Mikä asiantuntija :D

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja default
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
41
Heh,eilen kuulin sellasta settiä että pakko jakaa täälläkin.
Eräs kamu,jolla on pieni pelastusrengas vyötäröllä,kuuli mun ja toisen kamun keskustelun salil-aiheesta ja rupes kertomaan miten salilla pitää käydä ja miten pitää syödä.
Oli siinä naurussa pitelemistä..

Periaate nro 1.
Jos haluaa laihduttaa,saada läskiä pois niin sali on tehokkain ja nopein paikka siihen.

Periaate nro 2.
Paras ohjelma on tällainen: 6 kertaa viikossa salille,2h päivässä ja jokainen liike alkaa maksimi painolla ja siitä sit alaspäin.

Periaate nro 3. Syöminen.Kuulemma pitää syödä 3 päivää putkeen pelkkää proteiinia,sitten 2 päivää pelkkää kreatiinia ja sit 2 päivää pelkkiä hiilareita.

Tämän kuultuani ajattelin että enhän minä tiedä salilla käymisestä yhtään mitään,vaikka suoraan olis pitäny sanoa että :anssi:

Kuullostaa ennemmin joltain älyttömältä hc ohjelmalta ja kaikki muut jutut oli ihan uskomattomia...ja siinä 22v jannu vaan selittää tosissaan ja koittaa meitä saada uskomaan et näin se pojat menee.

Hyviä päivän jatkoja... :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo syömisosa kuulosti tosi mielekkäältä. Pelkkää kreatiinia , nam

hmm 22 , pelastusrengas, olenkohan taas puhunut pukuhuoneessa pehmoisia kyykkyreenin jälkeen :nolo:

default sanoi:
Periaate nro 3. Syöminen.Kuulemma pitää syödä 3 päivää putkeen pelkkää proteiinia,sitten 2 päivää pelkkää kreatiinia ja sit 2 päivää pelkkiä hiilareita.

Voiko se olla tosissaan? :D

default sanoi:

Tämän mä tahdon nähdä :D

Hehe, Näitä kuulee aina silloin tällöin, nämä seuraavat totuudet kuulin kerran yhdessä pitkässä paasaavassa lauseessa:

- Rahka polttaa rasvaa
- Rahkassa on 10 % rasvaa.

Siinäpä sitä ravinto-oppia olikin yhdelle päivälle (ja hymyssä oli pidättelemistä) :D

Mistähän kivien alta näitä heppuja aina nousee :rolleyes:

Hieman :offtopic: muttei malta olla kirjottamatta keskustelua jonka kuulin tänä kesänä. Joitain paloja keskustelusta:

"Yleensä bodarit ei tiedä että jalkoihin ei saa lihaksia salilla. Juokseminen on ainut keino saada lihaksikkaat jalat" Kertoja oli sellanen n. 40v mies, vissii alottanu just salilla käymisen.

"Arnoldilla oli parhaina aikoina ihan alikehittyneet jalat, mulla on paljo paksummat pohkeet kun sillä." Kaverin pohje saatto olla 30 senttiä.

"nostan penkistä 60kg:lla vitosen, kasikympillä menee ehkä kakkonen. En ykköstä oo kokeillu mutta se on varmaa suunnillee 100 tai 120kg"

Keskustelun toisen osapuolen faktoja:

"Jos kokeilee penkissä ennätystä niin nostoa ennen pitää tehdä kuukausi pelkkää penkkiä, ei mitää muuta liikettä"

"treenaan penkkiä ja hauista kaks kertaa viikossa, jalkoja ei tarvi treenaa ollenkaa ja selkää vaa harvoin"

"mun kaverilla oli hauis 50 senttiä niin aina ku se osti uuden t-paidan ni joutu leikkaamaa hihat halki ku oli liian isot hauikset niihin paitoihin"

Tässä totuuksia joista en ite ollut ollenkaa tietonen.. :D

ttopi sanoi:
Hehe, Näitä kuulee aina silloin tällöin, nämä seuraavat totuudet kuulin kerran yhdessä pitkässä paasaavassa lauseessa:

- Rahka polttaa rasvaa
- Rahkassa on 10 % rasvaa.

Siinäpä sitä ravinto-oppia olikin yhdelle päivälle (ja hymyssä oli pidättelemistä) :D

Mistähän kivien alta näitä heppuja aina nousee :rolleyes:

Heh, mina tiedan ainakin mista tama kyseinen heppu on lahtoisin.
Suuri tietaja ja ravintoguru seka huipputreenaaja! Ei sen :david: oppeja VOI kyseenalaistaa.

Kaikkea olen minäkin kuullut, mutta noi kreatiinipäivät oli uusia. Mä en ainakaan edes viitti läheskään kaikkien kanssa edes keskustella ravinnosta tai salista mitään. Duunissa on niitä jotka tietää kaikesta kaiken ja niiden kanssa on ihan turha ruveta väittelemään mistään, siinä mee kun hermot.

Relg sanoi:

Ei helvetti mitä juttua:lol2:
Mua ei oo kukaan vielä alkanut pahemmin neuvomaan, mutta yhdeltä tutulta rinta-hauispelleltä tuli loistava tekosyy jalkatreenien jättämiseen:"Jos mä tekisin jalkoja ni ne menis kyl ihan paskaksi"

JustinCre sanoi:
Koulumme ylpeys uskovainen hippi sanoi minulle että jos tarvitsen palautusjuomia, minulla ei ole lahjoja lajiin. :jahas:
Olisit vetänyt pataan niin että letti heilahtaa ja nauranut röhönaurua päälle. :)

JustinCre sanoi:
Koulumme ylpeys uskovainen hippi sanoi minulle että jos tarvitsen palautusjuomia, minulla ei ole lahjoja lajiin. :jahas:

Paljosta vetoa niin taas on palautusjuomat ja hormoonit menneet sekaisin ? Noh, kuolkoot omaan tyhmyyteensä. :thumbs:

roope sanoi:
Siis eikös tuo asiantuntija ollutkaan oikeassa? Onhan tuo vähän närästänytkin tuo 2 päivän kreatiini-putki.

Mulla on näköjään ruokavaliot päin helvettiä :jahas:
:offtopic:
Paljon mun pitäis syödä sitä kreatiinia, jos tarviin esim. 3000kcal/vrk?

demoni sanoi:
:offtopic:
Paljon mun pitäis syödä sitä kreatiinia, jos tarviin esim. 3000kcal/vrk?

No esim. tuota Pakkiksen verkkokaupan CRP Shuttle -kreatiinia päivän aikana tommoset pyöreät 0,95kg. Eli yksi tonkka ja vähän päälle. Se kannattaa nauttia aamiaisena, ennen treeniä, treenin jälkeen ja illan viimeisenä ateriana (eli noin 237g/ateria, toisin sanoen 47 kukkurallista teelusikallista.) Koko päivän monipuoliselle herkuttelujaksolle tulee hintaa 52.40€ + mahdolliset juomat. Maksa-arvot saattaa vähän heitellä ja nestepöhöäkin saattanee pukata, mutta polte ja pumppi on mieletön. Sen mä sulle lupaan. :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom