Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
edit. 2:

No nyt lopputuoksu on kyllä miellyttävämpi. Tarkoittaisi tosin tuoksun suihkuttamista vähintään 1h ennen uloslähtöä.
No toivoit jotain himen erilaista. Toi vaatii totuttelua, katsopa asiaa viikon päästä uudestaan. Pullokin on törkeen makea. Niin ja yksi suihkaus riittää. Se ei-fleur on todella raskas sitten.

Mennyt kohta ensimmäinen 50ml Terre d'Hermesiä. Ehkä ensimmäinen tuoksu jonka jaksan käyttää ihan loppuun, tosin pidän kyllä melkoisen paussin tästä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuinka suihkutat Voile de Fleuria itse? Yksi suihkaus toiseen ranteeseen ja hierot ranteet yhteen, pelkästään rintaan tai niskaan vai yksi suihkaus ilmaan ja kävelet läpi?

Ihan miten sattuu. Ranteeseen yksi ja kaulaan vaikka yksi. Odotas kun keli vähän lämpenee, niin kyllä toi sullakin toimii uskoisin. Ellei sitten ole liian mälsä maku.

Onko porukka käyttänyt Paco Rabanna - One Million - hajuvettä? Hyvä on tuoksu ja mukava on myös hinta.

Onko porukka käyttänyt Paco Rabanna - One Million - hajuvettä? Hyvä on tuoksu ja mukava on myös hinta.

Näin kommentoin tuota tuoksua tässä ketjussa viime joulukuussa:

IMO aivan hirveä. Pullo vielä tuoksua kauheampi, mikäli mahdollista. Tosin en varmasti kuulukaan kohderyhmään.

Haistelin toissa viikolla ainakin itselleni uutta tuttavuutta Gucci by Gucci. Oli ihan mielenkiintoinen, mutta täytynee ilmeisesti odotella, että saa Terren ja GITin käytettyä loppuun tai että niihin kyllästyy. Noita kun löytyy kotoa tuntuu olevan todella vaikeaa innostua uusista tuoksuista.

Saako tuosta Terrestä tilattua näytteen jostain? Tekisi kovasti mieli haistella ja selvittää mistä kaikki oikein puhuu. Melkein jo tilasin sitä hetken mielijohteesta..

Jees, tuli tehtyä 3 minuutin täsmäisku Sokkarille. Fahrenheit 32:n tarttui mukaan, kun tuntui omaan nenään hyvältä.
Aikaisemmin olen käyttänyt Bossin Soulia (naiset joko tykkää tai inhoaa, ei välimuotoja), bossin muita perussettejä, Aqua di gioa, Armanin Codea, Lacosten Essentialia..
Vois alkaa keräileen jonkun 10 eri putelin kokoelman, ennen kun ollut ainoastaan se yksi hajusetti loppuun asti ja sitten vaihto

Täälläkin puhuttu Terre D'Hermes tarttui tänään mukaan kaupasta kuten myös Creedin Millesime Imperial.

Itekin tuli huutonetistä näytteitä ens alkuun ostettua useempi kappale kerralla. Nyt on vaan käynyt ilmi parin myyjän kahakka kun meni ostot vähän ristiin vahingossa, ja miettiikin et ketä tässä onkaan oikeessa ja ketä kusettaa näitten suhteen. Jos tämmönen suodaan, ni miltä tunnukselta olette ostaneet? Ja kokemukset vielä mukkaan. Ilmesesti noitten määrien suhteen jotain vilppiä..?

Ostin Ralphin polo blackin, Fahren, armanin diamondsin, lacosten elegancen, calvinin, ja tällästä mitä täällä ollaan ylipäätään suositeltu. :) Kaikkee muutakin, ei muista nyt. Viikonloppuna heitin turhaan reissuun päälle Fahrenia, oli tuima ero tohon joululahjaksi saatuun kalanmaksaöljyhaju-PUMA flyingiin vai mikä vittu onkaan. Taivas mitä paskaa. :D

Mitäs täällä ollaa mieltä Cliniquen Happy for men tuoksusta?

Itsehän olen mies, mut oon käyttäny samaa löyhkää jo vuosien ajan ja kaveripiirin tytöt rankkaa ton (mun) tuoksun aina kärkipäähän, omien poikaystävien hajujen jälkeen. Kai se on aina ihmisen ominaishajusta vähän kiinni miten istuu!

Lacoste - Style in play:kuola:

Jos kehtaisin, niin käyttäisin itse;)

Eilen bussissa haistoin ton tuoksun, mut se oliki sit vaa joku pikkupoika, jolla oli tota:(

Lacoste - Style in play:kuola:

Eilen bussissa haistoin ton tuoksun, mut se oliki sit vaa joku pikkupoika, jolla oli tota:(

Hähä. Olipa hyvä vinkki sitte... :jahas:

Töissä ohi kulkiessa kaiken maailman porvaripomot haisee samalle paskalle poikkeuksetta, en käsitä miten joku löytää ees niin paskan, tylsän, hajuista tavaraa mitä on jo ala-astelaisilla. Ja kun sitä on aina niin tajuttomasti lykätty... Mmm, toimistotytöt varmaan tykkää. ;)

Omista näytteistä oon kokeillut Fahrenia ja Armanin diamondsia. Fahren oli ihan jees ja tuntui kestävän tosi hyvin yhellä suihkauksella, kun Armani oli parilla suihkauksella tosi nopeesti kuollut. Vähän naiselta tuoksuin, mut onneks en kauaa!

Calvin Kleinin "Eternity" ollut allekirjoittaneella käytössä jo useamman vuoden ja käytän ihan siksi että itse tykkään, olkoonkin ettei tuo ole kysyntää tai kiinnostusta lisännyt vastakkaisen sukupuolen suunnalta. Itse miellän sen sopivan miehekkääksi mutta silti hienostuneeksi tuoksuksi(ei liian makea), mut tiedä sitten sen yhteensopivuudesta mun ulkoiseen habitukseen. Pitäis ehkä omata sellainen Marlboro Man-look että matsais paremmin - Anyways, tällä tyylillä ja tuoksulla jatketaan...

Hähä. Olipa hyvä vinkki sitte... :jahas:

Töissä ohi kulkiessa kaiken maailman porvaripomot haisee samalle paskalle poikkeuksetta, en käsitä miten joku löytää ees niin paskan, tylsän, hajuista tavaraa mitä on jo ala-astelaisilla. Ja kun sitä on aina niin tajuttomasti lykätty... Mmm, toimistotytöt varmaan tykkää. ;)
!

Kerroinki, että mistä mä tykkään!;) Mut mua on sit ilmeisesti helppo miellyttää:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom