Omskakas sanoi:Aamen. Itse olen kahteen kertaan kärsinyt kyseisestä vaivasta. Molemmilla kerroilla se ilmaantui aivan loppuun vedetyn penkkisarjan päätteeksi. Vaiva lähti itsestään ensimmäisellä kerralla parissa viikossa ja toisella kerralla kului melkein kuukauden päivät. Yleensä punnerrusliikket laukaisivat kivun uudestaan ja pahimmillaan treenit loppuivat siihen.
Edit: Huvittavaa on se, että tuo Juffen kuvaus kivusta on miltei tarkalleen samanlainen kuin omalle kohdalleni sattunut.
Tutulta kuullostaa!! Ekalla kerralla se meni tosiaan parissa viikossa ohi mutta tämä toinen kerta on kestänyt jo pian 2kk. Treenit menee niin, että tuntia ennen Burana tms. huiviin, muuten ei tule mitään. Ihme juttu, kun siitä kivusta ei ole tietoakaan salin ulkopuolella. Ja salilla se lyö heti ekassa sarjassa, liikkeessa kuin liikkeessä, jos lääkettä ei ole otettu. Lääkkeenkin kanssa päässä tuntuu aina kovan sarjan jälkeen ylimääräistä "painetta", ja vois vaan kuvitella miltä tuntuis ilman Buranaa.
Ainakin mun tapauksessa oireet viittaa niin selvästi ponnistuspäänsärkyyn (jolle ei voi tehdä oikein mitään), että en ole kiirehtinyt lääkärin kanssa. Jos särkyjä alkaa olla treenien välissäkin, pitää miettiä uudelleen.