Miesten oma sheivauskeskustelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Angelos
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eihän se ole mies eikä mikään jossei levittele vaseliinia perseeseen. :rolleyes:

Minkälainen parranajokone kannattaa ostaa? Onko jotain tiettyjä ominaisuuksia mitkä kannattaa ottaa huomioon? Tarkoitus on ajella päästä loput karvat mitkä ei lähde kotiparturikoneella.

Hakusessa Philips Bodygroom tyyppinen vehje. Toi Philips ei käy, onko muita ehdotuksia?

Hakusessa Philips Bodygroom tyyppinen vehje. Toi Philips ei käy, onko muita ehdotuksia?
Miks ei käy? Kysyn siks että olin aikeissa ostaa kyseisen karvurin. Onko siinä jotain vikaa, minkä vuoksi ei kannata sitä ostaa?

Olen tehnyt periaatepäätöksen, että mitään Philipsiä en osta. Lisäksi mun aikaisemmasta Bodygroomista meni aika nopeasti akku siihen kuntoon, että laitetta ei voinut käyttää, ja laite tuntuu myöskin vähän lelulta.

Ehdottakaas jotain kohtuullisen toimivaa partakonetta, mielellään alle 150€. Vituttaa kun höylällä ajaessa on puolen päivän jälkeen jo aivan saatanan terävää sänkeä naama täynnä. Ei kuulemma ole kiva pussaillessakaan. Ei tarvii välttämättä ihan niin sileeksi saada naamaa, mutta kunhan ei aja ihoa mukana niin kuin partahöylä. Punaisia läikkiä suupielet täynnä kun yrittää saada jotenkin tasaisen sileen naaman. Ylähuulesta ei lähde kuin vastakarvaan ajamalla ja sehän ärsyttää ihoa aivan helvetisti. Eli siis vauvan pyllyä ei tarvitse naamasta tulla, mutta kunhan ei ihoa ärsytä hirveesti, leikkaa suht nopeesti ja siististi ja sänki ei tunnu siltä kuin jokainen partakarva olisi vartta vasten teroitettu vastakkaisen sukupuolen ärsyttämiseksi.

Olen tehnyt periaatepäätöksen, että mitään Philipsiä en osta. Lisäksi mun aikaisemmasta Bodygroomista meni aika nopeasti akku siihen kuntoon, että laitetta ei voinut käyttää, ja laite tuntuu myöskin vähän lelulta.
Braun Bodycruzer, Mustasta Pörssistä ostin. Vaikuttaa ihan toimivalta laitteelta, tänään ne tarkemmat testit. :D

Braun Bodycruzer, Mustasta Pörssistä ostin. Vaikuttaa ihan toimivalta laitteelta, tänään ne tarkemmat testit. :D

Laitapa sitten tuloksia tänne :D Vaikutti ainakin ihan pätevältä kun Braunin sivuilta vilkasin. Paljon oli hintaa Mustassa pörssissä?

itsellä käytössä cruzeri ilman sitä höylää. toimii loistavasti sekä rajoittimella että ilman, esim kainalot lähtee hyvin. plussaa että toimii veen allakkii. kannattaa vähän kattoa mistä ostaa, hinnat vaihtelee erittäin paljon.

Ihan hyvin tuntus toimivan, ainoo miinus toiminta-ajat, ei ollut täys lataus kyllä ja melkein koko kropan ajelin tolla, meneehän siinä aikaa mut silti ärsytti kun piti välillä ladata. :D
Hyvin sai jokapaikasta, herkemmät paikat tollasella "sensitive" -muoviohjaimella/aluspalalla vai mikä lie. Kyllä on hyvä olo ja kaikki tykkää. :D

Kukaan tilannut partakonetta briteistä?
Amazonista lähtisi Philips halvalla.

Mietityttää vaan, että miten toi käy suomalaisiin pistorasioihin? Onko noissa semmonen irrotettava/vaihdettava latausjohto, vai pitääkö hommata adapteri pistorasiaan?

hmm, mistä sais hankittua sellasen kivan pikku trimmerin millä onnistuis nenäkarvojen poisto, pulsareiden siistiminen, sekä alapään trimmaus ennen höyläystä? toi vika ei meinaa sitä mitä osa tiestä luulee :D

Joo täys susi toi Bodygroom. Itse Luotan perus 2 teräiseen höylään, veitsen jaloa taitoa myös harjoitellut.

Eikö muut saa muka nättejä vekkejä kasseihin kun käyttää höylää? On lämmintä vettä, vaahtoa sekä terävä höylä ja sitten tulee kuvioihin semmonen nätti vekki ja tuntu että vuotaa kuiviin tuonne suihkuun.. Jotain tippejä? Suomeksi mielellään.. Alkaa hymy hyytymään, kun juokset futispallon perässä ja yhtäkkiän terskan väliin menee karva ja sopiva nykäsy tapahtuu nii AvOT :)

Eikö muut saa muka nättejä vekkejä kasseihin kun käyttää höylää? On lämmintä vettä, vaahtoa sekä terävä höylä ja sitten tulee kuvioihin semmonen nätti vekki ja tuntu että vuotaa kuiviin tuonne suihkuun.. Jotain tippejä? Suomeksi mielellään.. Alkaa hymy hyytymään, kun juokset futispallon perässä ja yhtäkkiän terskan väliin menee karva ja sopiva nykäsy tapahtuu nii AvOT :)

Jos höylii jollain esim. Mach3:lla niin ei kai sillä nyt vekkejä saa aikaseks? En ite ainakaan. Jos jollain hotellista pöllityllä yksteräsellä niin voi olla että kivet tippuu lattialle.

Mitä sitten tuohon itse muuhun karvojen poistoon niin meille joilla on persekarvojen sijaan persetukka niin tuollainen hiustenajelulaite on kyllä ainoa vaihtoehto, sillä saa jätettyä sellasen pienen sängen. Joskus vetelin Veetillä kaikki pois ja voi jumalauta sitä syyhyä parin päivän jälkeen. Autolla ajelin stadista himaan niin teki vittu mieli ajaa sillantolppaan kun syyhys niin, että vesi valu silmistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom