Miesten oma sheivauskeskustelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Angelos
  • Aloitettu Aloitettu
Näin feministinä en enää alenna itseäni karvojen ajelulla. Vain hygieniaa parantava trimmaus. Mun munakarvoja vielä vaivaa joku, koska ne ei lopeta pituuskasvua.

6.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaveri teki joskus fiksun tempun ku ohjeistin sitä, että aja vaikka ne kassis sen naisen takia. Oli sitte sheivannu kuivana ne kassit jollain perus keltasella BIC terällä ja kauhee syyhy ja pienet haavat jäi.. Oli sitte fiksuna poikana laittanu kasseihin jotain axen partavettä, jos se jotain syyhyä helpottais, mutta arvaatte varmaan mikä oli fiilis pussukoissa sen jälkeen :D
Miten pystyy edes ajattelemaan, että joku partavesilitku helpottaa syyhyä?:D

Mä ostin tollasen bodygroomin, ihan ok laite, ei kasseihin yms, mutta vaikka jalka, maha- ja rintakarvoihin, tosin eihän sillä niin lyhyeks saa ku höylällä mutta ei tuu mitään syyhyjä tai punotustakaan. Voiko muka mies mennä vahauttamaan jotain persekarvoja??

Voiko muka mies mennä vahauttamaan jotain persekarvoja??

Voiko nainen mennä vahauttamaan jotain perskarvoja?

En nyt oikein usko etteikö niitäkin vahattais ihan kuten kaikki muukin. Voihan se tietysti kuulostaa oudolta, mutta tekeehän ne genitaali alueiden vahauksiakin.

Mä vierailen taas täällä sori pojat. Mimmien puolelta löytyis paljon hyviä faktoja vahauksista ja sokeroinnista, mutta niitä ei vissiin saa tänne linkittää.

Joku kysyi sokeroinnista. Sokeroinnissa tekijällä on sormissaan ikäänkuin tahmainen pallo (sokeri, hunaja mitälie seosta) sitä vedetään tasaisesti iholle aika pienelle alueelle ja nykäistään. Tuossa menetelmässä ei siis käytetä kangas- tai paperiliuskoja vaan se aine on kokoajan käsissä eikä sitä irroiteta iholle. Omasta mielestäni hellävaraisempi iholla kuin vahaus ja karvat lähtee helpommin.

Kovin moni kosmetologi ei tee miehille karvanpoistoja, mutta kyllä niitäkin tehdään, kannattaa kysyä. Luullakseni ainakin Jaana Puro Helsingissä tekee myös miehille. Oulussa kannattaa kysyä Bella Bellasta. Itse käyn paikassa jossa miehille noita vahauksia ei tehdä, muuten kyllä suosittelisin. Ja juu, ne jotka ottaa asiakkaiksi myös miehiä poistaa myös perskarvat, yleensä ihan pyytämättä.

Jos kokeilette vahausta kotona niin kannattaa ottaa kaveri avuksi. Karvat on hyvä lyhentää saksilla jos ovat kovin pitkät niin vahaus on helpomaa.

Jos kokeilette vahausta kotona niin kannattaa ottaa kaveri avuksi. Karvat on hyvä lyhentää saksilla jos ovat kovin pitkät niin vahaus on helpomaa.

Musta tuntuu, että toi "bondaaminen" miesten keskuudessa ei toimi samalla tavalla kuin naisten kanssa, ainakaan tässä tapauksessa.

Repesin kyllä mielikuvalle, kun kaveri huutaa käymään vessassa ja on perse pystyssä saksia tarjoten. "Et viitsis hieman trimmata tosta?"

Niin mä en ajatellut taas loppuun asti. Nyt mulla on sama mielikuva päässä ja hihittelen aamun kunniaksi itsekseni...:hyvä: Tarkoitin lähinnä tuolla kaverin avulla muita kuin intiimejä paikkoja. En itse missään nimessä kysyis kaveria avuksi pikkareiden alle jäävän osan siistimiseen. Poikakaveria ehkä ellen kävisi ammattilaisella.

