Mihin sekoitatte kreatiinin?

Aamuteehen oon joskus sekoittanut, menee hyvin sekaisin lämpimässä vedessä. Palkkariinkin se on ihan hyvin sotkeutunut. Oisko tossa sekoittuvuudessa merkeillä eroa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lusikka suuhun ja vettä päälle.

Monivitamiinipillerin olen vesilasiin tipauttanut ja sinne kreatiinit sekaan porisemaan. Lasi pitää kyllä vielä huuhdella vedellä ettei jää sakkaa.

voiskos joku nyt vähän valaista mua vielä tosta kreatiinin syömisestä? siis eli onko sillä mitään väliä missä vaiheessa päivää sen ottaa? vai pitääkö ottaa suoraan treenin jälkeen vai ennen treeniä vai miten?

ja kolmenkuukauden käytön jälkeenhän on se kuukauden tauko ja sit taas voi alottaa kreatiinikuurin. Ja sitten toi latausjakso vai mikä tankkaus tsydeemi nyt onkaan? miten semmonen oikein toimii? otetaan enemmän kreaa päivässä mutta ei niin pitkään kun tavallisesti?.. . sori että oon vähän pihalla näistä, eikä mun viestistä varmaan kukaa ota mitään selkoakaan : (

kaakaojuomajauhe + krea + mölöä tosin joutuu sekoittaan aika kovalle pyörteele äkkiä kurkkuun jottein jämähä kupin pohjaan :D tuossahan on sitten sopevasti hiilareitakin mukana imeytymisen avustukseksi :)

toinen olikin jo mainuttu vitamiiniporetabletti + kalsiumporetabletti + krea sekahan kuplivaan ja turpaan.

tosin ainakin mulla irtoo aika äkäsiä smuffia noista poretabuista, tieten sorbitolia tahi jottain makeuttajana noisa...

niin ja aamusellahan noot imailen muun safkan ohessa

Kuule nyt otat vaan teelusikan kauniiseen kätöseesi, kauhaiset sen kukkuralleen kreaa, pistät sellaisenaan suuhun ja huuhdot alas mehulla, vedellä, tai millä nyt mieli tekee. Kreatiini kun ei maistu millekkään niin tuo toimii hyvin, eikä tarvi mitään ''juon 10 lasillista vettä jotta saan kaikki kreatiinit lasista pois''-kikkoja.

voiskos joku nyt vähän valaista mua vielä tosta kreatiinin syömisestä? siis eli onko sillä mitään väliä missä vaiheessa päivää sen ottaa? vai pitääkö ottaa suoraan treenin jälkeen vai ennen treeniä vai miten?

ja kolmenkuukauden käytön jälkeenhän on se kuukauden tauko ja sit taas voi alottaa kreatiinikuurin. Ja sitten toi latausjakso vai mikä tankkaus tsydeemi nyt onkaan? miten semmonen oikein toimii? otetaan enemmän kreaa päivässä mutta ei niin pitkään kun tavallisesti?.. . sori että oon vähän pihalla näistä, eikä mun viestistä varmaan kukaa ota mitään selkoakaan : (
Voit ottaa vaikka useamminkin kuin kerran päivässä, mutta tärkeintä on että otat ainakin treenin jälkeen. Noi lautausjaksot on periaatteessa ihan turhia, kun tuon voi krean käytön voi hoitaa toisellakin tavalla; otat 5-10g kreatiinia päivässä, alusta loppuun asti, niin ei tarvi mitään latausjaksoja eikä taukoja käytöstä.

Karpalotäysmehuun ja veteen sekoitan. Tujua tavaraa tuo karpalotäysmehu, raakaruokosokeria paan vähän kaveriksi ettei naama väänny solmuun. Käytän myös mustaherukkatäysmehua jos ei karpalomehua ole tarjolla.

Kreatiini menee kyllä alas miten vaan: soijamaidon seassa, veden kanssa, ihan sama.

Aika usein heitän sekaan myös desin verran soijaisolaattia. Sen jälkeen ei ole kyllä enää makunautinnosta kyse.

Voit ottaa vaikka useamminkin kuin kerran päivässä, mutta tärkeintä on että otat ainakin treenin jälkeen. Noi lautausjaksot on periaatteessa ihan turhia, kun tuon voi krean käytön voi hoitaa toisellakin tavalla; otat 5-10g kreatiinia päivässä, alusta loppuun asti, niin ei tarvi mitään latausjaksoja eikä taukoja käytöstä.

Tänks foo te inffo! .. oon nyt ottanut aina aamusella berocca tabun porisemaan mukiin ja ottanut sen ja krean samaan aikaan, jep lusikka suuhun ja perokat perään, vois nyt sitten jatkaa tollalailla varmaan et sama juttu jatkuu aamuisin, ja sitte vielä vaikka treeninjälkeen heittää palkkarin joukossa kreat nassuun. siinähän ois se 10g sitten päivässä.

miksi se pitäisi johonkin sekoittaa? :jahas:

Eihän se millekkään juuri maistu niin ei ainakaan sen takia :P

Itse olen aina ottanut niin että otan kouraan lusikan, lusikkaan kreatiinin, koura ohjaa kreatiinin ammollaan olevaan kitaan ja sitten lasista/hanasta vettä ja vähän huljuttelee suussa että ei jää hampaankoloon piileksimään :D

Kuulostaa ainakin vaivalloiselta alkaa sekoittelemaan johonkin jos sen pystyy helposti ottamaan jauho kitaan+vettä päälle menetelmällä ;)

Mä heitän Kreatinen suoraan suuhun ja otan vettä tai muuta nestettä päälle

^
^

Juurikin noin. Ennen laittelin palkkarin sekaan, mutta ei tuo Fasti oikeen sekottunu. Ei muut ku jauheet suuhu ja Saskiaa perään.

Lusikka kurkkuun ja vettä päälle.

Ennen treeniä tapahtuvan nestetankkauksen yhteydessä, tulee rakennettua sellainen; L-Gluta+Leusiini+Kreatiini combo sheikkeriin.

Partsun kanssa samaa mieltä. Kun ei ole palautusjuoman kreasta kyse niin ehdottomasti jauhot suoraan turpaan ja reilusti vettä päälle.

Komppaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom