Miesten tuoksut, mistä tytöt tykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Boss on mielikuvituksettomien mersumiesten tuoksu, ikävä kyllä. Ainakin joskus Töölö Gymin pukkarissa oli niin kovat Boss-tuoksut että oksat pois.

Boss on mielikuvituksettomien mersumiesten tuoksu, ikävä kyllä. Ainakin joskus Töölö Gymin pukkarissa oli niin kovat Boss-tuoksut että oksat pois.

Joo jos jotain hankkii niin sais sitte olla jotain muuta ku ihan tusina kamaa.

Mitä mieltä ihmiset on noista givenchyn pi:stä tai pi neosta?

Mitä mieltä ihmiset on noista givenchyn pi:stä tai pi neosta?

Perus-Pi on suosikkituoksuni, Pi Neo ei minusta muistuta sitä kovinkaan paljon. Ok sekin.

Jos Pin makea vanilja ei uhkaa mieheyttä, se on hyvä valinta. :) Monet naiset tuntuvat pitävän siitä paljon.

Hankin aikonaan Pitä, kun mistään mitään tietämättäni haistelin jonkun Sokoksen hyllyt läpi ja yritin etsiä jotain, joka ei muistuttaisi paska-Axeja tai "perusmiehekkäitä" tuoksuja.

Joo aika erilaisia on kieltämättä. Joku noissa vaan vähän viehätti :D

Perus-Pi on suosikkituoksuni, Pi Neo ei minusta muistuta sitä kovinkaan paljon. Ok sekin.

Jos Pin makea vanilja ei uhkaa mieheyttä, se on hyvä valinta. :) Monet naiset tuntuvat pitävän siitä paljon.

Hankin aikonaan Pitä, kun mistään mitään tietämättäni haistelin jonkun Sokoksen hyllyt läpi ja yritin etsiä jotain, joka ei muistuttaisi paska-Axeja tai "perusmiehekkäitä" tuoksuja.

Piin vois kyllä ostaa jos jokupäivä sattuis hajuostoksille. Oon pari kertaa sniffaillu stockan melkeipä kaikki miesten tuoksut läpi ja toi jäi mieleen ehkä parhaimpana, ei ole myöskään tavanomainen.

Pi on todella makea, sellainen hattaramaisen ällömakea. Todella hyvä jossei saa hedaria parin ekan viikon aikana.
En tykännyt minäkään. Ostin sitten itselleni joululahjaksi Lacosten essential -purnukan. Beat oli kanssa hyvä, mutta hyvä ystäväni jonka kanssa paljon liikun, osti sen itselleen. Ei viitsis ihan samalta lemuta :)

Tossa ku moni on maininnut et pitäis suojata valolta (tää käsittää varmaan ihan normaalia lampun valoa ellen väärässä ole), ni kuinka tärkeetä se on? millä tavalla toi valo vaikutttaa muka siihe pulloon ja onko vaikutus _oikeasti_ vaa marginaaline vai voiko tuoksu pilaantuu / muuttuu jotenkin? Onko eroa jos pullo on läpinäkyvä ja toinen on vaikka pikimusta?

En löytänyt vastauksia näihin vaikka selasin koko threadin joten jos jollaki on jotain hajua näistä ni kertokaa muillekin !

Ostin sen Gaultier2:n. Oon heikko. En kyllä esim. vuosi sitten olisi kuvitellut että käyttäisin tätä.

Mä säilyttäisin pimeässä ja kuivassa, eli missä tahansa paitsi WC:n kaapissa.

Tossa ku moni on maininnut et pitäis suojata valolta (tää käsittää varmaan ihan normaalia lampun valoa ellen väärässä ole), ni kuinka tärkeetä se on? millä tavalla toi valo vaikutttaa muka siihe pulloon ja onko vaikutus _oikeasti_ vaa marginaaline vai voiko tuoksu pilaantuu / muuttuu jotenkin? Onko eroa jos pullo on läpinäkyvä ja toinen on vaikka pikimusta?

En löytänyt vastauksia näihin vaikka selasin koko threadin joten jos jollaki on jotain hajua näistä ni kertokaa muillekin !

Ei minun lemuihin ainakaan valo ole vaikuttanut mitenkään.

Ei sitä kyllä taida oikeasti kovin helposti huomata että onko kosteus tai valo vaikuttanut hajuun. Menevät joka tapauksessa parissa vuodessa pilalle. Joskus on tullut nettikaupasta ostettua jotain "ei uutuutta" halvalla ja saanut huomata että kyseessä on jo vanhentunut tuoksu joka on lojunut pidemmän aikaa jossain varastossa. :(

Olikohan se Troynpaluu joka joskus suositteli täällä tai jossain muualla tilaamaan czech speaken ilmaiset näytteet? No anyway tänään ne saapuivat melkein vuoden odottelun tuloksena :) En ole ehtinyt haistelemaan mutta pitääpä tällä viikolla läiskytellä noita iholle ja raportoida.

Tulipa mieleen näistä tuoksujen pilalle menemisistä, että jos esimerkiksi Armanin White- tuoksun valmistus on käsittääkseni lopetettu pari vuotta sitten(?), niin minulle toimitettava puteli on siis ollut varastossa tuon ajan ja on periaatteessa vanhentunut?

Ei sitä kyllä taida oikeasti kovin helposti huomata että onko kosteus tai valo vaikuttanut hajuun. Menevät joka tapauksessa parissa vuodessa pilalle. Joskus on tullut nettikaupasta ostettua jotain "ei uutuutta" halvalla ja saanut huomata että kyseessä on jo vanhentunut tuoksu joka on lojunut pidemmän aikaa jossain varastossa. :(

Olikohan se Troynpaluu joka joskus suositteli täällä tai jossain muualla tilaamaan czech speaken ilmaiset näytteet? No anyway tänään ne saapuivat melkein vuoden odottelun tuloksena :) En ole ehtinyt haistelemaan mutta pitääpä tällä viikolla läiskytellä noita iholle ja raportoida.

Minä. Kokeiel sitä 88-nimistä, tuoksuu ihan antikvariaatilta. Melko hämäriä tuoksuja.

Omat suosikkini on Paco Rabannen Ultraviolet, Armanin He ja uusimpana nyt Diorin Homme Sport jonka kaverikis latsi osti vielä lahjaksi samaa sarjaa olevan deon...

Omat suosikkini on Paco Rabannen Ultraviolet, Armanin He ja uusimpana nyt Diorin Homme Sport jonka kaverikis latsi osti vielä lahjaksi samaa sarjaa olevan deon...

Tuo Ultraviolet on mun mielestä aika karua tavaraa. Vuosi sitten yrittivät Barcelonassa tyrkyttää sitä joka paikassa. Diorin Homme Sport on ihku :)

Mihin te oikein suihkitta nuita hajuja kun etsitte kaupasta sitä sopivaa? Ilmaan? Iholle? Tuntuu että jos kymmeniä hajuja suihkii iholle niin eihän siitä ota sitten mitään selvää mikä tuoksu on se hyvä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom