- Ikä
- 45
Tape sanoi:Timba, lopeta lässyttäminen ja ala käymään Fiiliksessä. Sinne varmaan onnaa se sun pakkisjumppakin. Pääset kortilla 22 asti ja ON HYVÄ & HIENO sali. Käy mummoista pohjoismaiden mestariin lähtien. Sanot sille naiselle, että AUTO TÄNNE ja alat jumppaamaan uudessa paikassa.
Kyllä se siitä. Ei vaan, paskaakos se mulle kuuluu, missä käyt. Kunhan hopisen. Oikeesti JVK on varmasti HC:n sali jyvässä ja Fiilis muuten paras näistä kaupallisista.
Katotaan nyt mitä tulevaisuus tuo tullessaan, tässä on vähän uusia kuvioita tulossa ja saattaa se salikin vaihtua jos nämä kulkuhommat järkevästi järjestyy. Fiilis ois varmasti tosi jees, mutta se on niin vikasuunnalla, että ei oikein ole perusteita sinne kulkea edes autolla.
Niinpä, mun tarkoitus ei ole asiakkaita karkoittaa salilta, mutta ei tällasta asiaa voi jättää mainitsematta. Ja mä oikeastaan todella toivon, että joku kyseisen salin henkilökunnasta lukisi tätä palstaa ja tulisi tänne, mulle tai tuolle kyseiselle kaverille selvittämään että mikä tässä hommassa mättää. Mä ymmärtäsin edelleen täysin, jos kaveri vaikka rahasta tätä tekisi, mutta kun mitään sellaista ei kyseessä ollut.Pulla sanoi:Miettikohän tuo Timban esimerkissä oleva salinomistaja yhtään moniko esim. tämän tredin lukee ja jättää menemättä kyseiseen paikkaan?
Saahan täällä Pakkiksessakin keskustella muista kaupoista ja lisäravinteista, mutta niihin ei saa linkkiä pistää eikä suoraan mainostaa halpoja hintoja tai muuta vastaavaa. Tämä on mun mielestä suoraan verrannollista tähän asiaan, eli jos mä autan kaveria salilla ohjelman kanssa, niin ei pitäisi KENELLÄKÄÄN olle mitään sanomista siihen asiaan, ei vaikka siellä ois PT joka saisi elantonsa ohjelmia tekemällä. Ja vielä kun mä teen sen täysin ilmaiseksi kaverille.