Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nuo Veetin tuotteet vaikuttavat hyviltä. Onko kellään kokemusta voiteista?
Ei kai me nyt mitää homoja olla!
Onko kellään kokemuksi noista flexifront höylistä? Soittivat ja tyrkyttivät höylää ja 4 terää neljällä eurolla kotiin toimitettuna, tilasin nyt kokeeksi tuon kun kehuivat että on mach 3 veroinen kampe. Vaihtoterät ovat hinnaltaan about puolet mach 3:sta mutta saas nähdä sitten mitä laatu on. Sinäänsä jo ihan perjaatteen vuoksi en haluaisi maksaa siittä että näen sitä golffaavaa neekeriä televisiossa...
No nyt on tännekin tulossa. 3,5e setistä 4 terällä niin olihan se pakko kokeilla. Nuppiahan noilla tulee ajeltua vaan, parta menee koneella.
Liekö kellään uutta sanottavaa kyseisestä vehkeestä?
No nyt on tännekin tulossa. 3,5e setistä 4 terällä niin olihan se pakko kokeilla. Nuppiahan noilla tulee ajeltua vaan, parta menee koneella.
mitä mieltä ootte miehistä jotka ajelee kinttunsa? meneekö homosteluks
Onkse nii että ilman karvoja ruskettuu helpommi? Oon joskus ajanu sääret, näyttää paremmalta karvasina.Kerran olen ajanut karvat jaloista hetken mielijohteesta kun aattelin, että ottais paremmin väriä auringosta. On muuten aika veikeä tunne sänkivaiheessa kun reidet iskee kananlihalle.
Onkse nii että ilman karvoja ruskettuu helpommi? Oon joskus ajanu sääret, näyttää paremmalta karvasina.
Niinpä.. Joo siis on mullaki tosi karvaset jalat.. iha identtiset ton guidon kaa ennenku ne vahataaluulis ainaki et ruskettuu ku ei oo mitää siinä "blokkimassa" aurinkoa :D
ite ajelen sen takia että on aivan törkeen härön karvaset jalat, jos näkis pelkän jalkakuvan musta vois luulla et oon turkkilainen