Onko olemassa konetta, jolla saisi ajeltua kätevästi kassit ja persvaon karvat pois? Kyllähän noita kasseja partakoneen terälläkin ajelee, mutta jos on vähänkään päässeet kasvamaan pitemmäks niin tarvis jo jonkin koneen.

Älkää nyt helvetissä tehkö sitä noin vaikeeks. Otatte vaan hiuslakkapullon kätöseen suuntaatte sen kohti genitaali aluetta, tulitikku siihen pullon eteen. napin painallus ja huhheijjaa se oli siinä. Aikaa meni noin 5 sek ja tulee tosi smoottia.

Mä ostin tollasen bodygroomin, ihan ok laite, ei kasseihin yms, mutta vaikka jalka, maha- ja rintakarvoihin, tosin eihän sillä niin lyhyeks saa ku höylällä mutta ei tuu mitään syyhyjä tai punotustakaan. Voiko muka mies mennä vahauttamaan jotain persekarvoja??

Onpa muuten kerrassaan paskalaatunen laite tuo bodygroom... Terät on täyttä sekundaa..

Kaikki karvat lähtee kyllä usein veke, aika suuri hygieniaa parantava vaikutus ja ei lika tartu. Myös hieman helpompi käyttää linimenttejä ja hieronta oljyjä ja kun niitä sitten pesee pois.. Tieten SE näyttää vieläkin taas isommalta ja mukavampi käyttää ja ei hiosta haaroja ;) Hiukset saa pysyä päässä sopivan lyhyinä ja tyylikkästi leikattuina.

Älkää nyt helvetissä tehkö sitä noin vaikeeks. Otatte vaan hiuslakkapullon kätöseen suuntaatte sen kohti genitaali aluetta, tulitikku siihen pullon eteen. napin painallus ja huhheijjaa se oli siinä. Aikaa meni noin 5 sek ja tulee tosi smoottia.

Ei vittu! et oo tosissas :D Itse en kyllä todellakaan olisi liekittämässä pallejani ihan helposti! Sen verran niitä vielä rakastan, vaikka pienet onkin :jahas: Koneella tulee ajettua.

Onko olemassa konetta, jolla saisi ajeltua kätevästi kassit ja persvaon karvat pois? Kyllähän noita kasseja partakoneen terälläkin ajelee, mutta jos on vähänkään päässeet kasvamaan pitemmäks niin tarvis jo jonkin koneen.

Muna- ja pallikarvat saa kyllä helposti tollasella parturikoneella sileäksi. Aluksi voi saksilla vähän avittaa, jos on "puutarha" ollut "trimmaamatta" vähän pitemmän aikaa.
Persvaon karvat mua ei sinänsä kiinnosta, koska en sinne näe, eikä näe kukaan muukaan. Konvehtejakaan synny paskantaessa, joten tämä toimii ihan hyvin näin.

Kyllä mieluummin pikku hiostus, koska sheivatut pallit pikku sängellä pistelee vittumaisesti.
Eikä pistele. Ehkä parilla ekalla kerralla voi pistellä, mutta nopeesti siihen tottuu. Ja jos viikottain höylää niin ei ehdi tulla kauhean pitkää sänkeä. ;)

Eikä pistele. Ehkä parilla ekalla kerralla voi pistellä, mutta nopeesti siihen tottuu. Ja jos viikottain höylää niin ei ehdi tulla kauhean pitkää sänkeä. ;)

Sänki kyllä riippuu aika paljon karvankasvusta, itellä ainakin saa vähintään kahen päivän välein sheivailla jos ei mieli sänkiballseja. :D

Joo eihän noi pallit kyllä pistele tai kutise mutta nivuset monesta kohtaa sitten senkin edestä! Huhhuh..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom