Miesten ja naisten vastavuoroiset inhokkivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naene
  • Aloitettu Aloitettu
Mitä mieltä ootte Ray Banin Wayfarer-laseista miehellä?

Ray-Ban-Wayfarer.jpgjfk_h.jpegjamesfranco.jpgjake-gyllenhaal-sunglasses.jpg

edit: / tai naisella

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei noi mitkään kauheen rumat oo, mut alkaa olee aika kulunu malli jo kun jokatoisella vastaantulijalla on kesällä tommoset päässään.

Siis mitä nää tän talven naistentakit oikeen on?!?!
DXL865_79202_18015_25_5107.jpg

Kokeilin päälleni yhtä, vaikka tiesin kyllä kokeilemattakin millainen säkki se on. Ajattelin kuitenkin testata, mikäli olisinkin ollut erehtynyt. En ollut.
Kenelle tuollaiset sopii? Ihan järkyttäviä.
Mitä helvettiä, kyllä mä ainakin tykkäsin ja siis tykkäänkin naisten päällä tuollaisista. Hoikalle tytölle sopii hyvin, kun tuo yksi kohta kiristää sopivassa kohtaa ja vartalon pystyy päättelemään läpi ;) Turhaan siis rageet.

^^Hoikka olen, tai no.. En laiha tikku kuitenkaan. Näyttää muodottomalta säkiltä mun päällä eikä saletisti kyl kiristä mistään.. :(
Toi pussihelma polvissa kruunaa koko kamaluuden.

Maiharitakit on just parhaita. Mut mä oonki vähän tämmöinen. :D

Ei kukaan muu oo ihmetellyt naislla comboa sukkahousut + tosi lyhyet shortsit keskellä talvea? Näyttää sellaiselta yhdistelmältä, et mulle tulis ainakin vilu.

Ei kukaan muu oo ihmetellyt naislla comboa sukkahousut + tosi lyhyet shortsit keskellä talvea? Näyttää sellaiselta yhdistelmältä, et mulle tulis ainakin vilu.
Ei kai siinä mitään niin erikoista oo. Yhtä paljon ihmettelen sitä, miks joku käyttää minihametta tai jotain hametta ylipäätänsä talvella.

Fiftarityyli karseine kuteineen, kamaline kampauksineen, rumine tatuointeineen ja hirvittävine meikkauksineen muijilla on kyllä niin yrjöttävät ettei mitään rajaa. Enpä usko että 50-luvulla naiset kulki minihameessa, verkkosukissa ja olkain topissa käsivarret kasipalloja, noppia ja kirsikoita (miksi just niitä pitää tatuoida ja miten kasipallo, nopat ja kaksi kirsikkaa liittyvät jenkkiautoihin/fiftaripelleilyyn?) täyteen tatuoituna.

Lökäpöksyt aikuisella miehellä hyi ! Sekä pillifarkut (no pillifarkut yleensäkin), jossa haaroväli roikkuu polvissa mitä ihmettä? Ja siihen päälle vielä suippokärkiset kengät.. ei ei ei.

Naisilla sitten kamalat makkarankuori-bilemekot, mahdollisimman halvan näköinen, jossa muovisia feikkitimantteja sun muuta bling bling sälää. :face:

Töissä lueskelin lounaalla jotain kuvastoa ja siinä oli kaksi sellaista vaatetta joiden kohdalla loksahti leuka lattiaan.

Miesten yöpaita
katso liitettä 72919

Jotkin salihousujen tyyliset housut jotka on tehty farkkukankaasta
katso liitettä 72920

Täytyy kyllä sanoa että tämä näky paloi nyt verkkokalvoille :itku:

Tänään baarissa vitutti miesten uusin muotivillitys: tukkimiespaidat eli sellaiset värikkäät raidalliset kauluspaitamaiset tukkimiespaidat. Hyi vittu, miten tuollaisessa edes voi näyttää hyvältä?

sophnet-camo-print-shirt-01.JPG

merc1.jpg

HIPSTER-D.2.jpg

Miten ihmeessä jokaisella miehellä tyyliin on yhtäkkiä tuollainen yllä? Jokin muoti-ilmiö? Paidan kyllä pitää olla yksvärinen, tai hieman raitoja, tai kiva teepaita kivalla kuviolla, mutta toi hyi saatana. Seksikkyys on kaukana tuosta...

Sellaset talvitakit naisilla jotka kapenee ylhäältäpäin lantiolle asti ja sit on sellanen "laajeneva osa" pömpöttämässä siinä. Näyttää lähinnä siltä kuin haikara olis tehnyt pesän perseeseen takin alle.

Hauska threadi.. "hirveitä mutta sitten näin jonkun naisen päällä saman ja näytti helvetin hyvältä :kuola:" :D

Fiftarityyli karseine kuteineen, kamaline kampauksineen, rumine tatuointeineen ja hirvittävine meikkauksineen muijilla on kyllä niin yrjöttävät ettei mitään rajaa. Enpä usko että 50-luvulla naiset kulki minihameessa, verkkosukissa ja olkain topissa käsivarret kasipalloja, noppia ja kirsikoita (miksi just niitä pitää tatuoida ja miten kasipallo, nopat ja kaksi kirsikkaa liittyvät jenkkiautoihin/fiftaripelleilyyn?) täyteen tatuoituna.
Sä nyt vähän sekoitat rockabilly- ja psykobillyn toisiinsa. Noi sun mainitsemas ominaisuudet liittyy nimenomaan psykobilly tyyliin joka on yhdistelmä punkia ja rockabillyä, eikä siis niinkään pyri imitoimaan 50-luvun tyyliä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom