Miesten oma sheivauskeskustelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Angelos
  • Aloitettu Aloitettu
Itsellä karvojen trimmaus menee samaan sarjaan hampaiden harjauksen, kynsien leikkauksen ja yleensä peseytymisen kanssa. Tokihan ne voi jättää tekemättä jos niin haluaa. Kasvattaahan jotkut pitkää tukkaakin ja partaa joten miksei sitten voisi kasvattaa muitakin ihokarvojaan tyylilleen sopivaksi. Nimimerkillä olo kuin posliinilla norsukaupassa. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitäskin muuten siistiä jälleen puskat... toivottavasti muistaa iltasella. On ikävä tunne aamulla ottaa vehkeestä kiinni kun samaan syssyyn puristaa 100+1 karvaa sormien väliin :hyper:

Tää on kiva vieläkin, kun äijät julkisesti ilmoittelee edellisistä gillette + kikkeli -sessioistaan.

Satuinkin sopivasti itse ajelemaan aamulla pallini ja palloni kiiltäviksi. Raikas olo. Jep.

Kivahan noita munakarvoja on lyhennellä. Eletäänhän sentään 2000-lukua! Ei se let it be -malli mikään hieno ole enään... Akkakin tykkää ku pippeli näyttää isommalta, kai sen on mukavampi poskeenkin ottaa, kun ei tarvitse kaivella karvoja kurkustaan, tjtn... :haart: :rolleyes:

Kuten Aimo jo totesikin; raikas olo! :rock:

Olisin muuten ajellu, mutta joku vammanen nyrkkeilijä löis mua sit.

btw: mulla on pinkkejä paitoja, pörrölettikin usein ja kasvossa rautaa. :)

Onkos se jotain legendaa että kun karvoja ajelee niin ne rupeis kasvaa sisäänpäin, epilaattorilla ja voiteilla ei taas tätä ongelmaa tulis?

Marek sanoi:
Onkos se jotain legendaa että kun karvoja ajelee niin ne rupeis kasvaa sisäänpäin, epilaattorilla ja voiteilla ei taas tätä ongelmaa tulis?

Ei ole mitään legendaa, tapaus ja paikka kohtaista, mutta noin saattaa hyvinkin käydä. Voiteet eivät asiaan auta, koska se saattaa vain tukkia ihoa lisää ja jopa lisätä sisäänpäin kasvamista. Epilaattorilla sitten tietääkseni tuon asian pitäisi olla hankalampaa.

:lol2: No jo on

Pitäisköhön meikä pojankii käydä vahauttaas karvat pois. Eihän tässä uskalla kohta enää kadullakaan kulkea kun poliisit luulee että taas on apina karannut tarhasta ja pistää mut häkkii.:D

Se olis kuumavahan paikka taas. Rinta, maha ja kainalot vahalla ja alapää menee höylällä ja trimmerillä. Naamalle höylää ja trimmeriä..viitti aina vetää höylällä koko naamaa, ettei iho ärsyynny liikaa. Onks kellää ollu pokkaa vetää persekarvoja veke? Jäis varmaan paskaa snadisti vähemmän roikkuu sinne :lol2:

Yusu sanoi:
Onks kellää ollu pokkaa vetää persekarvoja veke? Jäis varmaan paskaa snadisti vähemmän roikkuu sinne :lol2:
Tässä threadissähän tuo asia on käsitelty jo monesti. Vaikka toisin voisi luulla, ei "kuulemma" haavoja tule kun käyt pesuhuoneen lattialle katkarapu/sikiöasentoon ja vedät karvat persereijästä vain höylällä pois. Olis kyl kiva koitella joskus, inhottaa kun kikkareet jää roikkumaan karvoihin...

Huppe sanoi:
Tässä threadissähän tuo asia on käsitelty jo monesti. Vaikka toisin voisi luulla, ei "kuulemma" haavoja tule kun käyt pesuhuoneen lattialle katkarapu/sikiöasentoon ja vedät karvat persereijästä vain höylällä pois. Olis kyl kiva koitella joskus, inhottaa kun kikkareet jää roikkumaan karvoihin...
Tottakai perse sheivataan, ei helvetti mitä juttua täällä:hyper:

Joo, noin ne lähtee sieltäki perseestäki irti.

Persvaosta kun ajelee ekoja kertoja niin voi olla aika outo fiilis varsinkin jos on pakarat pumpissa. Tulee vähän hiertymää, mutta siihen tottuu kyllä. Rasvaus on jees, ihan jotain perusrasvaa piti pari viikkoa käyttää, muuten oli perse ruvella. Varmaan joku vaseliini olis parasta, mutta menee vähän jo yli.

Tulipas heteroille varmaan kivaa tekstiä.

Jotenkin kyllä itselle tulee raja vastaan tuossa persseen karvoituksen poistamisessa, vaikka ne rekkamiehen pastillit vituttaakin jokaisen kikkareen osalta. Ei ole ei Aimo vielä valmis tuohon, tuskin koskaan. Harmi.

Aimo sanoi:
Jotenkin kyllä itselle tulee raja vastaan tuossa persseen karvoituksen poistamisessa, vaikka ne rekkamiehen pastillit vituttaakin jokaisen kikkareen osalta. Ei ole ei Aimo vielä valmis tuohon, tuskin koskaan. Harmi.
Etkö ole sinut perseesi kanssa?

Marek sanoi:
Aika harvinaista varmaan, yleensä niiden kasvu vaan yltyy (ulospäin) kun ajelee usein.

Kerran alko yks partakarva kasvaa ihon sisälle, tuli kipeä punoittava patti leukaperään. Pakko lopuksi kaivaa iho raakasti auki, ja siellähän se köllötti, paksu ja musta jouhi :urjo:

Weeboom sanoi:
Etkö ole sinut perseesi kanssa?

Enpäs ole koskaan tätä näin ajatellutkaan.:eek:

Nähtävästi en oikein ole. Toisaalta mulla pukkaa tuota karvaa sen verran kovaa joka paikasta, että jos mä alkaisin persettäkin vielä ajelemaan, niin en kyllä koskaan ehtisi pois gilleten luota. Olkoon tämä enemmän käytännön sanelema juttu.

:haart:

Huppe sanoi:
vedät karvat persereijästä vain höylällä pois.

Mä mietin, et muija sais vetää ne kuumavahalla pois :D En tiä meniskö perse sit ihan ruvelle. Rinta meni ainakin aika pahaks, ku vetäs tolla vahalla, mut kainalot ja maha ei ollu moksiskaa

Marek sanoi:
Hieman off-topic, mutta oletkos nyt sama Marek kuin DvdPlazan Marek? :)

Onkos kukaan koittanut vetästä kuumavahalla kasseja? :D Ei sillä että itse sellaista ajattelisin todellakaan kokeilla, tuli vaan mieleen....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom