Miesten ja naisten vastavuoroiset inhokkivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naene
  • Aloitettu Aloitettu
^ Kamalat. Täydellinen esimerkki insinöörishortseista. Niin mautonta ettei tosikaan (vaikka olisi kuinka kalliin suunnittelijan tai jopa muodissa)...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja niin, mun mielestä miesten suorat housut tulee ainakin osua kenkään, liian lyhyet lahkeet näyttävät juntilta (ja monella miehellä ei näytä olevan kotona ketään sanomassa että MUSTAT sukat puvun kanssa), ja jos istuu alas sukat paistavat hitusen liikaa.

Edit: sama tietty pätee farkkuihin ja muihinkin pitkiin housuihin. Ei saa olla liian lyhyt lahje.
No kai tuo nyt on sanomattakin selvää että liian lyhyet on karseet. Ja mustat sukat nyt ei ole mikään must puvun kanssa kyllä ihan oikeasti. Ei ainakaan jos puku on vaalea ja kengät ruskeat. Ja joo, onhan se turvallisin valinta eikä sekään kaikille tunnu selvä olevan.

Miksi lyhyet sortsit olisivat huonot?

Designer_Swim_Shorts_Orlebar_Brown-181-84-3256.jpg
No noihan on nyt muodikkaat mutta en usko että kovin monen päällä hyvältä näyttävät enkä usko että kovin moni suomalainen mies laittaa moisia edes päälleen. Semmonen polveen tai just sen yli menevä on suomalaiselle niiiiin paljon turvallisempi kato ;).

Toisekseen tyylivinkkien kysyminen pakkikselta on mun mielestä muutenkin vähän omalla vastuulla :D.

Hame ja leggingsit, hei vittu oikeesti.

Vartalonmyötäinen mekko ja leggingsit! :D Näyttää varsin siistiltä omasta mielestäni 8)
Useimmiten tulee töihin laitettua jakkupukua tai kauluspaitaa ja kynähametta tyyliin, en viitsinyt revitellä lyhyellä mekolla ilman jotain "peittävyyttä".

No kai tuo nyt on sanomattakin selvää että liian lyhyet on karseet. Ja mustat sukat nyt ei ole mikään must puvun kanssa kyllä ihan oikeasti. Ei ainakaan jos puku on vaalea ja kengät ruskeat. Ja joo, onhan se turvallisin valinta eikä sekään kaikille tunnu selvä olevan.

Joo ei ole varmaan niin justiinsa jos ei ole musta puku ja mustat kengät. Oon niin tottunut mustanpuhuvaan meininkiin että muut kuin mustat sukat olisi jonkinsortin omituisuus. Kunhan nyt ei ole vaaleat sukat jos on muu kuin musta puku.

Joo ei ole varmaan niin justiinsa jos ei ole musta puku ja mustat kengät. Oon niin tottunut mustanpuhuvaan meininkiin että muut kuin mustat sukat olisi jonkinsortin omituisuus. Kunhan nyt ei ole vaaleat sukat jos on muu kuin musta puku.
Noinhan se juuri on ja arvelinkin että tarkoitat mustaa pukua.

Joo leggingisit on kyllä vitun hirveet. Hyi. EI SOVI KELLEKÄÄN! EI MISSÄÄN YHTEYDESSÄ EIKÄ MIHINKÄÄN TYYLIIN!

katso liitettä 68329

Eiku...
Joo en tiedä mikä mun ongelma on, mutta en lähtis tosta ovesta ulos kenenkään mamman kanssa, jolla on pelkät legginsit jalassa. Se vaan näyttää niin uunolta. Sama kuin olisi pelkät sukkahousut. Kyllähän ne tuo muotoja esille, mutta ei niitä voi pitää yksistään. Ne näyttää ihan alushousuilta ja mun mielestä tietyllä tapaa onkin, koska siihen kuuluu päälle jotain.

Eikä tossa kuvassa edes ole mun mielestä legginsit, vaan vitun tiukat pillihousut. Olisko jopa nahkapökät? Niissä on vetoketjukin nilkassa, koska muuten niitä ei saa jalkaan. Legginsit taas saa venytettyä vaikka norsun päälle.

Eikä tossa kuvassa edes ole mun mielestä legginsit, vaan vitun tiukat pillihousut. Olisko jopa nahkapökät? Niissä on vetoketjukin nilkassa, koska muuten niitä ei saa jalkaan. Legginsit taas saa venytettyä vaikka norsun päälle.

Ovat legginsit kuitenkin. Wetlook/joustavaa tekonahkaa. Monissa leggareissa on koristeena vetoketjuja, niittejä tms. Kaikki ei ole niitä kerraston näköisiä :)

Laitoin tämän keskustelun innoittamana tänään leggingsit. Muuten en olisi ehkä kehdannut tulla töihin tällaisella hellehamosella mikä nyt on päällä kun ei ole kokouksia tai vastaavaa. Töistä päästyäni revin leggingsit helvettiin ja painun hameineni baanalle.
Teen tätä myös toisinaan, ei vaan viitsi tulla töihin toimistolle liian lyhyessä hameessa (mustat legginsit + lyhyt farkkuhame). Joskus jopa lyhyiden shortsien alle voisin laittaa legginsit. En vain toistaiseksi ole tullut moisissa töihin. :)
Muuten voisin tullakin töihin ilman niitä legginsejä, mutta en oikeasti jaksa muutaman ylimielisen tapauksen takia tehdä niin. Ei jaksa kuunnella miten on sopimaton asu. Nytkin olen keikkunut rajamailla hihattomine paitoineni.

Noihan on ihan vitun siistit! Pitää tulla huomenna ihastelemaan jos ja kun törmäillään. Vaatis kyllä sitä kilttiä seurakseen tai vastaavaa ;).

Poistin hetki sitten Mortician hyllystä mustan kiltin, nyt ei tarvitse tuskailla munat vaahdossa :D

Joo leggingisit on kyllä vitun hirveet. Hyi. EI SOVI KELLEKÄÄN! EI MISSÄÄN YHTEYDESSÄ EIKÄ MIHINKÄÄN TYYLIIN!

katso liitettä 68329

Eiku...
Tietenkin tuo toimii jos pukeutumisen ainoa funktio on saada vastakkainen sukupuoli kiihottumaan seksuaalisesti. Hyväkroppaisen naisen ei ole vaikeaa pukeutua seksikkäästi, jos sitä haluaa. Tissit ja perseet ovat arkipäiväistyneet ja tarjonta on liiankin runsasta. Maailma oli parempi paikka silloin kun mielikuvitukselle jätettiin vielä sijaa. Tässä ylisuurien kaula-aukkojen, tekonahkalegginsien ja valkaistujen peräaukkojen maailmassa kaikki on valmiiksi pureskeltua. Tuo kuvan nainen ei näytä lainkaan kiinnostavalta - kiihottavalta kylläkin. Ja liian suoraan tarjotussa kiihottavuudessa ei ole mitään ihmeellistä. Mies kiihottuu tarvittaessa vaikka puhelinpylväästä. Minulle seksikkyys on avonaisten hiusten heilahdus, salaperäinen katse, vilahtava sääri ja huulen näykkäisy hampailla. Tyylikäs aistikkuus on vaikea taitolaji eikä onnistu siten, että laitetaan vain kaikki tarjolle.

No noihan on nyt muodikkaat mutta en usko että kovin monen päällä hyvältä näyttävät enkä usko että kovin moni suomalainen mies laittaa moisia edes päälleen. Semmonen polveen tai just sen yli menevä on suomalaiselle niiiiin paljon turvallisempi kato ;).

Toisekseen tyylivinkkien kysyminen pakkikselta on mun mielestä muutenkin vähän omalla vastuulla :D.

Mun mielestäni pitkät shortsit kertovat kantajansa seksuaalisesta epävarmuudesta. Tyyppi pelkää että paljastaa liikaa homomaisuuttaan, ja siksi verhoaa naismaiset reidet pitkiin shortseihin jotka näyttävät hameelta.

48565-362x500-surf-shorts2.jpg

Mun mielestäni pitkät shortsit kertovat kantajansa seksuaalisesta epävarmuudesta. Tyyppi pelkää että paljastaa liikaa homomaisuuttaan, ja siksi verhoaa naismaiset reidet pitkiin shortseihin jotka näyttävät hameelta.

Pyh, just hyvä pituus! Kuosista en tykkää, värien sekamelska.
Otetaan esimerkiksi vaikka Nyyssis, ei ole naismaiset reidet :D (vaikka taitaakin olla mainoskuva)

65-132.jpg

Tai sitten alle polvenpituisilla shortseilla yksisilmäinen käärme luikahtaa kurkkaamaan..?

Kaipa sitä voisi mies kulkea vaikka naisten stringeissä jos olisi tarpeeksi itsevarma. Suurin osa ihmisistä nyt kuitenkin peittelee omia epävarmuuksia pukeutumisellaan, tavalla tai toisella. Sitä en ymmärrä miten jotkut runsaammat (naiset yleensä) uskaltavat tunkea itsensä niin tiukkoihin vaatteisiin. Siis oikeasti monta kokoa liaan pieniin, ja "antaviin". Korvaako ns. seksuaalisuus ylipainon tuomat miinukset?

Jeps :D Näin sen täytyy olla. Sen takia mäki pidän tollasia "pitkiä" shortseja että mulla on nii säälittävät reidet ja rumat polvet. Totta munas mulla olis muuten tommoset lyhyet, nehän on 5 kertaa siistimmät kuitenki!

Sitä en ymmärrä miten jotkut runsaammat (naiset yleensä) uskaltavat tunkea itsensä niin tiukkoihin vaatteisiin. Siis oikeasti monta kokoa liaan pieniin, ja "antaviin". Korvaako ns. seksuaalisuus ylipainon tuomat miinukset?

Ai näin :D

epic-fail-short-shorts-fail.jpg

Poistin hetki sitten Mortician hyllystä mustan kiltin, nyt ei tarvitse tuskailla munat vaahdossa :D
Tiiä sitten miten paljon oot hameessa kulkenut, mutta hellekelillä ei ole niin ihanaa kun reidet hikoaa vastakkain. Kandee nakata vähän talkkia. :D

Sitä en ymmärrä miten jotkut runsaammat (naiset yleensä) uskaltavat tunkea itsensä niin tiukkoihin vaatteisiin. Siis oikeasti monta kokoa liaan pieniin, ja "antaviin". Korvaako ns. seksuaalisuus ylipainon tuomat miinukset?
Mä luulen että ne luulee niiden vaatteiden olevan sopivia.
Paha kun näkee paksumpia teinityttöjäkin jo liian kireissä housuissa, jolloin se mahamakkara oikein tulee tyrkylle. Yleensä tähän yhdistetään vielä vähän liian lyhyt kireä toppi.
Tosin, näkee sitäkin, että ihan normaalipainoiset /-kokoiset tunkeutuvat liian tiukkoihin housuihin, jolloin hekin näyttävät paksuliineilta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom