Sniffari
Äitisi valinta
Vaseliinia perseeseen ja jeesusteipillä koko viidakko helevettiin.
PS: Kaikki muulla tavalla suoritettu perseajelu on gay.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaseliinia perseeseen ja jeesusteipillä koko viidakko helevettiin.
Miks ei käy? Kysyn siks että olin aikeissa ostaa kyseisen karvurin. Onko siinä jotain vikaa, minkä vuoksi ei kannata sitä ostaa?Hakusessa Philips Bodygroom tyyppinen vehje. Toi Philips ei käy, onko muita ehdotuksia?
Braun Bodycruzer, Mustasta Pörssistä ostin. Vaikuttaa ihan toimivalta laitteelta, tänään ne tarkemmat testit. :DOlen tehnyt periaatepäätöksen, että mitään Philipsiä en osta. Lisäksi mun aikaisemmasta Bodygroomista meni aika nopeasti akku siihen kuntoon, että laitetta ei voinut käyttää, ja laite tuntuu myöskin vähän lelulta.
Braun Bodycruzer, Mustasta Pörssistä ostin. Vaikuttaa ihan toimivalta laitteelta, tänään ne tarkemmat testit. :D
Olen tehnyt periaatepäätöksen, että mitään Philipsiä en osta. Lisäksi mun aikaisemmasta Bodygroomista meni aika nopeasti akku siihen kuntoon, että laitetta ei voinut käyttää, ja laite tuntuu myöskin vähän lelulta.
Eikö muut saa muka nättejä vekkejä kasseihin kun käyttää höylää? On lämmintä vettä, vaahtoa sekä terävä höylä ja sitten tulee kuvioihin semmonen nätti vekki ja tuntu että vuotaa kuiviin tuonne suihkuun.. Jotain tippejä? Suomeksi mielellään.. Alkaa hymy hyytymään, kun juokset futispallon perässä ja yhtäkkiän terskan väliin menee karva ja sopiva nykäsy tapahtuu nii AvOT