Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuoksuja syksyksi/talveksi

Olen vähän aikaisessa, mutta asiantuntijoilta (ja miksei muiltakin) kaipaisin neuvoa syksyksi ja talveksi sopivista tuoksuista. La Nuit de l'Homme'ista pidän, mutta menin veljelle lupaamaan, että sitä en käytä. Ikää löytyisi 20.

Noniin pistäkääs ehdotuksia arki/työtuoksuksi. Dior Homme on kyllä hyvän hajuista tököttiä, mutta mielestäni enemmän iltakäyttöön, eikä kovin miehekäs tuoksu. Chanelin Allure Homme oli myös ihan ok. Burberryn Londonia oon kanssa vähän tuoksutellu. Sinänsä tosi hyvältä vaikutti, mutta tuli ehkä vähän mieleen sellasen vanhemman herrasmiehen tuoksu. Itse kuitenkin vielä reippaasti alle 30v. Yhtenä vaihtoehtona olis myös Cool Water, vaikka sitä jotkut halpana kopiona pitääkin. Siinä vähän ärsyttää se, että se on melkoinen massatuoksu. Ehdotuksia? :D

Täälläkin on aikaisemmin puhuttu Hermesin Terre d'Hermesistä. Tilaa sitä ja ole kova jätkä. Jos et pidä, niin kannattaa vetäytyä vuorille sillä sinulla on huono maku :(
http://www.basenotes.net/ID26125219.html Tuota saa Hermesin myymälöistä, hyviltä lentokentiltä (ei HKI VANDA) ja netistä.

Tuo L'Homme ja sen variaatiot on kyllä kovia.

pappatuoksu sopii +30 vuotiaille IMO

Täälläkin on aikaisemmin puhuttu Hermesin Terre d'Hermesistä. Tilaa sitä ja ole kova jätkä. Jos et pidä, niin kannattaa vetäytyä vuorille sillä sinulla on huono maku :(
http://www.basenotes.net/ID26125219.html Tuota saa Hermesin myymälöistä, hyviltä lentokentiltä (ei HKI VANDA) ja netistä.

Joo Terree pitää tilata sample...tai sitten tollanen 5ml minipullo. Mulla tuntuu kestävän ikuisuuden noi EDT:t ja kyllästyn aika nopeesti, niin jopa 5ml vois riittää, kun ei sitä samaa tuoksua ihan joka päivä viitti käyttää.

Tavallisesta L'Hommesta mulla on sample. Luokkaa ihan kiva, mutta ei kiitos isoa pulloa.

Mites on sopiiko teijän mielestä tälläselle 16-v kaverille Hugo bossin energise. Ite ainaki oon tykännyt siitä nyt, kun sitä oon käyttänyt.

Boss nyt vain on sellainen että sitä haistaa kaikkialla. Siis oikeasti. Liian yleinen. Massamerkki. Kokeile esimerkiksi edellämainittua Dioria. Sopii nuorille. Femiini, mut toimii.

Axelpassi tommi: ei tuoksu toimi jos sitä voisi käyttää 15-65 vuotiaat. Eri tuoksuilla on eri kohderyhmät.

^^ Bosseissa on edes se hyvä, että tuotteita on paljon eli ei sillä tavalla oo jokaisella vastaantulijalla samaa hajua. Ylivoimainen ykkönen tuolla saralla on kyllä Gaultierin Le Male - taas eilen tuli nyrpisteltyä nokkaansa kaupungilla, kun joka toisella sitä ja vielä ripaus liikaa...

Pystyykö tähä nuuhkimaan missään PK-seudulla? Vai pitääkö tehdä sokkotilaus? Tai saako mistään sampleja?

Tässä meikän viimeisimpiä hankintoja...

Ed_Hardy_fragrance_11.04.08_LRG.jpg

hugo-boss-hugo-mens-edt-spray-40ml.jpg

05785431003.jpg

Ja Bosseissa on juuri se hyvä puoli, että valikoimaa löytyy. Armani Code on mun tän hetken suosikki.

Pystyykö tähä nuuhkimaan missään PK-seudulla? Vai pitääkö tehdä sokkotilaus? Tai saako mistään sampleja?
En tiiä sampleista. Gentleman.fi ja strawberrynet.com olen nähnyt tuota, ekalla myymälä (ainakin oli) Suomessa, mutta ei nuuhkittavissa.

Ranger: No ei tuo mopopoikien tuoksu tosiaan ole, mutta näkisin että muuten en kyllä näe estettä käyttää. En pidä ns. pappatuoksuna kuten esim. Eau de Savagea.

Mitäs mieltä täällä ollaan Policen Wings tuoksusta? Tai tarkennettuna omani taitaa olla Gold wings. En mikään ammattilainen ole, mutta onhan noita tullut nuuskuteltua liikkeissä ja jostain syystä tämä kyseisen Policen tuoksu nousee aina vain pinnalle suosikkina. Uppoo tosi hyvin meikäläisen hajuaistin maagisiin pisteisiin. Onko muilla minkänlaisia ajtuksia tästä Policen tuoksusta?

Turhaan sitä miettiä mistä tuoksuista tytöt tykkää. Tässä on ratkaisu tähänkin: Isketään muija ja ennemmin tai myöhemmin hän ostaa sinulle lahjaksi näitä, hän kyllä tietää sopivan sinulle, ja miksi hän ostaisi huonon tuoksun, josta ei ite pitäisi. tietenkin sinun pitää vastineeksi ostaa myös hänelle jotain. Jos muija on pihi ni sit vaihtoon :)

fragrancex.com löytyypi sampleja, niin Hermesin Terrestä kuin monen monesta muustakin. mm Creedin Irish Tweedistä, joka oli omaanmieleen pirun hyvä. Tuleepa vielä ilman postikuluja. Itse olen tilannut tuolta sampleja läjäpäin ja fiilistellyt niillä, tehnyt sitten myöhemmin suurempia ostopäätöksiä.

Burberry Sport tärähtää just nyt, nous aika korkealle mun valikoimassa. Tällä hetkellä ku viimeks laskin löytyy 22 eri putelia. Ennen tuli ostettua noita isompia pulloja mutta nykyään enimmäkseen 30-40 ml riittää, koska tuoksut menettävät ajan kanssa potkua.

Mites tuo YSL Live Jazz? Uskaltaisko ostaa 19 eurolla ns. riskisijoitusena. Halvemmalla en löytäny, ja hinta on mun mielestä melko mainio. Mutta ongelma tosiaan etten oo koskaan haistanu eli jos en pitäis nii pitäs varmaa yrittää myydä jollekki. Oisko kannattava riski?

Entäpä La Nuit De L'Homme? Oisko 100ml pullo sen 21e arvonen "riskiostos". Eli en oo tätäkään haistellu...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom