Totta, en olekkaan. Pitääkin varmaan kokeilla jos kerta näin on.et oo tainnu ees kokeilla...ei nimittäin ole kertaakaan pistellyt. Sen sijaan hiostaa enemmän, kun ihon väliin jää vähemmän karvoja ja ilmaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Totta, en olekkaan. Pitääkin varmaan kokeilla jos kerta näin on.et oo tainnu ees kokeilla...ei nimittäin ole kertaakaan pistellyt. Sen sijaan hiostaa enemmän, kun ihon väliin jää vähemmän karvoja ja ilmaa.
Totta, ilmaisin itseni vähän huonosti. Tuleehan sinne kevyt sänki jo päivässä, mutta ei se mitään pistele tai kutita.Sänki kyllä riippuu aika paljon karvankasvusta, itellä ainakin saa vähintään kahen päivän välein sheivailla jos ei mieli sänkiballseja. :D
Suihkuntuoreena on hyvä kommentoida. Tempasin raakana koneella siihen sänkeen asti, läpiviennin, kusiputken sekä nahkakaksion osalta. Laiskuuttani en jaksanut ryppyjä pingottaa joten sain pari vekkiä, joita en kyllä tuntenut, huomasin jälkikäteen. Läpiviennin ympäriltä lähti helposti ATG-kyykkyasennossa, ei onkhelmia.Mites muuten onko kekään kokeillut ajella pärsekarvoja sellasella inttimallisella tukkakoneella?
Suihkuntuoreena on hyvä kommentoida. Tempasin raakana koneella siihen sänkeen asti, läpiviennin, kusiputken sekä nahkakaksion osalta. Laiskuuttani en jaksanut ryppyjä pingottaa joten sain pari vekkiä, joita en kyllä tuntenut, huomasin jälkikäteen. Läpiviennin ympäriltä lähti helposti ATG-kyykkyasennossa, ei onkhelmia.
Ajaako kukaan pakkislainen enää partaa, vai ajatteko vain persekarvoja...
Olisiko tietoa noista halvoista partakoneista (esim. Pirkka, Rainbow...)? Giletten Mach 3 on ollut tähän asti käytössä, mutta nyt maksaa 5 terää 15.50e!! Saatana mitä kiskontaa. Alkuvuodesta maksoi jotain 9e.
Ihan jokapäiväiseen parranajoon tulisi. Onko joissain halpiksissa jousitettuja teriä ja sellaista läpihuuhdeltavuutta kuin Mac kolmosessa?
Tähän mennessä tukan hoidellu parturissa ja parran höylällä tai vanhalla partakoneella jossa ei ole mitään säätöjä eli jättää aina sellasen millin sängen.
Tavaratalossa kattelin ohimennen oisko sellasta vekotinta, jolla sais parran ajettua halutun pituseen mittaan ja tarvittaessa tukan samalla tavalla tietylle millilukemalle.
Yhessä koneessa oli mainittu erikseen, että käy sekä päähän että leukaan. Olevinaan 0-30 milliä karvan pituus valittavissa. Jäi kuitenki ostamatta, koska selosteen mukaan siinä oli vain kaks vaihdettavaa rajotinta eli todennäkösesti siis eri pituuksia olis vaan kolme: ilman rajotinta 0 mm, yhellä rajottimella 30 mm ja toisella rajottimella jotain siltä väliltä. Liekkö oikein päätelty? Ummikko koneiden suhteen olen, naismyyjäki pihalla oli kun yritin kysellä.
Voiko yleensä ottaen hiustenleikkuukoneella leikata parran? Toisinpäin eli parranajokoneella jos tukkaa koittas, niin luulis tukehtuvan..
Yhessä koneessa oli mainittu erikseen, että käy sekä päähän että leukaan. Olevinaan 0-30 milliä karvan pituus valittavissa. Jäi kuitenki ostamatta, koska selosteen mukaan siinä oli vain kaks vaihdettavaa rajotinta eli todennäkösesti siis eri pituuksia olis vaan kolme: ilman rajotinta 0 mm, yhellä rajottimella 30 mm ja toisella rajottimella jotain siltä väliltä. Liekkö oikein päätelty? Ummikko koneiden suhteen olen, naismyyjäki pihalla oli kun yritin kysellä.
Mitäköhän tyypit tykkäävät reeneissä kun on lukkopainia? Etenkin kun meikäläisen karvajalat tulee naamalle omoplataa värkkäillessä tai triangelissa...
On kyllä pitkään mietityttäny sheivaaminen, kerran olen sen tehnyt (olin 12v muistaakseni...). Se oli hämmentävää.
Minä kun olen karvainen ihan sen sanan oikeassa merkityksessä, todella karvainen tyyppi.
Alapään kyllä siistin mutta muu karvoitus...
Ja jos muuten ajelis nii millaisethan ois ilmeet sitte seuraavis harkois kun karvasääret puuttuisivat? :D :D