Miesten oma sheivauskeskustelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Angelos
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites muuten onko kekään kokeillut ajella pärsekarvoja sellasella inttimallisella tukkakoneella? Siis sellasella millä saa ihan milliin asti.

Kyselen sillä kun on yks kaveri jolla on navan ja nilkkojen välillä niin paljo karvaa, että niistä vois yhellä ajelulla kutoa vaikka villapoplarin ja olohuoneen maton! Sama kaveri myös kertoi, että kun muutaman kerran on vetänyt höylällä kaiken pois niin siitä seuraava kolmipäiväinen maanpäällinen helvetti ei ole kokemisen arvoinen.

Sänki kyllä riippuu aika paljon karvankasvusta, itellä ainakin saa vähintään kahen päivän välein sheivailla jos ei mieli sänkiballseja. :D
Totta, ilmaisin itseni vähän huonosti. Tuleehan sinne kevyt sänki jo päivässä, mutta ei se mitään pistele tai kutita.

Mites muuten onko kekään kokeillut ajella pärsekarvoja sellasella inttimallisella tukkakoneella?
Suihkuntuoreena on hyvä kommentoida. Tempasin raakana koneella siihen sänkeen asti, läpiviennin, kusiputken sekä nahkakaksion osalta. Laiskuuttani en jaksanut ryppyjä pingottaa joten sain pari vekkiä, joita en kyllä tuntenut, huomasin jälkikäteen. Läpiviennin ympäriltä lähti helposti ATG-kyykkyasennossa, ei onkhelmia.

Suihkuntuoreena on hyvä kommentoida. Tempasin raakana koneella siihen sänkeen asti, läpiviennin, kusiputken sekä nahkakaksion osalta. Laiskuuttani en jaksanut ryppyjä pingottaa joten sain pari vekkiä, joita en kyllä tuntenut, huomasin jälkikäteen. Läpiviennin ympäriltä lähti helposti ATG-kyykkyasennossa, ei onkhelmia.

Hienoa! Mitä muuten tarkoitat läpiviennillä? Entä onko koneen merkkiä ja mallia laittaa? Tosiaan vähän järeämpi vehje pitäisi olla koska tässä tapauksessa ei puhuta niinkään sheivauksesta vaan lähinnä keritsemisestä.

Onko kukaan kokeillut epilaattoria? :D
sillonhan karva ei kasva niin nopeasti takas kuin höylällä vedettäessä kun se nyppii ne karvat.

Ite tossa kokeilin veetin kylmävahaliuskoja rinta- ja mahakarvoihin, suurin osa karvoista lähti mutta kipeetä teki. Nyt on järjetöntä polttelua ja punotusta maha ja rinta täynnä :S

Ite ajan kainalot, munat, sekä aika usein pääni. Kalju rox :rock:
Höylällä ja vaahdolla mennään, kaljuun höylä ja parranajokoneella loput.
Jos pitempi letti niin sit ihan hiustenleikkuu koneella, loput höyläl.

Viimeksi muokattu:
Partahöylän osto edessä, ja nyt ollaan sitten kahden vaiheilla. Eli kumpi noista Merkurin höylistä kannattaisi hommata, "Heavy duty" vai "Heavy duty open tooth"? Mikä noissa on käytännössä erona?

Ajaako kukaan pakkislainen enää partaa, vai ajatteko vain persekarvoja...

Olisiko tietoa noista halvoista partakoneista (esim. Pirkka, Rainbow...)? Giletten Mach 3 on ollut tähän asti käytössä, mutta nyt maksaa 5 terää 15.50e!! Saatana mitä kiskontaa. Alkuvuodesta maksoi jotain 9e.

Ihan jokapäiväiseen parranajoon tulisi. Onko joissain halpiksissa jousitettuja teriä ja sellaista läpihuuhdeltavuutta kuin Mac kolmosessa?

tosta tuli mieleen, kun on gillette fusion ja se patterikäyttönen fusion power. Poweriin uudet terät maksaa enemmän mutta ne on kyl tasan aivan samanlaisia kun normi fusionissa, mutta eriväriset.

Mikäs partakone olis paras? Alkaa ottamaan päähän toi Philipsin pyöriväteräinen paska. En ole koskaan tykännyt. Tahdon semmoisen Braunin tapaisen.

Ajaako kukaan pakkislainen enää partaa, vai ajatteko vain persekarvoja...

Olisiko tietoa noista halvoista partakoneista (esim. Pirkka, Rainbow...)? Giletten Mach 3 on ollut tähän asti käytössä, mutta nyt maksaa 5 terää 15.50e!! Saatana mitä kiskontaa. Alkuvuodesta maksoi jotain 9e.

Ihan jokapäiväiseen parranajoon tulisi. Onko joissain halpiksissa jousitettuja teriä ja sellaista läpihuuhdeltavuutta kuin Mac kolmosessa?

Tossa ois vajaalla 7€ neljä terää ja postikulut sisältyy hintaan: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9299

Yksi kaveri tykkää hifistellä parran ajossa, on hankkinut oikein vimosen päälle kaikki sutit ja höylät. Se tilaa irtoteriä Englannista muistaakseni hintaan 100 kpl 10e. Kyllähän nuo tulisivat paljon halvemmaksi kuin brändätyt giletet, eikä varmasti ajotulos ole huonompi.

Mitäköhän tyypit tykkäävät reeneissä kun on lukkopainia? Etenkin kun meikäläisen karvajalat tulee naamalle omoplataa värkkäillessä tai triangelissa...
On kyllä pitkään mietityttäny sheivaaminen, kerran olen sen tehnyt (olin 12v muistaakseni...). Se oli hämmentävää.
Minä kun olen karvainen ihan sen sanan oikeassa merkityksessä, todella karvainen tyyppi.
Alapään kyllä siistin mutta muu karvoitus...

Ja jos muuten ajelis nii millaisethan ois ilmeet sitte seuraavis harkois kun karvasääret puuttuisivat? :D :D

Tähän mennessä tukan hoidellu parturissa ja parran höylällä tai vanhalla partakoneella jossa ei ole mitään säätöjä eli jättää aina sellasen millin sängen.

Tavaratalossa kattelin ohimennen oisko sellasta vekotinta, jolla sais parran ajettua halutun pituseen mittaan ja tarvittaessa tukan samalla tavalla tietylle millilukemalle.

Yhessä koneessa oli mainittu erikseen, että käy sekä päähän että leukaan. Olevinaan 0-30 milliä karvan pituus valittavissa. Jäi kuitenki ostamatta, koska selosteen mukaan siinä oli vain kaks vaihdettavaa rajotinta eli todennäkösesti siis eri pituuksia olis vaan kolme: ilman rajotinta 0 mm, yhellä rajottimella 30 mm ja toisella rajottimella jotain siltä väliltä. Liekkö oikein päätelty? Ummikko koneiden suhteen olen, naismyyjäki pihalla oli kun yritin kysellä.

Voiko yleensä ottaen hiustenleikkuukoneella leikata parran? Toisinpäin eli parranajokoneella jos tukkaa koittas, niin luulis tukehtuvan..

Tähän mennessä tukan hoidellu parturissa ja parran höylällä tai vanhalla partakoneella jossa ei ole mitään säätöjä eli jättää aina sellasen millin sängen.

Tavaratalossa kattelin ohimennen oisko sellasta vekotinta, jolla sais parran ajettua halutun pituseen mittaan ja tarvittaessa tukan samalla tavalla tietylle millilukemalle.

Yhessä koneessa oli mainittu erikseen, että käy sekä päähän että leukaan. Olevinaan 0-30 milliä karvan pituus valittavissa. Jäi kuitenki ostamatta, koska selosteen mukaan siinä oli vain kaks vaihdettavaa rajotinta eli todennäkösesti siis eri pituuksia olis vaan kolme: ilman rajotinta 0 mm, yhellä rajottimella 30 mm ja toisella rajottimella jotain siltä väliltä. Liekkö oikein päätelty? Ummikko koneiden suhteen olen, naismyyjäki pihalla oli kun yritin kysellä.

Voiko yleensä ottaen hiustenleikkuukoneella leikata parran? Toisinpäin eli parranajokoneella jos tukkaa koittas, niin luulis tukehtuvan..

Muistaisin nähneeni parturissa erään herran parran ajettavan samalla koneella, jolla hänen hiuksiaan leikattiin. Itseäni ehkä silti hiukan pelottaisi ajaa partaa hiuksille tarkoitetulla koneella. Onnistun jo muutenkin haavoittamaan naamaani tarpeeksi :)

Todennäköisesti säädettävä kone kuitenkin, toisella rajaajalla 0-15mm ja toisella 15-30mm. Enpä oo ainakaan koskaan törmännyt leikkuriin jossa ois 1,5cm "tarkkuus" :D

edit. Ja kyllä ainakin omaa partaa pystyy hyvin rajaamaan hiustenleikkuukoneellakin, lyhyeksi en alkaisi hiustenleikkuukoneella kuitenkaan ajelemaan.

Tulee sitä naamaakin ajettua hiuskoneella ja hyvin toimii. Se alle millin sänki tuntuu vaan niin kivalta vrt höylällä kaikki pois. Mitään negatiivista vaikutusta itse koneeseen sillä en ole huomannut olevan.

Mitäköhän tyypit tykkäävät reeneissä kun on lukkopainia? Etenkin kun meikäläisen karvajalat tulee naamalle omoplataa värkkäillessä tai triangelissa...
On kyllä pitkään mietityttäny sheivaaminen, kerran olen sen tehnyt (olin 12v muistaakseni...). Se oli hämmentävää.
Minä kun olen karvainen ihan sen sanan oikeassa merkityksessä, todella karvainen tyyppi.
Alapään kyllä siistin mutta muu karvoitus...

Ja jos muuten ajelis nii millaisethan ois ilmeet sitte seuraavis harkois kun karvasääret puuttuisivat? :D :D

Jos ovat triangelissa tai omoplatassa niin luulis kyllä tyypeillä olevan ensisijaisesti muuta tekemistä kun tuskastella karvojes kanssa. Turhaa ajella sanon minä. Henk.koht. ainoat ongelmat tulee vaan siinä kun joitain tiettyjä juttuja drillatessa ne reiden karvat tuntuu jäävän niin perkeleesti jotenkin johonkin väliin että harvenee karvoitus itsestäänkin.

Tuntuu muuten vittumaiselta kun vastapuolella on rinta/jalkakarvaa niin paljon että jossain otteessa ne menee henkeen --> kurkkuun asti --> yökötysrefleksi. Olen jopa taputtanut sen takia.

TKO, reason: choking with chest hair

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom