Tuota ketjua ja montaa muutakin olen seurannut jo vuoden/vuosia. Kieltämättä tuosta postauksesta idea varsinaisesti heräsi, eikä siinä ole
mitään henkilökohtaista enkä amikseksi ketään nimittele. Varmasti kiva peli, onnea hankinnasta :thumbs: Sikäli olen itse sortunut samaan kun tuli tuo 530 Bemarikin ostettua, tosin aika nuhainenhan tuo on kun painoa löytyy aikalailla tuosta ruumisarkusta. Perustelut kyllä olivat jo tuolla ekassa postauksessa hankinnalle. Toki pienemmällä koneella ja pienemmällä autollakin olisi pärjännyt, mutta...
Ihan mielenkiinnosta ajattelin herättää keskustelua aiheesta ja tosi hyviä vastauksia onkin jo tullut.
Upein ja paras ja tehokkain auto millä itse olen koskaan ajanut ja tulen ehkä koskaan ajamaankaan, on CLS 55 AMG -mersu, Suomessa. V8 tuplaturpo antoi vaan niin KOMEAT äänet että voisi jopa sanoa että ajokokemus oli hauskempaa kuin seksin harrastaminen. Tuon jälkeen oikeastaan mikään auto ei enää tunnu miltään ja jotkut 300 heppaiset ovat yhtä turhia ostoksia kuin 200 heppaisetkin nuhapumput. Onneksi en saanut sakkoja :D:D:D
Isona ja rikkaana ostan kyllä 500 heppaisen menopelin itsellenikin :D