Miesten ja naisten vastavuoroiset inhokkivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naene
  • Aloitettu Aloitettu
Ai näin :D
Juuri näin! :D

Naiset, jos vaatteet pitää laittaa kuvan osoittamalla tavalla päälle - älkää käyttäkö niitä vaatteita.

whitechicks.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Naisella roikkuvat housut takaa, eli muuten normaalin kokoiset farkut mutta perseestä roikkuvat (niinku paskat ois housuissa). On nähty ja se on kamalaa!!! Toinen inhokki on nämä bissisfarkut eli valkaistuja (kulutettuja) länttejä ja joku soma pinkkiteksti jossain ja jotain kimalteita. Ja sitten kun noita pitää vielä jotku liki 40-vuotiaat :urjo:

Tiiä sitten miten paljon oot hameessa kulkenut, mutta hellekelillä ei ole niin ihanaa kun reidet hikoaa vastakkain. Kandee nakata vähän talkkia. :D

Tänään otetaan ekat tyypit yksilahkeisesta. Miehillä on onneksi killuttimet siinä reisien välissä jotka vähän pakottavat pitämään reidet erillään ja kiltin pituus on kuitenkin riittävä että uskaltaa istuakin jalat harallaan, vaikka kommandona lähteekin liikenteeseen :)

^Enpä aatellut. :D Mutta suosittelen silti, ainakin yksi kilttiä käyttänyt kaveri (mies) sanoi että oli melko rankkaa kulkea hellepäivänä kiltissä kun kuitenkin reidet otti yhteen. Mutta testaa, sillähän se selviää. Eikä siitä talkista haittaa kyllä varmaan ole, ihan varmuuden vuoksi.

Mie laitan tänään ihan mustat polvimittaset sortsit ku maastokuvio on kuulemma kielletty ;). No ihan sen takii ku noi on vilposemmat ehkä :D.

Niin ja kai mitkä tahansa sortsit on nyyssikselle suht pitkät kun eihän se mikään hongankolistaja ole ;).

Pyh, just hyvä pituus! Kuosista en tykkää, värien sekamelska.
Otetaan esimerkiksi vaikka Nyyssis, ei ole naismaiset reidet :D (vaikka taitaakin olla mainoskuva)

katso liitettä 68342

Nuo ne nyt vasta kauheat ovatkin. En laittaisi päälleni, ellei maksettaisi tuntuvasti.

Tavallisista, ns. normaalipituisista, sortseista hyvä esimerkki voisi olla:
Corneliani%2BSS11%2B-%2BArthur%2BSales.jpg

Ja uimasortseista esimerkiksi tämä, vaikka tietysti mies kaikkien tosipakkislaisten mielestä onkin täysi kynis ja puoliksi nainen varmaan:
164.jpg

Näitä aika harvoin onneksi näkee mutta kuka käyttää haalareita? Tässä vielä oikein huippumagee yhdistelmä, LEOPARDIkuvioiset haalarit. :worship:

b655a93ed5a569e3bc384a52f6b5c-orig.jpg

Myös useimmat maximekot on aika hirveitä. Järkyttäviä mummo-kukkaiskuoseja, tulee mieleen joku Hyacinth Bucket.

maxi-dress-resort2009.jpg

Miehillä ei tule mieleen nyt muita kuin jo edellämainitut ilmaispipot (Nutcase jne), maastokuviot, perseestä liian tiukat farkut ja lyhyet telttamalliset t-paidat.

Nuo ne nyt vasta kauheat ovatkin. En laittaisi päälleni, ellei maksettaisi tuntuvasti.

Tavallisista, ns. normaalipituisista, sortseista hyvä esimerkki voisi olla:

Ja uimasortseista esimerkiksi tämä, vaikka tietysti mies kaikkien tosipakkislaisten mielestä onkin täysi kynis ja puoliksi nainen varmaan:

Nämä eivät musta vaan ole kauhean miehekkäät (ja ylläolevalla on vielä huivi, ei saa viedä viimeisimpiäkin miehyyden rippeitä räteillä).
Mutta makunsa kullakin

Näitä aika harvoin onneksi näkee mutta kuka käyttää haalareita? Tässä vielä oikein huippumagee yhdistelmä, LEOPARDIkuvioiset haalarit. :worship:

Myös useimmat maximekot on aika hirveitä. Järkyttäviä mummo-kukkaiskuoseja, tulee mieleen joku Hyacinth Bucket.

Itsekään en osta mitään näitä mummokukkakuoseja, ei tulisi mieleenkään!
Haalareita mulla tosin on :)
Tällainen löytyy
f3527ee83f72dcb1868c69d99b103715.jpg

Ja sitten ostin tämän ja myös mainoksen hatun :D
pidennetty_boksi.jpg

Jonkin mielestä varmaan hirveitä mutta peiliin oon tyytyväinen!

Mä haluaisin maximekon. Mutta en missään tapauksessa mitään kukkakuosista. Ja sen pitää olla sellainen, ettei näytä raskaana olevalta se päällä.. On hieman vaikea löytää, joten on jäänyt toistaiseksi hankkimatta. Yhet haalarit mulla on, mustat, mutta en oikein osaa käyttää.

Nämä eivät musta vaan ole kauhean miehekkäät (ja ylläolevalla on vielä huivi, ei saa viedä viimeisimpiäkin miehyyden rippeitä räteillä).
Mutta makunsa kullakin

Niin tosiaan. Lyhyet uimasortsithan ovat ihan gay.
arts-graphics-2008_1183482a.jpg

Minun on vain mahdotonta ymmärtää, miten kauniit ja huolitellut vaatteet olisivat sen vähemmän miehekkäitä kuin nyt esimerkiksi nuo Nyyssiksen päällä olevat viritelmät, joita ei yksikään todellinen mies, vaan ainoastaan joku maalla asuva hampuusiäijä, vapaaehtoisesti haluaisi päälleen laittaa. ;)

Corneliani11.JPG

PS. Sun haalarisi ja hattusi ovat loistohankintoja!

Joo, ihan miten vain. Minun on vain mahdotonta ymmärtää, miten kauniit ja huolitellut vaatteet olisivat sen vähemmän miehekkäitä kuin nyt esimerkiksi nuo Nyyssiksen päällä olevat viritelmät, joita ei yksikään todellinen mies, vaan ainoastaan joku maalla asuva hampuusiäijä, vapaaehtoisesti haluaisi päälleen laittaa. ;)

Nuorten naisten ja miesten pukeutumisesta oli jotain juttua vähän aikaa sitten, en muista missä. Vaikka ajatellaan että miehet pukeutuvat nykyään naisellisemmin kuin ennen, se on todellisuudessa päinvastoin. Siis ainakin nuoret naiset yrittävät pönkittää naisellisuuttaan ja seksuaalisuutta, ja miehet machoilla ja kukkoilla. Katsokaa vaikka niitä lätkän voitonjuhlakuvia. Joskus 80-luvulla kaikki miesten shortsit päättyivät puolireiteen, ja naisten hameet olivat nilkkoihin asti. Valitettavasti koko yleismuoti on omaksunut ainakin miestenvaatteissa sellasen tyylin jossa erilaiset alakulttuurit (kuten nuo tribaalikuviot tai hiphopparishortsit) syrjäyttävät klassisina pidettyjä kuvioita ja leikkauksia.

Kyllä munkin silmää eniten miehellä miellyttää polven alle ulottuvat shortsit. Mun mies kutsuu sellaisia tietynlaisia tosi lyhyitä miesten shortseja muuten kulliadjuiksi. Hyvin kuvaavaa musta. :D

Minun on vain mahdotonta ymmärtää, miten kauniit ja huolitellut vaatteet olisivat sen vähemmän miehekkäitä kuin nyt esimerkiksi nuo Nyyssiksen päällä olevat viritelmät, joita ei yksikään todellinen mies, vaan ainoastaan joku maalla asuva hampuusiäijä, vapaaehtoisesti haluaisi päälleen laittaa. ;)

Corneliani11.JPG

PS. Sun haalarisi ja hattusi ovat loistohankintoja!

Nuo shortsit on pilattu tuolla lahkeen kääntämisellä/käärimisellä. Näyttää hirveältä. Samaten nuo kengät kyllä kuuluu jonkun ballerinan eikä miehen jalkaan. Takkia en nyt käyttäisi muutenkaan shortsien kanssa, kumoaa koko pointin vilpoisasta pukeutumisesta :D

Toivoisin asuvani maalla, jossain helvetin syvällä metsässä, jos joutuisin kuviesi mukaiset shortsit vetämään jalkaani. Olen pitänyt itseäni aina vähän fruittarina, mutta noi shortsit on HOMOT!

^ siis toihan on koko kokonaisuus aivan päin helvettiä. Jos pitäis noi heittää päälle ja lähteä baanalle nii sanoisin kyllä kaikille että "meillä tosiaan on polttarit tänään ja sen takia vähä revitellään vaatteitten kans".

Ooksä tos kuvas? Mennään treffeille :)

En ole, nettikaupoista lainasin kuvat :)
Mun miespukeutumismaku saattaa olla muovautunut myös sen mukaan että miten oma mies pukeutuu.
Musta sillä on tietysti aivan loistava maku :-D

Tämä ylempi näyttää ihan hyvältä, eikä kyllä edes ole kovin haalarimainen. Voin syödä osittain sanani. :)

Mä ihastuin tällaisiin haalareihin heti kun näin! Ainoa hyvin hyvin huono puoli on se mitä ei ikinä pukiessa muista: kun käy vessassa pitää koko yläosa riisua että pääsee asioille. Mikään puskapissa ei varmasti onnistuisi, ravintolassakin vie aikansa :-D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom