Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kreatiini sitoo nestettä lihaksiin ja kahvi taasen poistaa nestettä...
no jos haluaa saada täyden tehon kreatiinista niin kahvin juonti ei oleeli kahvin juominen ei oo viisasta?
Voit ottaa vaikka useamminkin kuin kerran päivässä, mutta tärkeintä on että otat ainakin treenin jälkeen. Noi lautausjaksot on periaatteessa ihan turhia, kun tuon voi krean käytön voi hoitaa toisellakin tavalla; otat 5-10g kreatiinia päivässä, alusta loppuun asti, niin ei tarvi mitään latausjaksoja eikä taukoja käytöstä.voiskos joku nyt vähän valaista mua vielä tosta kreatiinin syömisestä? siis eli onko sillä mitään väliä missä vaiheessa päivää sen ottaa? vai pitääkö ottaa suoraan treenin jälkeen vai ennen treeniä vai miten?
ja kolmenkuukauden käytön jälkeenhän on se kuukauden tauko ja sit taas voi alottaa kreatiinikuurin. Ja sitten toi latausjakso vai mikä tankkaus tsydeemi nyt onkaan? miten semmonen oikein toimii? otetaan enemmän kreaa päivässä mutta ei niin pitkään kun tavallisesti?.. . sori että oon vähän pihalla näistä, eikä mun viestistä varmaan kukaa ota mitään selkoakaan : (
Voit ottaa vaikka useamminkin kuin kerran päivässä, mutta tärkeintä on että otat ainakin treenin jälkeen. Noi lautausjaksot on periaatteessa ihan turhia, kun tuon voi krean käytön voi hoitaa toisellakin tavalla; otat 5-10g kreatiinia päivässä, alusta loppuun asti, niin ei tarvi mitään latausjaksoja eikä taukoja käytöstä.
Partsun kanssa samaa mieltä. Kun ei ole palautusjuoman kreasta kyse niin ehdottomasti jauhot suoraan turpaan ja reilusti vettä päälle.