Mieti sitä: WTF?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei voi uskoa et tää alkaa taas. Joku sano et BB on huono, mut tämä on jotain aivan muuta... :D

BB on oikeesti järjettömän paska, mut tätä katotaan isolla porukalla munat pystyssä & samalla irkataan vip-chatissa + informoidaan niille, jotka ei seuraa.

henkilot

http://www.mietisita.fi/henkilot/?h=11#start

http://www.mietisita.fi/henkilot/?h=18#start

Pissikset heruttaa mutruhuuli posee!

:lol2:

Kaikilla "bilettäjillä" pitäis olla jokin kännikamera kuvaamassa koko illan.

Sen verran pelleks vois itsensä tunteä sen jälkeen, ettei "bilettäminen" vähään aikaan maistuis...

Mut joo. Onpa surkeaa ja surullista menoa ollut ainakin toi eka himobiletys.

Rest in peace, dignity...

Oujees! :D Voi taas tätä hauskuutta... Harmi vaan kun pitää duunissa käydä niin ei voi seurata tätä kokoaikaa. Viimekerralla kyllä sai repeillä ihan huolella niitten perseilylle.

Ei taas:itku: Viimeks onnistuin olemaan olemaan sen verran uutispimennossa, ettei kilpailijoista jääny mieleen kun joku Perttu, jonka naamankin saattaisin vahingossa tunnistaa. Nää Suomen realitysarjat ei vaan oo mua varten:urjo:

Ei taas:itku: Viimeks onnistuin olemaan olemaan sen verran uutispimennossa, ettei kilpailijoista jääny mieleen kun joku Perttu, jonka naamankin saattaisin vahingossa tunnistaa. Nää Suomen realitysarjat ei vaan oo mua varten:urjo:

Muuten hyvä, mutta väärä juttu;) .

Eihän toi edes toimi. En saa mitään näkymään.:david:

Olinpas kömpelö. Annan ensimmäisen ja olkoon se itselleni:david: Käynpä postaa ton sinne minne se kuuluukin:D Kyllä huomenna luulis ainaki reenin kulkevan.

:offtopic: Mites ton livecamin saa näkymään kunnolla ku mulla näkyy vaan tollaset " sateenkaari värit " ?! Siis esim. tausta on vihree ihmiset keltasia tai jotai sinisiä jne...

h0h0h0, mitä touhuu. Meneehän se yövuoro töissä näinkin. :D Jotai hierontaa olohuone camissa. Osa porukasta jo simahtanu..

Edit: EI SAATANA! OLOHUONE-CAMISSA PANNAAN! =D

takkahuoneessa näkyy perse :eek: ! Ja ihan naisen omistama perse...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom