Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä helvettiä, kyllä mä ainakin tykkäsin ja siis tykkäänkin naisten päällä tuollaisista. Hoikalle tytölle sopii hyvin, kun tuo yksi kohta kiristää sopivassa kohtaa ja vartalon pystyy päättelemään läpi ;) Turhaan siis rageet.Siis mitä nää tän talven naistentakit oikeen on?!?!
Kokeilin päälleni yhtä, vaikka tiesin kyllä kokeilemattakin millainen säkki se on. Ajattelin kuitenkin testata, mikäli olisinkin ollut erehtynyt. En ollut.
Kenelle tuollaiset sopii? Ihan järkyttäviä.
Ei kukaan muu oo ihmetellyt naislla comboa sukkahousut + tosi lyhyet shortsit keskellä talvea? Näyttää sellaiselta yhdistelmältä, et mulle tulis ainakin vilu.
Ei kai siinä mitään niin erikoista oo. Yhtä paljon ihmettelen sitä, miks joku käyttää minihametta tai jotain hametta ylipäätänsä talvella.Ei kukaan muu oo ihmetellyt naislla comboa sukkahousut + tosi lyhyet shortsit keskellä talvea? Näyttää sellaiselta yhdistelmältä, et mulle tulis ainakin vilu.
Tämä kombo kuntosalilla.
katso liitettä 75282
katso liitettä 75280
katso liitettä 75281
katso liitettä 75283
Töissä lueskelin lounaalla jotain kuvastoa ja siinä oli kaksi sellaista vaatetta joiden kohdalla loksahti leuka lattiaan.
Miesten yöpaita
katso liitettä 72919
Jotkin salihousujen tyyliset housut jotka on tehty farkkukankaasta
katso liitettä 72920
Tämä kombo kuntosalilla.
katso liitettä 75282
katso liitettä 75280
katso liitettä 75281
katso liitettä 75283
Sä nyt vähän sekoitat rockabilly- ja psykobillyn toisiinsa. Noi sun mainitsemas ominaisuudet liittyy nimenomaan psykobilly tyyliin joka on yhdistelmä punkia ja rockabillyä, eikä siis niinkään pyri imitoimaan 50-luvun tyyliäFiftarityyli karseine kuteineen, kamaline kampauksineen, rumine tatuointeineen ja hirvittävine meikkauksineen muijilla on kyllä niin yrjöttävät ettei mitään rajaa. Enpä usko että 50-luvulla naiset kulki minihameessa, verkkosukissa ja olkain topissa käsivarret kasipalloja, noppia ja kirsikoita (miksi just niitä pitää tatuoida ja miten kasipallo, nopat ja kaksi kirsikkaa liittyvät jenkkiautoihin/fiftaripelleilyyn?) täyteen tatuoituna.