Miesten oma sheivauskeskustelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Angelos
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko kellään kokemuksi noista flexifront höylistä? Soittivat ja tyrkyttivät höylää ja 4 terää neljällä eurolla kotiin toimitettuna, tilasin nyt kokeeksi tuon kun kehuivat että on mach 3 veroinen kampe. Vaihtoterät ovat hinnaltaan about puolet mach 3:sta mutta saas nähdä sitten mitä laatu on. Sinäänsä jo ihan perjaatteen vuoksi en haluaisi maksaa siittä että näen sitä golffaavaa neekeriä televisiossa...

No nyt on tännekin tulossa. 3,5e setistä 4 terällä niin olihan se pakko kokeilla. Nuppiahan noilla tulee ajeltua vaan, parta menee koneella.

Liekö kellään uutta sanottavaa kyseisestä vehkeestä?

No nyt on tännekin tulossa. 3,5e setistä 4 terällä niin olihan se pakko kokeilla. Nuppiahan noilla tulee ajeltua vaan, parta menee koneella.

Täältä on sen verran sanottavaa ettei ole saatana vieläkään teriä kuulunut :jahas:

Joo on sanottavaa FlexiFrontista ja ei hyvää sellaista. Eka setti saapui josta puuttui höylänvarresta palamuovia joten ei muutakun odottelemaan uutta vartta joka kyllä tuli aika nopeaa ja ilmaiseksi tietenkin. Se kiinnityssysteemi millä terä tulee varteen kiinni on hepposta muovia mikä ei kyllä tule kestämään. Toinen homma on että varsi on liian jäykkä joten terä ei myötäile päätä eikä naamaa muuta ku tarpeettoman kovaa painamalla. Kolmas ja isoin miinus on se että terä menee helpolla tukkoon ja kun se menee tukkoon sitä ei perkele saa vedellä aukaistua koska varsi on niin typerästi suunniteltu että se menee terän eteen joten veden laskeminen ei sitä kautta onnistu ja teräpuolelta ne lähtee tosi heikosti.

Nyt olen yrittänyt perua tilausta jo jonkun aikaa mutta ei saatana onnistu netin kautta, koska silloin ku painat irtisano nappia niin menee sivut jumiin. Soittamalla se varmaan onnistuu kyllä, mutta palvelu ajat on sellaiset että ei ole kotona silloin vaan töissä niin en ole ku kerran saanut sinne soitettua ja eihän siellä ihminen vastaa vaan heti kysellään jäsennumeroita jne joita ei tietenkään tullut otettua mukaan töihin. Pitääpä muuten muistaa ottaa seuraavana päivä mukaan :D

Paras halppis merkki mihin olen tähän asti törmännyt on Rainbow 3teräinen. Hintaa on terillä 4-5€ 4kpl.

Kuten Sleep-O jo sanoikin niin, iso miinus tulee terän tukkeutumisesta ja ainakin Gilleten laittaisiin verrattuna huonosti puhdistettava.

Kerran kokeilin nuppia tuolla ajella, mutta piti jättää kesken vähän ennen puoliväliä, koska sain aikaiseksi päähän useamman haavan. Gilletellä hoidin homman loppuun ilman lisä haavereita. Tuon jälkeen en ole uskaltanut päätä tuolla ajella, mutta partaa olen ajellut toisinaan.

Puhelinmyyjä taisi hehkuttaa, että olisi Ruotsissa jossain testissä voittanut Mach3:n. Itse käytän Gilleten Fusionia ja hakkaa kyllä mennen tullen tuon Flexifrontin ja varmasti mach3:kin oli aikoinaan parempi.

Joo saapuivat tännekkin nyt vihdoin flexifrontit ja ei niillä kyllä ainakaan päätään voi ajella... Ensimmäinen veto tuntui jo aika toiveikkaalta jälki näytti ihan siistiltä jne. mutta sitten kun koitti niitä hiuksia huuhtoa pois sieltä terästä niin eihän siittä tullut mitään. Tokalla vedolla tulikin sitten jo vekki päähän. Itse terät sinäänsä kyllä tuntuvat ihan teräviltä mutta tuo tukkoinen rakenne ja tuo haavojen teko herkkyys kyllä pilaavat tuotteen täysin. Samaa paskaa saa kaupasta halvemmallakin.

Itse tuli nyt käytyä tuolla kaula-alueen laser-hoidossa. Sattui aivan vitusti ja partakarvat kärysivät ihan kiitettävästi, mutta hoito ei kestänyt kuin 10minuuttia, jonka jälkeen kaula oli tulipunainen noin 2 päivää, mutta ei yhtään kipeä, vaikka toki aika hellänä. Nyt noin 3 viikkoa hoidosta, parrankasvu on vähentynyt huomattavasti kaulan alueelta, eikä höyläämisenkään jälkeen iho punoita. Vielä pitäisi 2-3 kertaa käydä, että parrankasvu loppuisi kokonaan tuosta kaulan alueelta. Erittäin tyytyväinen olen jo tähän yhden kerran käyntiinkin, joka maksoi 180euroa, josta osan saa kelalta takaisin :)

Kerran olen ajanut karvat jaloista hetken mielijohteesta kun aattelin, että ottais paremmin väriä auringosta. On muuten aika veikeä tunne sänkivaiheessa kun reidet iskee kananlihalle.

Kerran olen ajanut karvat jaloista hetken mielijohteesta kun aattelin, että ottais paremmin väriä auringosta. On muuten aika veikeä tunne sänkivaiheessa kun reidet iskee kananlihalle.
Onkse nii että ilman karvoja ruskettuu helpommi? Oon joskus ajanu sääret, näyttää paremmalta karvasina.

Onkse nii että ilman karvoja ruskettuu helpommi? Oon joskus ajanu sääret, näyttää paremmalta karvasina.

luulis ainaki et ruskettuu ku ei oo mitää siinä "blokkimassa" aurinkoa :D
ite ajelen sen takia että on aivan törkeen härön karvaset jalat, jos näkis pelkän jalkakuvan musta vois luulla et oon turkkilainen

Ei se flexi front nyt niin huono ole...Itse olen sillä jo monta vuotta ajellut.Oikeestaan yläkroppaa kokonaisuudessaan :) Hinta/laatu suhteeltaan ylivoimainen gillette fusioniin verrattuna.Ainut vaan,että itse ainakin ajelen lähestulkoon aina vain saunan jälkeen.Muuten se meinaa vähän haavoja tehdä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom