Miesten ja naisten vastavuoroiset inhokkivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naene
  • Aloitettu Aloitettu
Corneliani%2BSS11%2B-%2BArthur%2BSales.jpg

En ole koskaan nähnyt tuon homompia vaatteita edes elokuvissa. Jumalauta jätkällä on kaulaliina ja KÄSILAUKKU?!?!? Muutenkin koko olemus on kolme kertaa akkamaisempi kuin mikään muu maailmassa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tästä miehestä ja sen pukeutumisesta riittää kyllä keskustelua :D Jos itekki postais tänne jonku fruittarin kuvan nii riittäiskö siitä keskusteltavaa 3 sivua?

Niin ja parasta/pahintahan tässä on se, että tuollaiselle sällille pukkaa laadukasta piparia ovista ja ikkunoista samalla kuin minulle ei koskaan. Muuten kuin rahalla mutta sitä ei lienee lasketa.

Mun mielestä monilla naisilla leggingsit on jees. Harvemmin niistä jaksaa innostua. Enää ei näy kaikkein kauheimpia eli kullan ja hopean värisiä leggingsejä. Ne jos jotku oli kauheat. Kukkamekoille ei voi lämmetä. Haaremihousut, hyi olkoon. Sitten on vielä nämä talvella katukuvaan tulevat sämplyät, eli Uggit. Kuka haluaa laittaa sämpylät jalkaan?

Mun mielestä monilla naisilla leggingsit on jees. Harvemmin niistä jaksaa innostua. Enää ei näy kaikkein kauheimpia eli kullan ja hopean värisiä leggingsejä. Ne jos jotku oli kauheat. Kukkamekoille ei voi lämmetä. Haaremihousut, hyi olkoon. Sitten on vielä nämä talvella katukuvaan tulevat sämplyät, eli Uggit. Kuka haluaa laittaa sämpylät jalkaan?
Mä oon muuten samaa mieltä mut mulla ei mee ees noi mustat legginssit. PAITSI jos tyttö on muuten todella hyvännäkönen. Sitte voi antaa monia asioita anteeks :)

Mä oon tästäkin eri mieltä. Kaikilla ei takataskut näytä hyvälle. Ja ilman takataskuja näyttää pehvakin yleensä paremmalle. ;)

Meah, mä epäilen että tuo perä näyttää niiden mielestä hyvältä, joita yleensäkin tuon mallinen miellyttää, vaikka olis mitkä mummosukkikset jalassa. Myös niissä taskullisissa farkuissa. Mutta se on totta kaikille ei sovi kaikki vaatteet.

Naisilla kans yhdistelmänä yllä mainittu lätsä, legginssit + uggsit on ihan HIRVEÄT!

Minulle tuli yhtäkkiä mieleen, että Raiski voisi laittaa vaikka kuvailemasi asusteet päälle ja näyttäisi silti kuumalta. Tai mitä tahansa päälle. Tai ei mitään...

Saatan olla täysin tyylitajuton ja varmaan olenkin, mutta noi pitkät kalsarit ja niiden päälle vedetyt shortsit...WTF? Ja lippalakit ei mielestäni sovi kuin pikkupojille.

^:D Eihän se hyvä ole, mutta kuitenkin kai korrektimpi kokonaisuus toimistotöihin kuin pelkät lyhyet shortsit. Sama minihameen kanssa. Leggarit voi repiä samantien pois kun pääsee töistä. :)

Tosiaan, mä unohdin edellisessä viestissäni mainita tuon, että ainakin täällä Oulussa uusin villitys näyttäisi olevan, että varsinkin tukevammat tytöt vetävät jalkaan sukkikset (tai leggingsit) ja siihen päälle lyhyet farkkushortsit. Se ei näytä oikein hyvältä mun mielestä. Eilen käppäilin kaupungilla puoli päivää ja niitä sukkahousu-farkkushortsityttöjä tuli vastaan koko ajan. Muutama hoikkakin tyttö oli siihen sortunut, mutta suurin osa oli pönäköitä, joilla roikkui maha housunkauluksen päällä. NOT GOOD! :(

haha miten mä unohdinkaan sanoa että lippis naisilla on jotain nii järkyttävää että toivottavasti yksikään nainen ei tällä foorumilla tee tätä virhettä. Lippis ja legginssit nii siinä on paketti kasas.

haha miten mä unohdinkaan sanoa että lippis naisilla on jotain nii järkyttävää että toivottavasti yksikään nainen ei tällä foorumilla tee tätä virhettä. Lippis ja legginssit nii siinä on paketti kasas.
Näitä mielipiteitä on kyllä yhtä paljon kuin kirjoittajia. :D

Mun mielestä lippis voi näyttää just coolilta naisella, esim. Karinilla tässä videossa. Lippistä käyttävästä naisesta tulee jotenkin sellainen aktiivisen ja toimivan naisen vaikutelma eikä mikään bimbo, joka käyttää päivänsä peilin edessä keikistelyyn ja kynsien lakkaamiseen.

Mikään ei voita kuitenkaan seksikkyydessä sellaista tiukkaa valkoista toppia, josta näkyy rintsikat alta. Unelmatissi 1, unelmatissi 2. :kuola: :kuola:
Ihan sama miten junttia, mutta tollainen pukeutuminen kiihottaa mua jopa enemmän kuin jos nainen olisi alasti.

Loppujen lopuksi kroppa kuitenkin ratkaisee sen mikä näyttää hyvältä. Esim. Raiskin pikkupojan pylly ei mielestäni näytä hotilta minkäänlaisissa housuissa, kun taas joku latinotyyppinen muodokkaampi perse näyttää aina seksikkäältä legginseissä, farkuissa, kollareissa jne.

Ei. Tuokin näyttää joltain ghetto-hutsulta.

Edit: Luin hieman näitä mielipiteitä. Jotenkin yllätyn aina miten juntteja ihmiset voi olla.

Tämä kertoo taas aika paljon. Sitä yleensä saa mitä tilaa.

Mä taas yllätyn aina miten halpoja ihmiset itsestään tekee. Vaatteiden hinnalla ei ole tuon kanssa välttämättä mitään tekemistä. Ei pikaseen löytynyt tuostakaan tädistä yhtään kokovartalo-kuvaa missä olis tyylikäs.

Näitä aika harvoin onneksi näkee mutta kuka käyttää haalareita? Tässä vielä oikein huippumagee yhdistelmä, LEOPARDIkuvioiset haalarit. :worship:

b655a93ed5a569e3bc384a52f6b5c-orig.jpg

Tästä tulikin mieleen. Kaikki kissaeläinkuosit vaatteessa kuin vaatteessa ovat aivan helvetin rumia, vaatteen kantajan sukupuoleen katsomatta. "Sopivat" korkeintaan rokkareille.

edit. ja ponchothan on ihan vitun siistejä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom