin maximeja. sain penkistä 60kgx5 ja 65kgx1, se ilahdutti :D sitten koitin ekaa kertaa kyykkyä salilla (olen ennen tehnyt kyykkyä vain kotona) niin sain siinä 70kgx5 :) nyt kun olen jakanut onnenaiheeni teille, menen syömään :)

Haiskahtaa vähän epäilyttävältä kun katsoo ikää. Just saying.

Kyllä väärällä tekniikalla (perse ylös penkistä, pompautus rinnalta) tollanen saattaa nousta 13-vuotiaaltakin, jos ei ihan laiha ja heikko ole. Kyykynkin voi tehdä pohjaan saakka tai sitten voi niiailla tanko niskassa ja kyllä sellanen vaakatasoon saakka menevä "kyykky" saattaa nousta ton ikäseltä 70kg viis kertaa.

tein kyl penkin mielestäni ihan hyvällä tekniikalla, niin että perse ei nouse penkistä, ei pompautusta, mut kyykys oisin voisin mennä vielä jonkun verran alas vielä, mut aion kyl parantaa tekniikkaa. ja ei nyt mielestäni ikä tuohon vaikuta ihan hirveesti ku oon jo 185/78

Kyllä väärällä tekniikalla (perse ylös penkistä, pompautus rinnalta) tollanen saattaa nousta 13-vuotiaaltakin, jos ei ihan laiha ja heikko ole. Kyykynkin voi tehdä pohjaan saakka tai sitten voi niiailla tanko niskassa ja kyllä sellanen vaakatasoon saakka menevä "kyykky" saattaa nousta ton ikäseltä 70kg viis kertaa.

Ärsyttääkö teitä, että nuorukainen nostaa enemmän kuin te? Vai onko pipo vähän liian kireällä?
Btw olen nähnyt eräällä salilla 13 vuotiaan joka nosti 70 penkistä.

EDIT: 12 vuotias tyttö pystyy tuohon.

Minua ilahdutti tänään salilla hienot uudet härvelit, sekä uudet kahvat taljoihin

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ärsyttääkö teitä, että nuorukainen nostaa enemmän kuin te? Vai onko pipo vähän liian kireällä?
Btw olen nähnyt eräällä salilla 13 vuotiaan joka nosti 70 penkistä.

EDIT: 12 vuotias tyttö pystyy tuohon.

Minua ilahdutti tänään salilla hienot uudet härvelit, sekä uudet kahvat taljoihin

Kunnon kaari tuolla tytöllä tossa videossa, eipä siinä hyvin nousee.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Olen samaa mieltä. 65 kilon penkki on mahdollinen vain vuosien rankan treenin ja kuurittelun jälkeen, silloinkin vain kaikista lahjakkaimmille.

e. Itseä ilahdutti tänään kun oli ensimmäinen treeni flunssan jälkeen ja kulki silti tosi hyvin.:)

Ei tänään, mutta torstaina ja perjantaina tuli ilahduttua parista asiasta. Ekaks, kehitystä on tullut. Paljon. Ja tokaks, maastavedon jälkeinen fiilis on parempi kuin yksikään runner's high tai aamup*skan jälkeinen euforia. Oi <3

Kokeilin paria uutta liikettä ja molemmat oli hyviä. Vatsa ylätaljassa perse tuettuna ja yhden jalan kyykky smith-koneessa toinen jalka kantapään takana.

Aamuvirkkuna ylös kuudelta. Tästä puolen tunnin päästä salille. Rauta nousi tosi kevyesti hyvin levätyn lauantain jälkeen :puntti:. Ainiin vielä tyhjä sali, mutta eipä muista treenaajista mitään haittaakaan ikinä ole ollut. Saipahan tehtyä kaikki liikkeet suunnitellusti :)

Satuimme kaverin kanssa samaan aikaan salille ja kaveri halusi tehdä penkkiä.
Siinä sitten pienet lämmittelyt ja eka työsarja alle.
Heti kun kaveri saa raudat ylös pärähtää radiosta soimaan Eye Of The Tiger.
Muutama naurun purskahdus pääsi molemmilta.

Se, että reeni on ruvennut kulkemaan taas monen viikon vaisun jakson jälkeen. Enää ei tartte hikoillakaan kun ilmat viilenee. Perjantaina ja tänään treenin jälkeen jäi tosi hyvä fiilis päälle. Kohti syksyä ja toivottavasti uusia enkkoja!

Back
Ylös Bottom