Maven sarjapainot ylitti vihdoin kyykyn vastaavat ja oli jopa todella kevyttä kauraa. Joko mä oon vitun kova kyykkääjä tai paska vetäjä, tiedä häntä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Tänään ilahdutti oikein mukavassa kunnossa oleva punttimimmi. Toisaalta se myös ärsytti, satuttiin nimittäin samaan aikaan tekeen vipareita ja tällä 55kg tytöllä oli isommat painot vipareissa kun mulla 92kg ukolla. Puolustukseksi sanottava että takana oli aika hapottava olkapää-rinta-treeni![]()
Mitä helvettiä vuodessa suunnilleen kolminkertaistit penkkimaksimin :wtf: Oliko minkälaiset urheilutaustat ennen puntin alotusta?Vuosi sitten penkattiin 6x40, tänään ryssäohjelman viimenen treeni eli ykköskokeilut. Tulokseksi saatiin 155 kiloa! Jes!
Mitä helvettiä vuodessa suunnilleen kolminkertaistit penkkimaksimin :wtf: Oliko minkälaiset urheilutaustat ennen puntin alotusta?

Syöminen vituttaa. Tarkemmin sanottuna proteiinien tarkkailu ja siihen liittyvät ajankohdat yms.
"Iik, en ole saanut viiteen tuntiin 20 grammaa proteiinia, katabolia!!11"
Iltaisin vituttaa vetää väkisellä joku maitorahka tai vastaava jotta ei lihakset sula yön aikana. Yleensäkin vituttaa jatkuva proteiinien mättäminen, vaikka aina ei olisikaan nälkä. Vituttaa kun ei voi hyvällä omallatunnolla syödä jotain leipää/pastaa kun ajattelee ettei siinä ole tarpeeksi sitä vitun proteiinia.
Muuten itse salilla käyminen ja treenaaminen on aina ollut mukavaa hommaa.![]()
En meinannut, sitä paitsi postaus meni väärään triidiin. :DAjattelitko pelkällä proteiinilla elää, jos ei kerta hiilareitakaan voi syödä ollenkaan?
Ekaa kertaa 7kk reenin aikana tuli kokeiltua penkin maksimei ja meni 150kg. Tavoitteena olis kevääseen/kesään mennessä 200kg. Eli tuplasti oma paino ainakin.
Niinno, kun tosiaan aloitin 7kk sitte tais nousta jotain satasen luokkaa. Että en sit tiedä. Katsoo keväällä mitä nousee![]()