Aamupäivällä tai päivällä. Niinä päivinä kun pääsen töistä puolilta päivin menen suoraan treenaamaan tai sitten vapaapäivänä heti herättyäni eli n. klo 11.00. En kestä tungosta ja jonottelua ja muutenkin illalla on vaikea nukahtaa jos kovin myöhään on tullut rehkittyä.
18-20 välinen aika on vakiintunut mulle salilla olo-ajaksi. Noihin aikoihin on päivällinen sulateltu, läksyt tehty ja ehtinyt käydä asioilla jos tarvis on ollut.
n,klo 14.00 herätys ja salilla oon n,klo 14.30-14.45. eniten virtaa tuolloin, illalla ei ole mielenkiintoa käydä salilla. viimesen 3vuoden aikana oon muistaakseni kaksi ilta reeniä vetässy ja se ei oo mun juttu. useimpien mielestähän tuo on aivan pähkähullua mennä heti heräämisen jälkeen salille, mutta mulle tuo sopii
Arkena ja viikonloppuina klo 6 aamulla. Hyvä aika treenata, kun ei ole ruuhkaa ja päivä lähtee tolla erittäin hyvin käyntiin. Perjantai on ainut poikkeuspäivä. Silloin reenaan klo 14-15 aikoihin.
Yleensä joskus 19-22 välillä, viikonloppusin/vapaapäivinä saattaa mennä salille lähtö jopa klo 23 asti, tosin ei yleensä. Aamulla taas en saa/saisi salilla oikein mitään aikaan, olen pari kertaa koittanut ja se ei ole mun juttuni. Olen yökukkuja