Miesten oma sheivauskeskustelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Angelos
  • Aloitettu Aloitettu
Jos höylii jollain esim. Mach3:lla niin ei kai sillä nyt vekkejä saa aikaseks? En ite ainakaan. Jos jollain hotellista pöllityllä yksteräsellä niin voi olla että kivet tippuu lattialle.
Kai tuo joku gillette on millä testattiin, varmaan kiveksissä vika.. Pitänee pyytää kaveria avuksi :D

Autolla ajelin stadista himaan niin teki vittu mieli ajaa sillantolppaan kun syyhys niin, että vesi valu silmistä.
:lol2:

Joskus ajellu kainalokarvat täysin vek niin kyllähän kutitti parin päivän jälkee, mutta tuo voi olla jo täysin perseestä :D Kävis jossain hoitolassa antamassa valohoitoa perseelle niin loppus se karvankasvu sieltä.. Tai jos sittenki vaan värjäis?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse ajelen perus kolmiteräisellä daily-höylällä ja gilletten normi vaahdolla. Suihkun jälkeen ja nykyään harvemmin menee veriseksi. Perusrasvaa vaan päälle sitten niin ei tule edes näppyjä, ainakaan siitä ajelusta. Tekniikkalaji vissiin?

Mä ajelen ihan Mach3:lla kanssa kainalot kerran viikossa. On kai tottunut, kun ei pistele tai kutita sängen kasvettua. Samaa en voi kyllä sanoa palleista. Hemmetti sitä kutinaa ja pistelyä ei kyllä kestä erkkikään. Kai siihen tottuis, mutta ei perhana viitti alkaa opettelee... Palleista vaan ihan saksilla siistii, ei muuten nykyään. Joskus tulee vedettyä muualtakin kropasta ja sit vaan hyvä rasvaus perään. Naamaan käytän vaahtoa, mutta muuhun kroppaan pelkästään suihkusaippuaa samalla kun käyn suihkussa.

Kiinnostais kovasti testata ihan partaveistä, tuossa veitsiliikkeen ikkunassa koreilee tosi hieno yksilö. Onko se miten vaikeaa? Intissä tupakaveri testaili ja sillä oli naama ihan ruvella sen jälkeen :)

Kassit on hyvä ajella jollain fuusionilla tai muulla moniteräisemmällä, kun niillä ei voi sössiä vaikka yrittäis.

Mites porukka hifistelee ton parta-alueen kanssa. Itse tuli hommattua tollainen vanhan aikainen DE safety razor ja on muuten partaa ihan vitun paljon parempi ajaa kuin giletteillä.
3138301877_ed75d59a1d.jpg

Ei revi partaa irti, vaan leikkaa ihan sairaan siististi. Terää ei tosin pidä painaa ollenkaan, muuten tulee verta naamasta ihan varmasti. Vaahdon kanssa ajaminenkin tuntui fusionin kanssa vammaselle, kun se vaahto vaan työntyi terän edestä pois, koska siinä vaihtoteräasetelmassa oli vaikka mitä muovisulkia ennen itse terää. Nyt tuntuu, ettei sitä vaahtookaan levitä ihan turhaan.

Ja onhan tossa oma fiiliksensä, kun levittelee mäyränkarvaisella sudilla itse vaahdotettua vaahtoa naamaan ja alkaa sheivailemaan:D

e. Partaveitset on kyllä vähän liian vaativaa hommaa, oma aikansa meni tuon safety razorinkin opettelussa, kun oli tottunut jyystämään fusionilla. Veitsiä pitäis jaksaa olla terottelemassa kokoajan ja saa olla pelko perseessä aina kun naamansa lähelle tuo sellaisen aseen.

e2. Kassit pitää olla sheivattu, tytöt ei tykkää kun hampaan välit on täynnä karvoja;)

Ei jumalauta, tuli muutama päivä sitten ajeltua tuo pusikko alapäästä pois ja siitä asti saanut kärsiä aikamoisesta kutinasta. Alkuun laitoin rasvaa aina, kun vain muisti, nyt jättänyt vähemmälle ja alkaa kutina olemaan jo siedettävä. Kannattaako tuota nyt heti lähteä lisää siistimään vai alkaako raapimis-rumba taas alusta? Tuleeko tuo kutina lähinnä tuosta ajelusta vai siitä, että iho on tottunut pieneen ilmatilaan esim. vaatteiden välissä?

Ajele vaan jatkossakin jos siisteys kiinnostaa. Siihen kutinaan tottuu, tai oikeastaan se ei enää edes kutise seuraavien kertojen jälkeen.

Hyvä pätkä ,itse otan saksilla suurimmat pois ja höylällä loput. 2 höylää siinä menee kun haluan että se kanssa leikka kun pyllistelee välilhaa ajellessa. Eikä myöskään olisi kovin kivaa viiltää tylsällä höylää palleihin. Ai saatana voisi tulla hieman verta.

Suositelkaa jotain hyvää sähköistä "keritsintä". Philpsin Bodygoom mulla on mutta se on täysin paska. Menis varmaan vähän liikaa rahaa jos ruvettaisiin jollain vahaliuskoilla repimään rinta ja mahakarvoja pois. Paljonkohan ne muuten pyytää jos menisi liikkeesaan kiskottamaan noi pois. Muita hyviä tapoja poistaa karvat?

Kellään kokemuksia pysyvästä karvan poistosta? Paljonko hintaa ja kuinka hyvä lopputulos oli?

Tälle selkä ja rintakarvotukselle tarvii muutaki ku epilaattorin :D

Kellään kokemuksia pysyvästä karvan poistosta? Paljonko hintaa ja kuinka hyvä lopputulos oli?

Kiinnostais kyllä iteläki :) Vois vaikka vähän maksaaki jos varmasti pysyvästi saapi poies.. en oikee keksi mitään positiivisia puolia näistä prkleen karvoista. :(

Kiinnostais kyllä iteläki :) Vois vaikka vähän maksaaki jos varmasti pysyvästi saapi poies.. en oikee keksi mitään positiivisia puolia näistä prkleen karvoista. :(

Kun paha-aikeinen hyönteinen astuu iholle, niin huomaa helposti ennen kuin paholainen on päässyt ihokontaktiin. Myös kevyt tuulenvire tuntuu karvoissa helposti. :thumbs:

On tässä tullut alapäätä höyläiltyä jo puolisen vuotta eikä takaisin ole näillänäkymin paluuta. Mitä ovat nuo punaiset laikut mitä ilmestyy ajellulle alueelle? Miten niistä pääsee eroon?

Ite oon vissiin reilut pari vuotta höylännyt kainalot, rinnan ja vyön alta. Punasta näppyä tulee itelle jos höylää liikaa samaa kohtaa tai liian hätäseen. Kutinaongelmia ei ole. :)

Onkos kukaan testaillut tällaista Verkkokaupan vaihtoterien teroitinta? Noi Gilletten viisiteräiset maksaa ihan hulluna eikä toimi kuin alle viisi kertaa. Vähentäis mukavasti kuluja jos edes tuplaisi käyttöajan.http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=9385&imageId=319533
Lainaan nyt vähä vanhaa viestiä, mutta itse tilasin tuollaisen Razorpitin n. puoli vuotta sitten, käytän edelleen samaa gilleten terää :D eli voin sanoa että, TOIMII!

Hyvä pätkä ,itse otan saksilla suurimmat pois ja höylällä loput. 2 höylää siinä menee kun haluan että se kanssa leikka kun pyllistelee välilhaa ajellessa. Eikä myöskään olisi kovin kivaa viiltää tylsällä höylää palleihin. Ai saatana voisi tulla hieman verta.

Suositelkaa jotain hyvää sähköistä "keritsintä". Philpsin Bodygoom mulla on mutta se on täysin paska. Menis varmaan vähän liikaa rahaa jos ruvettaisiin jollain vahaliuskoilla repimään rinta ja mahakarvoja pois. Paljonkohan ne muuten pyytää jos menisi liikkeesaan kiskottamaan noi pois. Muita hyviä tapoja poistaa karvat?

Ihan normaali hiustenleikkuukone ittellä käytössä. Tosin se teräosa ei saa olla liian leveä. Laserointi (ei siis mikään sinivalohoito mitä stockallakin myydään) koko keholle maksaa jotain alk. jotain 4000€ ja tulos on pysyvä. Tosin aikaa menee min. 6kk että hoidojakson saa tehtyä. Kartakäsittelyllä ei saada kuin kasvuvaiheessa olevat karvat poistettua. Toki jollain rikkihappokylvyllä varmaan saa pysyviä tuloksia nopeastikkin :D

Ja jos joku vittu oikeasti ehdottaa jotain persekarvojen blondausta niin ei helvetti!

Elikkä rintakarvat hiustenleikkuukoneella ilman säätöosaa, jää pieni sänki joten ei tuu näppyjä. Sit munat 3 mm terällä ja palperoiset ihan millä vaan halpis höylällä. ei tuu vekkejä eikä oo ikinä ollu mitää ongelimia. Niin helppoa..

Mach 3 Fusion on toiminut moitteettomasti, eikä tule näppylöitä. Tolla lähtee posliiniksi naama-,rinta-,häpykarvat. Parrasta puhumattakaan. Kainalot leikkaan hiustenleikkuu koneella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom