Mihin aikaan treenaatte?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Peetu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nykyään treenailen joku about klo 17 tai sitten vasta jopa klo 21.

Joko väännäydyn salille heti aamusta vähän ennen kuutta tai sitten vasta illasta 21 aikoihin. Vajaa pari tuntia yleensä menee suihkuineen...

Oon kolmivuorotyössä, joten ajat vaihtelee todella paljon. Välillä yörytmissä käyn 4-7 välillä aamulla, iltavuorojen jälkeen 21-22 aikoihin, ja päivävuorossa 14-16 aikoihin. Vapaapäivänä yleensä siinä 12-14 aikoihin, tai oikeestaan heti ku aamupala ja -kahvi on nautittu. Toi 14 alkaa oikeestaan olee viimeisiä hetkiä ennen iltaa, ei tuonne mee Erkkikään ruuhka-aikaan kattelemaan, ku mammat jauhaa paskaa pillunlevityslaitteissa ja kundit "kiertoharjottelee" joka vitun laitteessa. /avautuminen

Aamulla, päivällä, illalla..... Vapaapäiviin siin 12 aikaa päiväl. Iltavuoros aamulla 8 aikaa, aamuvuorossa klo 16 oon salil. Ei ihan hirveesti vaikuta reeniin vaikka reeniajat vaihtelis. Illalla on tungosta se on kyl miinusta.

On tullut käytyä niin aamulla, iltapäivällä kuin illalla. Aamun hyödyt on vireys tila ja heikkoutena että harvoin on ketään muita salilla tai salilla on vähän porukkaa. Aamusta voi olla haastavaa saada spottaria sarjoihin. Illalla taas on kavereita salilla jne, mutta liian myöhään treenaaminen venyttää unen saantia.

Iltasella klo 21--> kun lapset on laitettu unille. Joskus viikonloppuna iltapäivästä. Pari kertaa vuodessa arkena iltapäivällä, jolloin reenit kusee kun yrittää tungoksessa ähertää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vuorotyön takia 13:00 on mun aika treenata. Vapailla meen yleensä 15-18 välisenä aikana. Tänää oli eka treeni 24/7 auki olevalla salilla joten yön pikkutuntien treenejä odotellessa :)

Arki-aamuisin ennen työpäivää olen salilla viimeistään klo 06:15. Kofutabletti ja protskujuoma naamaan, ehkä pieni herättelysuihku ja venyttelyt ja sitten matkaan. Kyllä tuo vaan sopii itselleni todella hyvin. Aamu lähtee upeasti käyntiin ja ruokaa saa loppupäivän mättää melkein loputtomasti mikäli siltä tuntuu. Herääminen toki tökkii usein mutta nopeasti piristyy kun salille pääsee. Ja se aamutreenin jälkeinen fiilis, sitä ei ehkä voita mikään. Viikonloppuisin sama, mutta silloin kello soi vasta 08:15.

Ajatus työpäivän jälkeen väsyneenä ruuhkaiselle salille lähtemisestä tuntuu kerrassaan hirveältä.

Aamullahan salilla yleensä on ne samat vakionaamat päivästä ja kuukaudesta toiseen. Meillä ainakin on sellainen Band Of Brothers -fiilis. Nyökkäilemme aina hyväksyvästi toisillemme tiedostaen olevamme todella kovia jätkiä.

Yleensä aina menen salille 19-20 aikaan. Joskus harvoin tulee käytyä 11-12 aikaan, mutta ei tunnu silloin olevan kroppa niin hereillä treeniin mitä iltaisin.

Salilla käynnin suoritan yleensä 18-21:30 välisenä aikana. Olen pahasti aamu-uninen ihminen enkä usko saavani itseäni koskaan aamusalille :D

Viikonloppuisin ehtii tietysti aikaisemminkin salille, mutta iltapäivään sekin menee.

siinä neljän viiden hujakoilla ku duunista pääsen, viikonloppusin sit vähän aiemmin. vähän on tungosta sillon tällön mutta musta on vaan viihtyisää kun salilla on eloisa meno päällä. vapaapäivinä saatan sit käydä ysin pintaan aamulla vetää aerobistet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom