Mihin aikaan treenaatte?

Eli mihin aikaan treenaatte?
Itse treenailen nykyään illasta klo 20 eteenpäin kun ei aika tahdo muuten riittää. Tilaa ainakin on ja reenit menee kivan pirteesti iltaisin.

Viikolla yleensä treenaan samoin kello 20 jälkeen sillä salilla on silloin hieman väljempää. Itse en tykkää ollenkaan treenata ruuhkassa. Viikonloppuisin sitten aamupalasta pari tuntia eteenpäin eli n. 11 maissa yleensä. Tuo kello 11 olisi mieluisin aika treenata jatkuvasti, mutta kun töissäkin on käytävä...

treenailen tos 7-9 aikaa illal :S

Millon sattuu. Millon kerkiää ja millon huvittaa.

Mahdollisimman pian koulun jälkeen, useimmiten treenit on siinä viiden maissa.

ihan riippuu onko koulupäivä vai vapaapäivä,ja vielä että minkälainen koulupäivä,yleensä ne treenit osuu johonkin välille 13.00-20.00 :D

Vaihtelee sen mukaan, uskallanko ajaa pyörällä salille. Yleensä treeni alkaa klo 11-13. En mene klo 16 jälkeen mielellään, menee hermot venaillessa. Pakon edessä kyllä menen ennemmin kuin jätän väliin, mutta mieluiten yritän järjestää aamupäivälle.

Arkisin oon salilla seittemältä. Viikonloppuna vähän aikaisemmin.

yleensä 1930 salille, paitsi jos koulut alkaa vasta 10 tai myöhemmin niin yritän ehtiä aamulla jos vaan mahdollista.

Työt loppuu klo 16.00, treenit alkaa 16.05-16.10 (sali sijaitsee työpaikan tiloissa). Helvetin hyvä homma kun ei tarvitse "erikseen" ajella salille kuin viikonloppuisin.

noin klo 13...
paitsi joutuupi muuttamaan rytmiä näillänäkymin
työn takia n. 16 alkaen...

Back
Ylös Bottom