Miesten oma sheivauskeskustelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Angelos
  • Aloitettu Aloitettu
Alakerta harvemmin, kainaloita tulee raavittua useimmin kun tuntuvat sellasta sentti kuukaudessa -tahtia kasvavan. Varsinkin kesällä pakko ajaa kaikkialta, päästäkin karvat pois, ei sitä kuumuutta muuten kestäis hikoilematta ämpärillistä päivässä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan Mach3:lla tulee vedeltya ympari kehoa. Ei oo ollu ongelmaa sangen pistelyn kanssa. Ainut paha on, kun partaa ajaa. Tuntuu, etta tera on liian tylsa, ei paase tarpeeksi lahelle ihoa, ei leikkaa kunnolla, tekee huonoa jalkea yms.. Taalla ei sitapaitsi loydy kaupasta mitaan parempia valineita parranajoon (vaahdosta lahtien), joten parempaakaan vaihtoehtoa en ole loytanyt.. ideoita?

Miehenkauppa.fi

Tähän kohtaan tälläinen vinkki, jonka sain eräältä ystävättäreltä.

Kun ajelee noita kassi yms: alapääkarvoja. Ei kannata käyttää mitään vaahtoja, vaan öljy on parempaa. Voin tämän kyllä allekirjoittaa. Paljon parempaa jälkeä on tullut " babyoililla " !!!

Ja puolin ja toisin on kyllä mukavaa, kun ei ole mitään turhia karvoja tiellä. Se on kivaa se...:haart:

Eilen ku vetäsin alakerran sileeks, koitin parvaahdonkaa vetää ni JUMALAUTA! ku alko käymää kassit lämpimänä, vaahdot ku vetäs ni alkaa vähä lämmittää..mm...kivast lämmittää...kuumenee..kuumenee..MITÄ WTF!?!?!..kuumenee...perkele nopee suihkutellen veke vaahdot ja kassit kävi viel jälkilämpöä jonku aikaa, en enää toista kertaa käytä :D

Eilen ku vetäsin alakerran sileeks, koitin parvaahdonkaa vetää ni JUMALAUTA! ku alko käymää kassit lämpimänä, vaahdot ku vetäs ni alkaa vähä lämmittää..mm...kivast lämmittää...kuumenee..kuumenee..MITÄ WTF!?!?!..kuumenee...perkele nopee suihkutellen veke vaahdot ja kassit kävi viel jälkilämpöä jonku aikaa, en enää toista kertaa käytä :D
Siks kannattaa käyttää noita eukkojen sensitive yms. vaahtogeelejä. On aika stydiä kamaa noi miehille tarkoitetut.

Suositelkaas jotai aftershavee jota vois laittaa tonne kassien alueelle sheivailun jälkeen.
Oon koittanu jotai perus kosteusvoiteita tjsp kun siitä tupppaa hilseileen sitä ihoaki ja kuivuu paikat, mutta perkele jos illalla ennen nukkumaanmenoa ajelet niin siltä kutinalta ei saa nukuttua. Ja aamulla herätessä on vereslihalla koko ajeltu alue kun sitä unissaan raapii.

Suositelkaas jotai aftershavee jota vois laittaa tonne kassien alueelle sheivailun jälkeen.
Oon koittanu jotai perus kosteusvoiteita tjsp kun siitä tupppaa hilseileen sitä ihoaki ja kuivuu paikat, mutta perkele jos illalla ennen nukkumaanmenoa ajelet niin siltä kutinalta ei saa nukuttua. Ja aamulla herätessä on vereslihalla koko ajeltu alue kun sitä unissaan raapii.

Kauhukseni huomasin kun yritin etsiä kuvia, että itse käyttämääni "soothing balm" ainetta ei näköjään enää myydä :eek: Tälläinen purkki oli ennen
ja on juurikin tuohon tarkoitukseen täydellistä. Liekkö tämä sitten uusi vastaava: http://www.lumene.no/default.asp?docId=22274&productCategoryId=22069&productId=22071 Pitänee koittaa kun vanha loppuu.

Kyllästyinpä tuossa toissapäivänä persekarvoihini joita on mulle suotu oikeen paksu turkki. Noh löysin kaapista hameväen niitä kylmävahaliuskoja. Luin käyttöohjeen ja valmistauduin operaatioon huolellisesti lukien ohjeet kuin myös henkisestikin.

Kun H-hetki koitti, henkeä pidätellen kiskaisin siitä liuskasta; skraps! Infernaalinen polte tuli noin 2 sekunnin viiveellä ja itse karvoja ei paperiin ollut tarttunut mainittavasti. Tuloksena saakelin liisterinen perse, sitä kylmävahaa ei saanut vedellä irti. NOh partahöylä käteen ja parturoimaan manuaalisesti jääneet karvat. Yllätys yllätys höylä meni tukkoon ja homma kaatui siihen. Ahteri oli vieläkin sitkeääkin sitkeämmän kylmävahan turmelema.

Vaha oli sen verran sitkeää että alkoi jo sapettaa ja wax-rage odotteli nurkan takana.:curs: Niinpä tähän homosteluun lopen kyllästyneenä vedin pyyhkeen päälle ja marssin ulkovarastoon etsimään tilanteen pelastajaa, ja johan toimi. Tärpätillä meinaan lähtee maalit niin miksei myös kylmävaha. Kylppäri haisi pari tuntia tärpätille mutta vahasta pääsin sentään eroon ja persaus punotti. Joten tästä opin että jätän noi vahailut suosiolla naisväen yksinoikeudeksi ja tyydyn korkeintaan viiksien ajelemiseen. Eli tällanen varoittava ennakkotapaus noista vahailuista. Ne on luultavasti suunniteltu hitusen ohuemmalle karvapeitteelle tyyliin säärille yms.:D

Sori miesten threadiin tunkeminen, mutta naisille on myynnissä mm. karvankasvua hillitsevää suihketta, joka myös hoitaa ihoa sekä erilaisia vahauksen jälkeen tarkoitettuja voiteita. Kannattaa kysyä kosmetologilta. Bebanthen on aika hyvä, mutta kesäisin aika paksu voide, auttaa kyllä ihon kuivumiseen ja estää tulehtumista jos on tullut vekki.

Kun H-hetki koitti, henkeä pidätellen kiskaisin siitä liuskasta; skraps! Infernaalinen polte tuli noin 2 sekunnin viiveellä ja itse karvoja ei paperiin ollut tarttunut mainittavasti. Tuloksena saakelin liisterinen perse, sitä kylmävahaa ei saanut vedellä irti. NOh partahöylä käteen ja parturoimaan manuaalisesti jääneet karvat. Yllätys yllätys höylä meni tukkoon ja homma kaatui siihen. Ahteri oli vieläkin sitkeääkin sitkeämmän kylmävahan turmelema.

Vaha oli sen verran sitkeää että alkoi jo sapettaa ja wax-rage odotteli nurkan takana.:curs: Niinpä tähän homosteluun lopen kyllästyneenä vedin pyyhkeen päälle ja marssin ulkovarastoon etsimään tilanteen pelastajaa, ja johan toimi. Tärpätillä meinaan lähtee maalit niin miksei myös kylmävaha.
Ei helvetti! :lol2:

meitsi ajaa kaikki, kerran viikossa joudun jalat ajamaan:) rinta ja kädet ja vatsa myös joka viikko, hiukset joka kolmas päivä ja tietysti selkäkarvat ajaa mun muija :D

mun mielestä karvoista ei oo ku haittaa ja on mun mielestä ihan vitun oksettavia niin miehellä kuin naisella. eikä ne pallit enää syyhyä ku sen vuoden verran niitä oot ajanu. kaikista järkyttävintä miehellä on kunnon kainalo karvat!!!

Kassit ja naaman voi sheivata, muut paikat kannatta vahata joko itse, tai sitten käy vahaamassa/sokeroimassa(tai mitä se onkaan) jossain. Maksaa tietääkseni aika paljon, mutta onhan se helpompaa ja tulokset ovat hyviä. Etu on se ettei paikat syyhyä viikkoja, ja karvat ei kasva vähään aikaan takaisin.

Tuli tuossa kokeiltua sheivausta vatsan alueelle reilu kuukausi sitten. Tulokset olivat sitä luokkaa ettei mitään rajaa. Järkyttävä kutina ja punoitus käsitellylle alueelle, karvat kasvo takasin viikossa, punoitus/ihottuma on näkyvissä vielä 1.5kk jälkeenkin. Ensi kerralla vahaan.

Kaveri teki joskus fiksun tempun ku ohjeistin sitä, että aja vaikka ne kassis sen naisen takia. Oli sitte sheivannu kuivana ne kassit jollain perus keltasella BIC terällä ja kauhee syyhy ja pienet haavat jäi.. Oli sitte fiksuna poikana laittanu kasseihin jotain axen partavettä, jos se jotain syyhyä helpottais, mutta arvaatte varmaan mikä oli fiilis pussukoissa sen jälkeen :D

Miten sokerointi käytännössä tehdään?

joku ruiskii sut täyteen jotain liisteriä ja pesee sen sit pois? tuntuu jotenki nololta ajatus olla ilkosillaan ja kattella ku sua liisteröidään :D

Miten sokerointi käytännössä tehdään?

joku ruiskii sut täyteen jotain liisteriä ja pesee sen sit pois? tuntuu jotenki nololta ajatus olla ilkosillaan ja kattella ku sua liisteröidään :D

Käsittääkseni aika sama asia kuin vahaus, mutta hellävaraisempi. Sopii kuulemma herkälle iholle eikä ole kivulias tai mitään. Paha sanoa, kun en ole vielä käynyt kokeilemassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom