Miesten ja naisten vastavuoroiset inhokkivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naene
  • Aloitettu Aloitettu
Muutama sivu taaksepäin esitelty keravalainen parturikampaaja ja vapaa-ajalla Onnela-huora -look on tosiaan turn off. Noin muuten olen aika kaikkiruokainen. Erittäin harvoin hyvännäköinen nainen/mies onnistuu pilaamaan ulkonäkönsä vaatetuksella. Jos joku tykkää astella kaupungilla haaremihousut tai kokohaalari päällä, minua ei häiritse yhtään. Ei se vaadi kuin itsetuntoa kantaa se asu. Minusta jengin pitäisi pukeutua vain sellaisiin vaatteisiin, joissa on itsevarma olo. Hipstereillä ja hevareilla vaatetus on minusta ihan ok, mutta hipstereille yleinen pintaliito, koppavuus ja "opiskelen yliopistossa" -asenne sekä myös hevareiden elämänasenne tekevät näistä ryhmistä keskimäärin epäkiinnostavia. Aina löytyy tietysti poikkeuksia jne. Jos on aina casual, siis farkuissa ja jossain yksivärisessä college- tai pikee-paidassa, niin onhan sekin aivan hemmetin tylsää.

On muuten vähän vaivaannuttavaa, kun miehestä näkee, että tyttöystävä/vaimo on pukenut hänet unelmavävy-lookiin. Yleensä he ovat noita aina kasuaaleja, joille on väkisin ostatettu marimekon paita tai vähän siistimpi kauluspaita, virkamiesfarkut ja siistit kävelykengät. Sitten kävellään kengät nitisten ja hintalappu perseestä vielä roikkuen kohti anoppilaa. Sen haistaa kilometrin päähän.

Pitäkää oma tyylinne!

EDIT: Minä vaihtelen omaa tyyliäni aika reippaalla kädellä. Välillä on vakosamettihousuja ja pikee-paitaa, välillä niitä Dressmannin slim fit -kauluspaitoja. Huppareitakin löytyy muutama. Eniten pidän kuitenkin aika sporttisesta tyylistä. Farkut vähän liian alas, joku mieluiten yksivärinen t-paita tai vähän löysä neule/muu pitkähihainen paita. Pipo on aika usein päässä. Hiustyyli vaihtelee millin sängestä leuan tasolle yltävään. Joskus tulee lähdettyä ihan verkkareissa kaupungille, jos olen menossa opiskeluhommista suoraan treeneihin. On piristävää hypellä eri tyylirajojen yli.

EDIT2: Ai niin. Kyselin jo toisesta ketjusta, mutta en ole saanut vastausta. Kertokaa joku ihmeessä, mistä saan tällaisen t-paidan?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Musta nuo haalarit olisivat tosi hieno juttu, jos yleistyisivät niin, että kaikki käyttäisivät sellaisia, siis sekä miehet että naiset. Miettikää nyt miten se poistaisi ulkonäköpaineita, kun kaikki näyttäisivät yhtä dorkilta. Vähän kuin burkhat Afganistanissa paitsi ilman sitä alistamista. Ja onhan tuo varmaan tosi mukavakin, ja lämmin.

Tällainen lippis jossa lippa on aivan suora ainakin häiritsee itseä. Ei pysty käsittämään miksi jokatoisella teinillä on tollainen, sehän on aivan törkeän näköinen.

images

Voisin käyttää tuollaista haalaria, jos siinä olisi luukku perseessä.

Enpä mä teiän kanssa ikinä oo samaa mieltä mutta toi ois itelle oikein hyvä saliasu. Tarpeeks väljä ja pitää kropan kivan lämpimänä. Tosin voisin mä tota himassakin käyttää ja miksei kauppaankin. Ehkä keskustaan asti en kuitenkaan lähtis.

Tollanen haalariasuhan olis ihan loistava sellaseks krapula-asuks:D

Hmm, mua ärsyttää yleisesti huonosti pukeutuvat ihmiset, mutta jos jokin yksittäinen vaatekappale, niin en voi sietää miehellä sellaisia hihattomia paitoja, vähän kuin naisten topit. Hyväkroppaisella miehellä ihan ok vaikka treenipaitana, mutta jos joku pitää vaikka kotona(siten, että mä joudun näkemään ja kestämään) tai ulkona kaupassa käydessä niin hyi olkoon:s Siihen vielä päälle rintakarvat jotka pursuavat sieltä topin etumuksesta+karvainen selkä.

Taidat olla biseksuaali ja mennä vähän tyttöihin päin tai jotain kun karvat ja lihakset ei saa näkyy?

Musta ne näyttää vitun hyviltä ja ne on mahtavia käytettäväks kesällä:

david-beckham-calendar-wife-beater.jpg

Mieti hei jotain lihaksikasta, hyvässä kuosissa olevaa miestä tuollaisessa? Vittu kun on käynnyt salilla ja treenannu käsiään ja olkapäitä niin näyttää vitun hyvältä tuollaisessa kovislookissa.

52397477_31b787839d_o.jpg

Vielä kun tatska toiseen käteen ja pari lävistystä lihaksikkaalle miehelle niin näyttää vitun herkulle! Ne näyttää paljon paremmalta kuin joku:

hughwifebeater.jpg

Joten käyttäkää wifebeatereita niin kauan kun teillä on lihaksikkaat käsivarret! saatana baarissa ja kaikkialla

Mä sain joulupukilta tollasen haalarin ja se on ollu mun suosikki oloasu kyllä siitä asti. Tartutin saman myös osalle kavereista, tooosi mukava. Ainoo ongelma on se, että toi on aivan saakelin kuuma, talven kylmilläkin hikoili ja nyt en oo voinu pariin viikkoon pitää päällä, koska tuntuu että tukehdun. Mutta suosittelen, ihan mahtavan pehmee ja helppo vetää päälle. :D

En enää omista mielipidettä kun huomasin että olen viimeisen puolen vuoden aikana vaihtanut tyylini hiljalleen kauluspaidan ympärille rakentuvasta asiallisesta kokonaisuudesta harmittomaan t-paita hipster lookkiin. Menempäs tästä tilaamaan värikkäät chinot. Ciao! :)

Nykyään toi pukeutuminen ihan perseestä. Vaikka olenkin ns. rasisti niin täytyy sanoa että maahanmuuttajanaisilla usein tyylikkäät vaatteet.

Suomalaiset naiset kulkee kusenpolttamissa farkuissa ja perse hipoo maata, jos vähän kärjistän.

Kundien pukeutumisesta en sano mitään, ettei joku loukkaannu.

Saa olla eri mieltä, tää on vain mun mielipide.

"Suomi on ruma maa". Kari Hotakainen.

Mieti hei jotain lihaksikasta, hyvässä kuosissa olevaa miestä tuollaisessa? Vittu kun on käynnyt salilla ja treenannu käsiään ja olkapäitä niin näyttää vitun hyvältä tuollaisessa kovislookissa.

Vielä kun tatska toiseen käteen ja pari lävistystä lihaksikkaalle miehelle niin näyttää vitun herkulle!

Joten käyttäkää wifebeatereita niin kauan kun teillä on lihaksikkaat käsivarret! saatana baarissa ja kaikkialla
No jooh, jos Savannah on tyttöihin menevä kun ei tykkää rintakarvoista, niin ei tuo sunkaan viestis nyt ihan heterolta kuulostanut. Vaikka oon kyllä samaa mieltä, lihaksikkaat miehet näyttää 'vitun herkulle'. ;)

Pliis. Ei käytetä niitä wifebeatereita missään muualla ku kauluspaidan alla. On muuten hemmetin nolon näköistä kun joku wnb boudari kulkee rypäleet kainalossa wifebeatti päällä. Siinä ei ole mitään hienoa.

Olenko ainut kenen mielestä se on urpon näköistä kun pidetään pikkutakin ja jopa suorien housujen kanssa tennareita. Varsinkin jos kyseessä on vielä esim. valmistujaiset tai joku muu tilaisuus missä oletetaan pukeuduttavan asiallisesti.

Olenko ainut kenen mielestä se on urpon näköistä kun pidetään pikkutakin ja jopa suorien housujen kanssa tennareita. Varsinkin jos kyseessä on vielä esim. valmistujaiset tai joku muu tilaisuus missä oletetaan pukeuduttavan asiallisesti.

Samaa mieltä.

Ainakin täällä stadissa näkee näitä sankareita joilla on suoria housuja liian lyhyillä punteilla ja tennareilla. Siinä sit joku pikkutakki ja rayban wayfarer lasit, ni alkaa olla vaateyhdistelmän irvikuvaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom