Mikään ei tunnu missään

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gong
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Olen käynyt salilla vuoden, oikeastaan kahdella täysin toisistaan eroavalla ohjelmalla. Treenissä olen vaihdellut ja lisännyt liikkeitä ajan kuluessa. Nyt viimeiset 3 kk tuntuu kuin olisi rullannut paikallaan. Lihakset eivät kipeydy (eivät oikeastaan ikinä ole kipeytyneet), tuloksien nousu on hidasta, ei kuitenkaan loppunut. Pari tuntia treenin jälkeen en tunne edes että olisin käynyt salilla, joskus olenkin mennyt uudestaan sinne heilumaan.
Aloittaessani tein kaikkia lihaksia kolme kertaa viikossa (noin 4 kk), nyt treeenini kulkee suunnilleen näin

Ma - Olkapäät, selkä (hiit)
Ti - Hauis, Ojentaja
Ke - (hiit), vatsat
To - Rinta, jalat
Pe (hiit)
La - Hauis Ojentaja, vatsat
Su -

Treenaan intensiivisesti, olen kokeillut supersarjoja sun muita...
On ollut voima treeniä, massa treeniä... HIIT:in aloitin 8 vko:a sitten.

Räjähtävä, raukea salin jälkeinen tunne tuntuu päivä päivältä katoavan. Apua. Olen pulassa.

Onko kellään ollut samanlaista ongelmaa tai vinkkejä?

En voi olla hehkuttamatta ja lesottamaa mutta itellänikin oli samanlainen tunne, kunnes......................................................EREHDYIN MIKEN JA COLEN KANSSA PUNPPAAMAAN!!!yks!!1 :D

No tosissaan, paikat ovat kyllä nyt niin soosina että tuskin uskallan edes mennä enää uudestaan, tällänen tissiposki kun olen. Mutta koko postauksen pointti on se, että 100%:n varmuudella vika on sun treenityylissä. Jos omasta kylästä löytyy joku HC-treenaaja (joka treenaa myös oikein) niin hyppää sen kanssa messiin ja pistä paikat paukkumaan. Itsekin luulin että olen joskus treenannut kovaa...

Pistä treeniin vähän intensiivisyyttä vaikka keskittymällä todella hitaaseen laskuun ja työnnä niin terävästi ylös kuin pystyt. Tämä siis esim. penkissä tai kyykyssä, mutta tee samalla periaatteella muutkin niin alkaa hieman tuntumaa löytyä.
Yleensäkkin jos homma ei tunnu missään on syy siinä että treeni on liian "samanlaista" kokoajan.
Nopeustreeni jo kuormittaa aivan eritavalla kuin perus pumppaaminen...:kippis1:

Se jäi vielä, että laitetaan se Demi-lehti pois sillon kun levätään sarjojen välissä. Minuutin palautuksilla korkeinaan ja hirveetä HC-reeniä niin luulis paikkojen olevan kakkana seuraavana päivänä...

Pulla:

Toi minuutin palautus on hiton hyvä, itse lyhensin ne 2-3 min. palautukset lähes joka liikeessä siihen minuuttiin ja treeniaikakin lyhenee mukavasti ja on paljon parempi tunne lihaksissa reenin jälkeen ja ainakin itestä tuntuu että tulee tulostakin paremmin. Alussa joutu pudottaan vähän sarjapainoja, mutta kyllä ne sieltä takas nousi muutaman reenin jälkeen...

Palautus aikoja on kyllä vaihdeltu ja enimmäkseen olen toiminut minuutin palautuksella.. joskus se on 30sek joskus 1min30sek jne... Kokeillut jonkin verran vauhtinostoja, mutta toistot tehny yleensä puhtaasti.... ei ei ei...

Itsellä on toiminut nimenomaan satsaus hermotuksen kehittämiseen ja sitä kautta isompiin romuihin, seurauksena myös näennäistä massaa tullut lisää vaikkakin paino ei juuri ole noussut. Käytännössä maksimit siis aina tankoon silloin kun eväitä ennätyksiin tuntuu olevan.

Hauku itseäsi jos et kehity.

Mites se meni, "sopivasti on liian vähän ja paljon on sopivasti"? Joku muistaa varmasti paremmin. Sillä periaatteella kun elät ja lataat tankoon paljon rautaa, niin varmasti kehityt. :thumbs:

Originally posted by KäveleväRuumis
Mites se meni, "sopivasti on liian vähän ja paljon on sopivasti"? Joku muistaa varmasti paremmin. Sillä periaatteella kun elät ja lataat tankoon paljon rautaa, niin varmasti kehityt. :thumbs:

"Liika on aina liikaa, mutta kohtuus on aivan liian vähän."

Näin on Tervo siteerannut jotain Alkon johtajaa tai mites menikään.

Originally posted by gong
Olen käynyt salilla vuoden, oikeastaan kahdella täysin toisistaan eroavalla ohjelmalla. Treenissä olen vaihdellut ja lisännyt liikkeitä ajan kuluessa. Nyt viimeiset 3 kk tuntuu kuin olisi rullannut paikallaan. Lihakset eivät kipeydy (eivät oikeastaan ikinä ole kipeytyneet), tuloksien nousu on hidasta, ei kuitenkaan loppunut. Pari tuntia treenin jälkeen en tunne edes että olisin käynyt salilla, joskus olenkin mennyt uudestaan sinne heilumaan.
Aloittaessani tein kaikkia lihaksia kolme kertaa viikossa (noin 4 kk), nyt treeenini kulkee suunnilleen näin

Ma - Olkapäät, selkä (hiit)
Ti - Hauis, Ojentaja
Ke - (hiit), vatsat
To - Rinta, jalat
Pe (hiit)
La - Hauis Ojentaja, vatsat
Su -

Treenaan intensiivisesti, olen kokeillut supersarjoja sun muita...
On ollut voima treeniä, massa treeniä... HIIT:in aloitin 8 vko:a sitten.

Räjähtävä, raukea salin jälkeinen tunne tuntuu päivä päivältä katoavan. Apua. Olen pulassa.

Onko kellään ollut samanlaista ongelmaa tai vinkkejä?

Kokeile vaihtaa ohjelmaa pariksi kuukaudeksi aivan toisenlaiseen kuin mitä olet tottunut tekemään. Jos haluat voimaa niin ota joku hyvä voimaohjelma tai vaihtoehtoisesti voit kokeilla vaikka HST:tä. Sen jälkeen on sitten taas mukava palata tavalliseen 3- tai 4-jakoiseen. Vaihtelu virkistää!

Toisaalta sanoit että tulosten nousu ei kuitenkaan ole loppunut vielä, joten voit hyvinkin jatkaa samalla ohjelmalla niin pitkään kun tulosta vaan tulee. Sitten kun tulosten nousu kokonaan loppuu, voit vaihtaa ohjelmaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom