Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt voi tulla varotusta tai bannia mutta vinkkaan että ebayssa ois ny liikkeellä halpa Dior Higher Energy deodorant x 2.

Eli 2 deodoranttia, molemmat 1.7 FL eli.. Nooh, onkohan tuo 50ml. Hintana 4 dollaria sekä shipping 2 dollaria. Näyttää olevan nimenomaan hajusteisiin erikoistunu liike.

Vielä noita "paketteja" on about 9 jäljellä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin saiko tuolta Cheapsmells.co.uk:osta jotain veronpalautuksia jos tajus pyytää? Jos sai niin mitä ootte laittanut viestiin että saitte verot takaisin?

Ostin tuota Polo Sporttia huuto.netissä alle 10e, on kyllä pirun hyvää :P

Ja vähän OT. Ite oon tilaillu näitä sampleja melkosen määrän ja sen takia oonki yleensä saanu ylimääräsiäki mukana.

Yleensä noista saa sen 1-4 käyttökertaa kokeiltua. Joten ite annan nuo kaikki pois joista en tykkää/ei sovi tällaselle nulikalle. Eli annan pois mm. Le Male (2 x, toinen vielä paketissa..., puma im going, Boss Selection, Dior Fahrenheit jne.) Postittaa en jaksa tällasen pikkujutun takia joten jos joku eksyy Kalajoelle nii tervetuloa hakemaan.

Ite käytän Axe Dry Instinctiä, sopii mulle ainakin tällä hetkellä parhaiten,ja ei haittaa vaikka on halpaa.

Jotenkin kummallisesti vaan ne Bossit ja muut ei oikeen sovellu mulle ja oon saanu sellasen kuvan että ne on vaan hyväntuoksuisia liemiä mut niis ei oo mitään hikoilua estävää tekijää mukana. Aamulla kun kävi suihkussa ja laitto Bossia, tuoksuin hyvälle joku maks kolme tuntia. Sen jälkeen vaikutus lakkas ja alko haiseen käsittämätön kissankusi kainaloissa.. =/

Tolla Axe Dry:lla kun laittaa menemään kohtuudella niin mielestäni hyvä tuoksu ja freesi olo säilyy vielä pitkään iltaankin. Jotkut Adidaksen rollit on hyviä kans.

Yhden jutun huomasin kanssa että geelisaippuat ei sovi mulle, niistä jää ihan törkeen likanen olo koko kehoon jos niillä pesee, niinpä oonki siirtyny Doven palasaippuaan ja on muuten hyvä, paljon puhtaampi olo :D Mietinkin että mahtoikohan siinä olla yhteys kun laitto jotain bossin dödöä kainaloon kun pesi paikat bossin geelisaippualla, mitenköhän nyt menee kun pesen hajuttomalla Dovella ja käyttäisin Bossia tai muuta? Hmm

Kylläpä kestää paketin saapuminen Fragrancexistä...kolme viikkoa mennyt lähettämisestä.

Mullakin kesti viimesin tilaus aikas pitkään, sit tulikin viesti et pitää tullista käydä hakee :) Sain tosin ongelmitta. Yleensä sen pari vkoa itellä menny about.

Tai sitte laitat kainaloon tuoksutonta dödöö ja esim kaulalle hajuvettä? ei haise kainalot, mutta edt tuoksuu... Ittellä ainaki on LV roll-on toiminu ja sopii vielä herkkäihoisille jos sellanen sattuu olemaan.

hiki5.jpg

Tai sitte laitat kainaloon tuoksutonta dödöö ja esim kaulalle hajuvettä? ei haise kainalot, mutta edt tuoksuu... Ittellä ainaki on LV roll-on toiminu ja sopii vielä herkkäihoisille jos sellanen sattuu olemaan.

hiki5.jpg

näin. Itellä koviten käytössä nivean hajustamaton dödö , ja edt:stä Acqua Di Gio , Kenzo L'eau par pour homme ja Puman Jamaica. Seuraavaks kaappiin tullee CK Euphoria Intense ja Dior Homme.

näin. Itellä koviten käytössä nivean hajustamaton dödö , ja edt:stä Acqua Di Gio , Kenzo L'eau par pour homme ja Puman Jamaica. Seuraavaks kaappiin tullee CK Euphoria Intense ja Dior Homme.

Hyvää tuo Puman Jamaica :P Siitä ei oo paljoa täällä puhuttu :S

Ite tykkään myös tosta Euphoria Intensestä.

Kiitos täällä Fahrenheit 32:sta sekä Higher Energyä Diorilta hehkuttaneille. On pirun hyviä :P

Jees eli ostin tota ja sitten Kenzo Homme Boisee -merkkistä edt:tä. Melko hyväntuoksuista tavaraa :) Sain myös mukaani jotain testipulloja ja taidan jo tietää minkä seuraavaksi ostan, Kenzo Poweria, oikein mieluisa rento tuoksu.

Tosin toi LV-rolli ei kyllä ole hajutonta vaan tuoksuu hassulle steriilinhajulle itseasiassa aika , öh, tuoksuvasti? Sellanen outo haju, en osaa kuvailla.

Muutenkin kun olen aika neitsyt näissä edt jutuissa niin mitenkä noita kuuluisi käyttää? Yksi ruiskaus riittänee? Laitoin kaulalle tänä aamuna yhden painalluksen ja aamulla tuoksu hyvälle, mutta enää ei tuoksu mikään. Olenko jo turtunut siihen tuoksuun, vai onko vaikutus lakannut jo muutaman tunnin jälkeen?

Jees eli ostin tota ja sitten Kenzo Homme Boisee -merkkistä edt:tä. Melko hyväntuoksuista tavaraa :) Sain myös mukaani jotain testipulloja ja taidan jo tietää minkä seuraavaksi ostan, Kenzo Poweria, oikein mieluisa rento tuoksu.

Tosin toi LV-rolli ei kyllä ole hajutonta vaan tuoksuu hassulle steriilinhajulle itseasiassa aika , öh, tuoksuvasti? Sellanen outo haju, en osaa kuvailla.

Muutenkin kun olen aika neitsyt näissä edt jutuissa niin mitenkä noita kuuluisi käyttää? Yksi ruiskaus riittänee? Laitoin kaulalle tänä aamuna yhden painalluksen ja aamulla tuoksu hyvälle, mutta enää ei tuoksu mikään. Olenko jo turtunut siihen tuoksuun, vai onko vaikutus lakannut jo muutaman tunnin jälkeen?

Yksi suihkaus riittää hyvin, tosin jotkut laittavat myös suihkaukset esim. molempiin ranteisiin. Yleensähän kai suositellaan laittamaan sellaisiin paikkoihin jossa kulkee isoja verisuonia. Ja itse ainakin turrun myös siihen tuoksuun aika nopeasti, esim. 2 viikkoa kun on käyttänyt samaa hajustetta, niin en haista enää edes ensimmäisiä tunteja.

Joo tuli sattumalta puheeksi nämä asiat työpaikan muutaman naisen kanssa ja he olivat sitä mieltä että voisin laittaa kaulalle vielä toisenkin suihkautuksen koska ainakaan sillä hetkellä ei tuoksunut mitään kun kysyin asiasta, toinen heistä istui ihan vieressä.

Vähän kyllä epäilyttää että kannattaako kaksi laittaa koska siinä saattaa tulla liikaa ja sitten on epämukavaa. Nämä taitaa olla aika yksilöllisiä juttuja nämä sopivat annostelut?

Itse en ainakaan näe mitään järkeä laittaa sitä ranteisiin. Käsiä pestään kuitenkin jatkuvasti. Pahempaa vielä kun moni laittaa yhden suihkauksen vasempaan ranteeseen ja sitten hieroo sitä oikeaan ranteeseen.

1-2 suihkausta rintaan ja 1 vaikkapa niskaan tai kävely suihkauksen läpi omaan makuun sopivammat. Jos kestävyys luokkaa pari tuntia niin olen usein suihkuttanut rintaan ja vaatteille niin tuoksuu pidempään.

Lähti eilen mukaan Armanilta Code ja Burberryltä Brit. Brit lähinnä kokeiluna, olin heikko. Aiemmin lähti Body Kouros ja Grey Vetiver Tom Fordilta. Terreä en jaksanut ostaa pulloa, löytyy kuitenkin vielä samplena muutama ml.

bruno banani - MAGIC MAN

1190811894-070907_BB_MAGICM_002_tif_dl1.jpg

...Ja tytöt tykkää! ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom