En ole koskaan nähnyt tuon homompia vaatteita edes elokuvissa. Jumalauta jätkällä on kaulaliina ja KÄSILAUKKU?!?!? Muutenkin koko olemus on kolme kertaa akkamaisempi kuin mikään muu maailmassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Naisille housuihin aina takataskut..
Mä oon muuten samaa mieltä mut mulla ei mee ees noi mustat legginssit. PAITSI jos tyttö on muuten todella hyvännäkönen. Sitte voi antaa monia asioita anteeksMun mielestä monilla naisilla leggingsit on jees. Harvemmin niistä jaksaa innostua. Enää ei näy kaikkein kauheimpia eli kullan ja hopean värisiä leggingsejä. Ne jos jotku oli kauheat. Kukkamekoille ei voi lämmetä. Haaremihousut, hyi olkoon. Sitten on vielä nämä talvella katukuvaan tulevat sämplyät, eli Uggit. Kuka haluaa laittaa sämpylät jalkaan?
Mä oon tästäkin eri mieltä. Kaikilla ei takataskut näytä hyvälle. Ja ilman takataskuja näyttää pehvakin yleensä paremmalle. ;)
Mä oon tästäkin eri mieltä. Kaikilla ei takataskut näytä hyvälle. Ja ilman takataskuja näyttää pehvakin yleensä paremmalle. ;)
Joojoo, näyttääpä tyhmälle.
http://1.bp.blogspot.com/_mTIR6JMpzsI/STiVvrVId5I/AAAAAAAAC78/QQSQU_jGn5I/s400/normal_ines_sainz.jpg
Naisilla kans yhdistelmänä yllä mainittu lätsä, legginssit + uggsit on ihan HIRVEÄT!
Joojoo, näyttääpä tyhmälle.
http://1.bp.blogspot.com/_mTIR6JMpzsI/STiVvrVId5I/AAAAAAAAC78/QQSQU_jGn5I/s400/normal_ines_sainz.jpg
Edit: Luin hieman näitä mielipiteitä. Jotenkin yllätyn aina miten juntteja ihmiset voi olla.
Ei. Tuokin näyttää joltain ghetto-hutsulta.
Näitä mielipiteitä on kyllä yhtä paljon kuin kirjoittajia. :Dhaha miten mä unohdinkaan sanoa että lippis naisilla on jotain nii järkyttävää että toivottavasti yksikään nainen ei tällä foorumilla tee tätä virhettä. Lippis ja legginssit nii siinä on paketti kasas.
Ei. Tuokin näyttää joltain ghetto-hutsulta.
Edit: Luin hieman näitä mielipiteitä. Jotenkin yllätyn aina miten juntteja ihmiset voi olla.
Näitä aika harvoin onneksi näkee mutta kuka käyttää haalareita? Tässä vielä oikein huippumagee yhdistelmä, LEOPARDIkuvioiset haalarit.