Mikä asiantuntija :D

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja default
  • Aloitettu Aloitettu
WTA: -no kyllähän tuo voi pitääkin paikkaansa, rasvaahan palaa sitä enemmän lihassoluja aktivoidaan ja mitä korkeammalla sykkeellä suoritus tapahtuu... esim. tekee rinnalle vetoja, askelkyykkyjä ym. lyhyillä palautuksilla ja pitkillä sarjoilla (kevyet painot) n. tunnin verta, nii voipi luvata jotta rasvaa palaa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tomi sanoi:
En ole ikinä väittänyt itseäni älykkääksi. :zzzz:

Mutta himpun aggressiivinen isoksi mieheksi... (sori sori sori) :D

Mun eka reaktio idiottipuheisiin saattaa olla "vittu, nyt turpaan", mutta se ei ole ihan niin vakavasti otettavaa kun olen puolitoistametrinen pallo.

esni sanoi:
Mutta himpun aggressiivinen isoksi mieheksi... (sori sori sori) :D

Mun eka reaktio idiottipuheisiin saattaa olla "vittu, nyt turpaan", mutta se ei ole ihan niin vakavasti otettavaa kun olen puolitoistametrinen pallo.

Aggressiivisuus --> epävarmuus

Olis hauska kuulla Hannibalin "juntti-paperi-apinat" -versio vaikka potareista.

Ja olihan se toinenkin... se niiq fiksu kirvesmies :)

Tomi sanoi:
Olisit vetänyt pataan niin että letti heilahtaa ja nauranut röhönaurua päälle. :)

Tomi sanoi:
Puoliaivoisten kohdalla kirpakka litsari kertoo enemmän kuin 1000 sanaa.
Jaaha. Tomi sai roidragen ja alko väkivaltaiseksi. Siinä se taas nähtiin, että hormooonit muuttaa ihmisen aggressiiviseksi ja sulattaa aivot. Muistakaa nyt muut, ettette ikinä koske niihin proteiinihormoooneihin ja palutusjuomiin sun muihin mömmöihin. Muututte samanlaisiksi kuin Tomi. Onneksi meillä on yksi varoittava esimerkki.

Berserker sanoi:
Aggressiivisuus --> epävarmuus

Olis hauska kuulla Hannibalin "juntti-paperi-apinat" -versio vaikka potareista.

Ja olihan se toinenkin... se niiq fiksu kirvesmies :)

Pari virstaa aiheen vierestä:

Tällaset viestit on aivan sairaan ärsyttäviä siksi, että niistä ei voi kukaan olla varma, onko ne läppää vai ei, kirjoittaja poislukien. Tuo hymiö lopussa antaisi moiseen hieman viitteitä ja jotenkin sisältö antaisi hieman sellaisia viboja, että huulenheitosta voisi olla kyse, mutta minimaalisintakaan hymynkaretta se ei kasvoilleni tuonut.

Toisaalta, jos se ei ollut kieli poskessa kirjoitettu, miksi ihmeessä siinä olisi tuo hymiö? Hymiöt tappavat Suomen nuorilta kyvyn ilmaista itseään vivahteikkaasti myös kirjallisesti.

Powerhousu sanoi:
Jaaha. Tomi sai roidragen ja alko väkivaltaiseksi. Siinä se taas nähtiin, että hormooonit muuttaa ihmisen aggressiiviseksi ja sulattaa aivot. Muistakaa nyt muut, ettette ikinä koske niihin proteiinihormoooneihin ja palutusjuomiin sun muihin mömmöihin. Muututte samanlaisiksi kuin Tomi. Onneksi meillä on yksi varoittava esimerkki.

Onneksi olkoon tyhmyydestäsi.

Mou sanoi:
Pari virstaa aiheen vierestä:

Tällaset viestit on aivan sairaan ärsyttäviä siksi, että niistä ei voi kukaan olla varma, onko ne läppää vai ei, kirjoittaja poislukien. Tuo hymiö lopussa antaisi moiseen hieman viitteitä ja jotenkin sisältö antaisi hieman sellaisia viboja, että huulenheitosta voisi olla kyse, mutta minimaalisintakaan hymynkaretta se ei kasvoilleni tuonut.

Toisaalta, jos se ei ollut kieli poskessa kirjoitettu, miksi ihmeessä siinä olisi tuo hymiö? Hymiöt tappavat Suomen nuorilta kyvyn ilmaista itseään vivahteikkaasti myös kirjallisesti.

Tai että sä et ymmärrä?

rahkanaama sanoi:
Näitä riittää, eräs mun kaveri, joka mainostaa olevansa kovempikin treenaaja puolustelee omia surkeita tuloksiaan kommentoimalla, "ettei ole kova homma jos nostaa esim 120kg penkistä, mut mites sarjat?? Paljo haastavampaa tehä 60-kilolla pitkiä sarjoja kuin nostaa hikiseen 1x120kg". Tää kyseinen pelle ei tajuu että, mitä enemmän nousee sitä kevyempää on myös pumppailla jollain 60-kilolla.

Viisaammat korjatkoon jos olen väärässä mutta ei tuo ihan noin pidä paikkaansa.
Itse nostan hurjat 100kg penkistä, mutta bodypumpissa hyväkuntoiset mimmit (joiden maksimi ei varmasti ole lähelläkään tuota 100 kiloa) teki alussa pienillä painoilla enemmän sarjoja kun minä.

(Eikä pelkästään rintatreenissä vaan oikeastaan jokaisessa lihasryhmässä)

Proteiinihormoonit

Tuo lisäravinteiden luuleminen hormoneiksi ottaa kyllä ihan oikeesti kaaliin..Ei voi ymmärtääkään kuinka paljon tietämättömyyttä ihmisillä on oikeasti lisäravinteista. Asioista ei oteta selvää ja lauotaan suusta mitä sattuu...Osa porukasta on jopa hieman harrastanut "voimailua" mutta tieto oikeanlaisesta ruokavaliosta puuttuu..

Tälläisille ihmisille on aina hyvä tokaista että näitä ns.hormoneja myyvät useimmat tavaratalot esim.prisama ym. muut "tavalliset kaupat".

Heitetään nyt tähän yksi itsekin kuultu letkautus kaverilta:

"Kyllähän säkin käytät lääkkeitä" Kommentti proteiinista/yleensäkin lisäravinteista:)

PS. Berserk kannattaa varmaan etsiä se sarkasmi joskus noista tomin viesteistä.

arppa sanoi:
PS. Berserk kannattaa varmaan etsiä se sarkasmi joskus noista tomin viesteistä.
Ei siitä ole kyse. Ko. herralla on jostain syystä aika pahoja patoutumia meikäläisen suhteen. Tai niin voi päätellä, kun mies jaksaa lähettää purkauksiaan jopa sähköpostiin. :zzzz:

Weakling sanoi:
En tiedä kuuluuko nyt varsinaiseen aihepiiriin, mutta jonnekin pakko päästä avautumaan:
Kuullostaa aivan nokian yleiseltä salilta, jossa suht pieneen tilaan on ahdettu 4 penkkiä. Ja nämähän on usein asutettu kuvailemiesi tosimiesten toimesta. on se merkillistä, että penkki/hauis asiantuntijan tunnistaa poikkeuksetta niiden kävellessä ovesta sisään

KukiHilli sanoi:
Viisaammat korjatkoon jos olen väärässä mutta ei tuo ihan noin pidä paikkaansa.
Itse nostan hurjat 100kg penkistä, mutta bodypumpissa hyväkuntoiset mimmit (joiden maksimi ei varmasti ole lähelläkään tuota 100 kiloa) teki alussa pienillä painoilla enemmän sarjoja kun minä.

(Eikä pelkästään rintatreenissä vaan oikeastaan jokaisessa lihasryhmässä)
No tuo nyt on itsestään selvää: vähän kuin väittäisi, että voittaa kaikki pidemmän matkan juoksijat, kun on perkeleen kova satasen juoksija. Maksimivoima ei ole sama asia kuin keskimääräinen teho pidemmässä suorituksessa.

Nää on hauskoja juttuja :) Juttelin laivalla kaverin kanssa treenistä ja syömisestä niin eikös siihen tullut joku ystävällinen mieshenkilö neuvomaan. Ei sen neuvot mitään ihan tyhmiä ollut, mutta sen aivoihin ei vaan mahtunut se, että joku naispuolinen ihminenkin voi tietää treenaamisesta ja ravitsemuksesta.

Tosin oli sillä yksi tyhmä neuvo, kun se neuvoi tekemään naisten kyykkyä..

Näistä tulee mieleen yksi tuttu. Se oli käyny jossakin polvileikkauksessa ja saanut sen takia jalkaan pari hormooni piikkiä (näin se itse sanoi en tiedä mitä ainetta oli ruiskuissa). Ei siinä muuten mitään hauskaa, mutta kun se sanoi että sillä mää nämä rintalihaksetkin sain, muuten hyvä mutta sillä ei ollut yhtään rintalihaksia.

Cassyput sanoi:
Totaaa... Mita se naisten kyykky on? :jahas:

Googlen kuvahaku kertoo. Kyykky piikkareilla tiiliseinää vasten?

squat_edge.jpg

Eilen taas himo jauhamiset tyttöystävän, sen siskon ja siskon kaverin kanssa siitä kasvoiko tyttöystäväni käsilihakset kesällä duunissa kun oli tiskaamassa. (Nosteli raskaita muovisydeemeitä joissa laseja ja lautasia päällä.)

Yritä siinä sitten selittää 16 - 18 vuotiaille ei-mitään-salikokemusta -tytöille kuinka ei lautasten nostelulla ja tyttöystäväni ruokavaliolla (syö todella vähän koska ei urheile) käsilihakset kasva niin että sen eron huomaisi.
Sisko oli 100% varma että silmillä nähtävä ero oli.

Siskon kaveri vielä selitti että kyllähän ne lihkaset kasvaa jaloissa kun juoksentelee tuolla. Kysäsin sitten et kuinka maratoonareilla on sit niin helkkarin ohuet jalat.
"Kyllä niilläkin on lihaksia!" Jeeeeep.

Käytiin kaikki esimerkit "mun vaari oli nuorena lastaa laivoja ja siit tuli lihaksikas" ja "raksamiehethän on kuuluisii siitä kun en on niin vahvoja" jne...

Hajotti. Melkee pääs itku.
Sama fiilis kun Columbuksella aikaa sitte. "Kyllä se pyöree on.."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom