Mitäs mieltä näistä
armani-city glam
armani- night
armani- white
armani- he
dolce&gabbana - light blue pour homme
calvin klein- crave
calvin klein- truth
Hakusessa olisi joku raikas ja kiva. Itsellä ollut armania aika paljon aikoinaan ja niistä aina pitänyt. Night oli ainakin kiva joskus. En tiedä löytyykö enää.
:haart:
Kaikella ystävyydellä ja rakkaudella, älä nyt hyvä mies osta näitä. Ai miksei? No ne on huonoja ja niitä on kaikilla.
Armani - White, ja ihan varmana ei kaikki tuoksu sille eikä ole huono. Itse tuoksuttelin tuota Whiteä paperitikkuihin u s e a n vuoden ajan, pari kertaa suihkaisin takinkaulukseenkin ja huumaantuneena shoppailin sen jälkeen tuntikausia. Se tuoksu hypnitisoi, kutsuu luokseen, tuo veden kielelle, saa halut hyrräämään. Itse pidän tuota tuoksua niin erikoisena ja hyvänä [sitä ei ole ollut yhdelläkään miehellä ketä tiedän] etten voinut ostaa sitä edes eksälleni. Pidin tuoksua niin speciaalina että odotin sen myynninkin loppuvan [vahingossa], ja vasta nyt 5 vuotta myöhemmin kykenin sen ostamaan ruotsalaisesta nettikaupasta tilaamalla. Tuo tuoksu herättää ainakin minussa sellaisia tunteita, että nyt kun miehelle olen sen lahjaksi ostanut, en koskaan voisi samaa tuoksua kellekään toiselle antaa.
Sitä voin siis suositella jos jostain löytyy [ainakin netistä voi tilata]. Ei varmana ole tusinatuoksu :haart:
Kerrottakoon sellainen erityismaininta, että kun tämän tuoksun pari viikkoa sitten hankin ja se oli kylpyhuoneessamme hyllyssä miehen pitäessä kavereillensa synttärijuhlia, ryntäsi yksi miehistä vessasta haltioituneena ulos "mistä olet löytänyt Armanin Whitea?????:wtf:" ja suihki sitä itseensä. Kyllä tuo tuoksu on pitkään ollut aika harvinainen
Syö vaan niin saatanasti miestä kun yrittää hyvää ja sitten toinen neuvoista tietoisena valitsee ihan sun silmien alla systemaattisesti väärin. En lue enää tätä ketjua, ei tee hyvää mun jo valmiiksi korkeelle verenpaineelle. Haiskaa synteettisille kemikaaleille jos haluatte, fuck do i care.
Tähän semmoinen kommentti että mua syö niin saatanasti kun tuomitset tiettyjä tuoksuja omien mieltymyksiesi perusteella ;) Tuoksut tosiaan tuoksuvat erilaisille eri ihmisillä, ja sinunkin mainitsemissa suosikeissasi on tuoksuja joita minä pidän hyttysmyrkkynä ja pahanhajuisina. Ihan hyvä vaan että ihmiset valitsevat tuoksuja OMIEN mieltymyksiensä mukaan
Ihan sama se on naisten tuoksuissakin...
Yhtään sun neuvoja vähättelemättä, jokainen tuoksu tuoksuu eri ihmisen iholla erilaiselta ja joku tykkää samasta tuoksusta kun taas toinen ei. Tuota Armanin Whitea kehuttiin aika paljon tällä palstalla, sen takia otin riskin ja tilasin netistä.
Hyvä :thumbs: White Edt ottaa aikansa. Sen tuoksun koostumus on mun mielestä selkeä pyramidi, eli ensituoksu, sydäntuoksu ja pohjatuoksu eroavat hyvin toisistaan. Sydäntuoksu ja pohjatuoksu ovat ihanassa balanssissa, paranee vaan aikansa iholla oltuaan. Ensituoksu on hieman mitättömämpi, huumaava efekti tulee 20-30min kuluttua. Älä suihki liikaa vaikka suht kevyt onkin. Pari suihkausta ylävartaloon/kaulalle riitänee