Mihin sekoitatte kreatiinin?

Lusikka kurkkuun ja vettä päälle.

Ei kannata sitä lusikkaa sinne heittää, voi jäädä välille...:D

Itse kiskon ennen treeniä protskun sekaan, treenin jälkeen palkkariin, ja välipäivinä lasiin kreat, sekaan tippa dextroa ja vettä sen verran, että saa em. sekaisin.
Lasi tyhjäksi (siis suuhun...), vettä lasiin, hiukan sekoittelee jämät ja naamaan...
Käytössä American sarjan krea, sekoittuu hyvin ja on halpaa.
Fastia joskus aikoinaan kun käytin, niin tuntui kuin olisi hiekkaa kiskonut...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos sekoitan kreatiinin kiehuvaan veteen, annan veden viiletä, kaadan sheikkeriin ja siihen muut palkkarin ainekset päälle, niin sekoittuuko se krea paremmin?

Millatteita kilomääriä täällä jengi vetää kreaa jos sekottaminen on ongelma?:confused: Teelusikallinen kreaa lasilliseen tai puolikkaaseen lasilliseen vaikkapa jotain mehua, vähän sekottelee lusikalla ja avot. Itse juon reenin aikana ja lopussa just ennen palkkaria jossa on prodee, juoman johon kuuluu jotain mehua, maltoa, dextroa ja muutama gramma kreaa. On hyvää.

Voi stna, nyt ottaa päähän että tuli ostettua koko mössö. Onko maidon kanssa sekoitettuna havaittavissa jotain haittapuolia?

mikset sekoittaisi johonkin mehuun tai veteen.

Jos sekoitan kreatiinin kiehuvaan veteen, annan veden viiletä, kaadan sheikkeriin ja siihen muut palkkarin ainekset päälle, niin sekoittuuko se krea paremmin?

miksi se pitää tehdä noin vaikeeksi.

mikset sekoittaisi johonkin mehuun tai veteen.

Koska kuvittelen yhä että maidon kanssa se on ihan yhtä hyvä. Luin kyllä koko thredin ja tajusin että suurin osa sekottaa veteen tai mehuun. Nyt vaan on käynyt niin että olen sekotellu sitä pari päivää maitoon ja olisi kiva tietää onko se ollu turhaa. Eli uudestaan, onko sillä mitään väliä sekottaako kreatiinin veteen vai maitoon.. Vastaus kysymykseen tai ei mitään vastausta :thumbs:

Koska kuvittelen yhä että maidon kanssa se on ihan yhtä hyvä. Luin kyllä koko thredin ja tajusin että suurin osa sekottaa veteen tai mehuun. Nyt vaan on käynyt niin että olen sekotellu sitä pari päivää maitoon ja olisi kiva tietää onko se ollu turhaa. Eli uudestaan, onko sillä mitään väliä sekottaako kreatiinin veteen vai maitoon.. Vastaus kysymykseen tai ei mitään vastausta :thumbs:
eikai se turhaa luulis olevan. yhtälailla maidostakin löytyy hiilaria niinkun mehussa mut sit taas vedessä ei sitä ole ja silti toimii :) eli mun mielestä ihan sama minkäkanssa sen ales kippaa :)

Suoraan suuhun ja vettä perään niin menee alas hyvin

Osta mixeri, ja laita kreatiini ja dextroosi vaikka omenamehuun tai johonkin hedelmämehuun (ei appelsiini) ja sheikkaa nii vitusti... ni kyllä lähtee kreat pohjasta messiin:kippis1:
Mikäs tässä appelsiinimehussa on? Itse monesti ostan tuoreappelsiinimehua esim limun tilalle ja tykkään ottaa salille mukaan. Asiasta en mitään tiedä et jos joku valaisisi? Voin kyllä vaihtaa vaikka omenamehuunkin jos on terveellisempää?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom