Mihin aikaan treenaatte?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Peetu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla alkaa työt ysiltä, niin käyn ennen duunia salilla. Sopii mulle kyllä erittäin hyvin aamutreenit ja sitten on duunin jälkeen ihan käytettävissä. Ja välipäivinäkin herään salille tekeen lihashuoltoa. Se olo kun ennen töitä hyvä venyttely, rullailu, hetki hierontatuolissa pakkista selaillen ja kunnon löylyjen ja viileän suihkun kautta duuniin. Niiiiiiinn freesi !

Aamuisin. joskus kasilta valun salille, tavoitteena on käydä se kerta viikkoon, hyvällä viikolla parisen kertaa. Ainoa syy on se, että välttää ruuhkat. Mitään ihmeellisen ihanaa työpäivän starttia ei tuosta saa (saman asian ajaa fillarointi töihin). Pakko vaan koittaa edes jollain tasolla antaa istumatyöläisen lihaksille satujumppaa.

Yleensä ku eukko pääsee töistä, eli vähän vaille viis iltapäivällä, yhdessä kun mennään yleensä.
Nyt aloitin tosin itse sellaisen nelijakoisen ohjelman että muija joutuu menemään itekseen. Pakko itse päästä aamulla tai heti töistä, kolmen hujakoilla.

Ennen tuli käytyä iltasella pari tuntia ennen nukkumaanmenoa. Osoittautui huonoksi vaihtoehdoksi, kun ei meinannut sitten uni tulla millään, kun pääsi kotiin. Nykyään vapaapäivinä tulee käytyä aamupäivästä ja työpäivinä sitten alkuillasta.

Arkisi herään aamulla 07.30, käyn koulussa nukun parin tunnin päikkärit ja meen salille n. klo 21.00. Unessa oon 24.00-01.00 välissä eikä oo mitään ongelmaa nukahtamisesta. Yleensä rankan koulupäivän jälkeen on niin väsynyt olo ettei jaksa mennä salille. Lisäksi illalla saa reenata aika rauhallista. Viikolpppusin käyn joskus klo 15 aikoihin.

Kolmivuorotyöläisellä vaihtelee aikataulut, aamuvuoropäivinä saatan mennä salille siinä klo 16-17 aikoihin ja iltavuoropäivinä pyrin menemään ennen duunia eli siinä aamupäivästä 10-11 välillä. Yövuorojen jälkeen tuleekin sitten nukuttua, jonka jälkeen safkaaminen ihan normaalisti, hetki lepoa ja salille mars eli siinä 17 aikoihin yleensä. Vapaapäivinä saattaa treenaaminen mennä jopa 19-20 korville vaikka yleensä puoliltapäivin tulee treenailtua.

Arkena 15-19 meen salille ja pois salilta viimestään 21. Viikonloppuisin ajalla ei väliä - mieluiten kuitenkin 10.00 niin saa hyödynnettyä klo 11.00 tieteellisesti todistetun voimailupäivän huippuhetken jolloin ihmisen biokäyrät on optimaaliset uusille enkoille :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aika sama kuin yllä. Ennen töitä käyn jos pitää lähteä kotitoimistoa kauemmas, jos taasen kotikonttorilla niin yleensä menen siinä 8-10 välillä kun aamuvuoro on jo töissä ja myöhään nukkuvat tai lounastreenarit eivät vielä ole kerenneet paikalle.

Riippuu vuorosta, mutta pyrin suunnitelemaan treenit ennen iltavuoroa klo 9-12 välillä. Aamuvuoron jälkeen vasta 20.00 aikaan.

Tällä hetkellä loistavin aika ikinä kun sali on miltei tyhjä. Jossai 21-24 väliin tulee käytyä ku työt tapahtuu kotoa käsin

Aikaisin aamulla, joskus 12 ja kahden välillä, tai myöhään illalla. Toisin sanoen silloin, kun salilla on vähiten porukkaa.

Nyt ku oon lommautuksella niin on tullu käytyä tuossa vuoden alusta ma-ke-pe aamu 5 jälkeen. Eläkeläisiä on vuan sillo ja suap raahassa tehä sekä harjottoo tekniikkaa.

Yleisemmin 6-7 aikaa. Töistä kotiin, koira ulos ja sitten vasta treeneihin.

Päivällä klo 9-14 välillä tai sitten illalla klo 20 jälkeen. Yritän välttää salin pahinta ruuhkasumaa, joka on tietysti iltapäivästä alkaen ihmisten päästessä töistä. Jos itselle ainut sopiva treeniaika on silloin ruuhka-aikaan, menen yleensä mielummin ryhmäliikuntatunnille.

6-8 aikaa illalla on useimmiten tullut treenattua. Aamutreenejäkin kokeiltu mutta tuntuu että on aina aivan usvainen olo ja aivan pihalla muutenkin niin reenistä ei oo oikein koskaan silloin tullut mitään. Illalla muutama safkakin jo alla niin jaksaa painaa paremmin :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom