Mikä asiantuntija :D

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja default
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä niitä typeryksiä tulee aina vastaan, omasta tuttavapiiristäkin niitä löytyy paljon. Yksi tyyppi(salikomedia -threadin Ronnie Coleman wannabe. Olisi taas enemmänkin juttua kerrottavana, mutta pitää ottaa vähän varovaisemmin, koska kuulin että kaveri on alkanut lukemaan pakkista). Tietysti hän aina viestittää, että ne pakkislaiset eivät tiedä yhtään mitään, luulevat vain.

Viimeksi kun tapasimme hän taas valaisi minua suurella tietämyksellään. Oli kyse Olympialaisista. Hän väitti kiven kovaa, että urheilijat tankkaavat hampurilaisia koko kisojen ajan. Yritin vähän oikaista kaveria, mutta aivan turhaan. "Hampurilaiset ovat erittäin terveellisiä ja urheilijoiden ravintoa, kaikki ne siellä kisoissa niitä syö". Mitä tuohon voi enään sanoa?

Karpaasi85 sanoi:
"Hampurilaiset ovat erittäin terveellisiä ja urheilijoiden ravintoa, kaikki ne siellä kisoissa niitä syö". Mitä tuohon voi enään sanoa?
Puoliaivoisten kohdalla kirpakka litsari kertoo enemmän kuin 1000 sanaa.

No kun samaan aihepiiriin menee niin kerrotaampa tämäkin. Eräs samanikäinen, mutta uskomattan kovassa kunnossa oleva kaveri totesi salilla. "Käytätsäki sitä jotai palautusjuomaa? Ei vittu siit saa jotai 5 kiloo lisää lihasta ku sitä käyttää!" hän totesi myös "Kannattaa sit ostaa viel himaan käsipainot nii niil voi treenata lisää hauista kotona, koska sitä kannataa treenata pari kertaa päivässä!" eikä ihme, että kaverin penkki junnaa paikallaan "Ei kannata treenaa penkkii joka treenissä, mut rintaa kannattaa! Kannattaa tehä sillee et treenaa kahtena kertana penkkii ja sit kahtena kertana penkkii käsipainoilla, nii sit tulee voimaa" Ei kaveri tiedä paskaakaan treenauksesta, vaikka helvetin kovassa kunnossa onkin...

Karpaasi85 sanoi:
turhaan. "Hampurilaiset ovat erittäin terveellisiä ja urheilijoiden ravintoa, kaikki ne siellä kisoissa niitä syö". Mitä tuohon voi enään sanoa?

On tainnu kaveri lukea lehdestä "hieman" väärin. Sellaisen uutisen meinaa huomasin jossain lehdessä, että USA:n (Yllätys!!) urheilijoille tarjoillaan kisakylässä välillä myös burgereita jos joku niitä haluaa.

jüzz sanoi:
Ei kaveri tiedä paskaakaan treenauksesta, vaikka helvetin kovassa kunnossa onkin...

Mitähän tämä helvetin kova kunto tässä tarkoittaa? Oikein ei jaksa uskoa, että kaveri joka ei vaan tajua olisi niin "helvetin kovassa" kondiksessa.

Onhan näitä asiantuntijoita nähty, eräskin sankari ei treenaa jalkoja, koska se kuulemma hidastaa potkuja. Yläkroppaa pitää treenata, koska se nopeuttaa iskuja ja helpottaa hapettamista. Sinänsäkin nerokkaan kuuloista, kun kuulemma treenaa sen takia että töissä (vartija / jv) vääntötilanteet helpottuisi. Yleisimmät voimankäyttötekniikathan siis ovat hapetus, lyönnit ja potkut. :rolleyes:

Juttelin tänään kaverin kanssa treenistä ja se kertoili miten on sujunu, kun on justiinsa alotellu. Tuli about tällanen keskustelu:
Minä: "Ootko tehny paljon kyykkyä?"
Kaveri:"Mitä?"
Minä: "siis kyykkyyn-ylös.."
Kaveri: "Täh? En. Eiks se ota selkään?"
Minä: " :david: :lol2: "
Siinä sitten vähän selitin, että mihin se kyykky ottaa. Oli kuitenkin jalkoja treenannut ainakin prässissä :thumbs:

Työpaikan kahviossa arvosteltiin kollegaa joka oli (kuulemma) tehnyt työpaikan salilla 100 kilolla penkkiä. Yksi "asiantuntija" siihen sitten tokaisi pokalla että:

"Mitä järkee nostaa 100 kilolla penkkiä ja rikkoo itsensä? Tekis yhdellä kilolla sata toistoo...ois ihan sama vaikutus mutta paljo turvallisempaa."

Menin täysin sanattomaksi tälläisen viisauden edessä... :rolleyes:

Sacramento sanoi:
Työpaikan kahviossa arvosteltiin kollegaa joka oli (kuulemma) tehnyt työpaikan salilla 100 kilolla penkkiä. Yksi "asiantuntija" siihen sitten tokaisi pokalla että:

"Mitä järkee nostaa 100 kilolla penkkiä ja rikkoo itsensä? Tekis yhdellä kilolla sata toistoo...ois ihan sama vaikutus mutta paljo turvallisempaa."

Menin täysin sanattomaksi tälläisen viisauden edessä... :rolleyes:

Näitä riittää, eräs mun kaveri, joka mainostaa olevansa kovempikin treenaaja puolustelee omia surkeita tuloksiaan kommentoimalla, "ettei ole kova homma jos nostaa esim 120kg penkistä, mut mites sarjat?? Paljo haastavampaa tehä 60-kilolla pitkiä sarjoja kuin nostaa hikiseen 1x120kg". Tää kyseinen pelle ei tajuu että, mitä enemmän nousee sitä kevyempää on myös pumppailla jollain 60-kilolla.

Ja sama kaveri sanoi minun haaskaavan aikaa treenamalla jalkoja salilla (autotallissa). Hän saa vastaavanlaiset tulokset pyöräilyllä. :lol2:

hehhe..hyviä juttuja.
Olipa taas kerta kun pukuhuoneessa nautiskelin reenin jälkeistä drinkkiäni niin siihenhän ilmestyy eräs jätkä joka tokesee et,
"ei noita mömmöjä kannata juua, ku kaikki lihakset häviää sitten kun lopettaa reenaamisen" :rolleyes:
luulin et kaveri heitti sen läpällä,mutta tosissaan se näytti olevan.

ztume sanoi:
hehhe..hyviä juttuja.
Olipa taas kerta kun pukuhuoneessa nautiskelin reenin jälkeistä drinkkiäni niin siihenhän ilmestyy eräs jätkä joka tokesee et,
"ei noita mömmöjä kannata juua, ku kaikki lihakset häviää sitten kun lopettaa reenaamisen" :rolleyes:
luulin et kaveri heitti sen läpällä,mutta tosissaan se näytti olevan.

hehe, eräs setä näki minut salilta lähtiessään kun vedin palkkaria parkkipaikalla autossani. Mulkaisi pitkän paheksuvan katseen suuntaani. :jahas:

Nyt viimeksi salilla se katseli minua alta kulmiensa silleen merkitsevästi :D

Joo nää on aina parhaita nämä palautusjuoma = hormoonit. Eilen tulin treenin jälkeen suihkusta ja kippailin siinä sekoittamaani drinkkiä. Pari nelikymppistä äijää tuli siihen viereisille penkeille. Toinen katseli silleen merkitsevästi ja tuumas mulle: "Ei taida olla pelkkää maitoa tuo juoma!?" Mä tietty vastasin että eipä kyllä ole. Äijät katsoivat pikkusen viistoon ja leimasivat minut varmasti pienessä päässään hormooninkäyttäjäbodariksi. Näin ne jutut sit leviää..

Heh, mä yleensä kuulen parasta juttua iha kotioloissa...
Tässä eilinen keskustelu mun ja mutsin välillä:

Mutsi:"Noi mömmöt mitä sä syöt muuten kiihdyttää elimistön kreatiinin tuotantoo joka rasittaa munuaisia."

Minä:"Ai mitkä mömmöt?"

Mutsi:"No noi mömmöt mitä sä syöt."(osottaa mun kädessä olevaa sheikkerii)

Mä:"No mitä mömmöjä mä syön?"

Mutsi:"No...(yrittää vilkuilla palaripurkin kyljestä)"

Minä:"Just just... kai sä ny tiiät mitä mömmöjä mä vedän jos tiiät mikä siit on lopputuloksena?"

Lopuks totesin vielä että siin mun sheikkerissä oli ihan vaan rahkaa ja funlightii.

En tiedä kuuluuko nyt varsinaiseen aihepiiriin, mutta jonnekin pakko päästä avautumaan:

Ensimmäinen kerta kun näin pari kunnollista penkkipelleä, muuten on ollut ihan ok porukkaa salilla aina.
Kaksi keski-ikäistä äijää tulee salille, toinen on selvästi treenannut penkkiä jo vähän kauemmin kehittyneestä rinnasta ja ojentajista päätellen.
Heti salille tullessa ruvetaan puhumaan kovaan ääneen kaverille "Jaaha, mee sä vaikka lukemaan lehtiä ja tuo mulle lisää painoa välillä HÖRÖHÖRÖHÖRÖ",
"Tiesikkö muuten, että tää sali on ollu keilarata ennen.. HUOMAA KYLLÄ KU KATTOO MIMMOSTA PORUKKAA TÄÄLLÄ ON HEH HEH HEH HÖRÖHÖRÖHÖRÖ" :david:
"Tuus varmuuden vuoks tohon taakse vaikka tiiän ettei sun tarviikaan mitään siellä tehä!"
"Nostan muuten enemmän ku naapurin Jartsa, ja nytki mennään ihan likkojen painoissa!"

Koko visiitin ajan äijät tekivät pelkkää smith-penkkiä ja leveilivät ihan helvetin kovaan ääneen. Lisäksi ihmettelin, että miten helvetissä joku voi haista niin paljon hieltä.

Noh kai niitä on pahempiakin, mutta pakko oli päästä vähän purkamaan kun ensimmäisen kerran tämmöistä pääsin todistamaan. Mieleenpainuvin oli kuitenkin tuo "Huomaa kyllä ku kattoo mimmosta porukkaa täällä on" :rolleyes:

Kaveri (joka lueskelee pakkista) oli kyselly että pitääkö kreatiinitankkauksen aikana käydä joka pvä salilla kun sitä kreatiiniakin joka pvä otetaan?

Nyt paristi nähnyt 15-16 vuotiaita salillamme joista yksi juo Lidlin energiajuomaa aina treenin jälkeen.

default sanoi:
Periaate nro 1.
Jos haluaa laihduttaa,saada läskiä pois niin sali on tehokkain ja nopein paikka siihen.

Jos salilta löytyy kuntopyörät ja juoksumatto niin mikä ettei. Salilla tarvii vaan tehdä sitten sitä aerobista aikamoiset määrät ennen kuin läski alkaa palamaan.

Periaate 2 ja 3 olivat kaverillasi mielestäni täyttä :anssi:

Eli jos haluaa laihduttaa optimaalisen tehokkaasti niin se on 50-50 aerobista ja punttia plus järkevä ruokavalio!

Siis kyllähän toi periaate 1. aika nappiin osu, mitään pyöriäkään siellä ees välttämättä tarvi olla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom