Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuka se on ?Eka vasemmalta näyttää Matti Airaksiselta.
Jumalaare, jätkä on 35v eikä tunne Jumalaista Ysärijyystön Ylipappia. Joka perjantaina Ylex:llä 20.00-22.00.Kuka se on ?
Yhdyn täysin näihin kaikkiin mielipiteisiisi, jotain Paavo Arhinmäen ja Jukka pojan risteytyksiä. Uskomatonta paskaa.Mikä idea näissä feikki silmälaseissa on? Eihän se ole hieno asia jos on rillit. Onko tämä jotain hipster meininkiä?
http://www.hm.com/fi/product/01574?article=01574-A
Muutenkin tällainen tyyli on hölmön näköinen, että on parta, tukkimiehenpaita ja saatanan kireät farkut jalassa.
Sitten kaikilla on vielä iPhonet ja ovat vielä vegaaneja ja vihervasemmistolaisia.
En tunne en. Radioo tulee kuunneltua vaan jossain muualla ku himassa ohimennen.Jumalaare, jätkä on 35v eikä tunne Jumalaista Ysärijyystön Ylipappia. Joka perjantaina Ylex:llä 20.00-22.00.
Jannu ei vaan tajua .Yhdyn täysin näihin kaikkiin mielipiteisiisi, jotain Paavo Arhinmäen ja Jukka pojan risteytyksiä. Uskomatonta paskaa.
En tunne en. Radioo tulee kuunneltua vaan jossain muualla ku himassa ohimennen.
Jannu ei vaan tajua .
:D. Hyviä kuvauksia. Ohan ne vähän huvittavannäköistä kansaa joo. Mutta tosiaan noissa kuvissa toi kokonaisuus tekee ehkä sen hipsterin. Noi vaatteet sinänsä on ihan peruskamaa. Parta ja rillit kai sen lopulta tekee ja hassut hatut on tärkeitä kanssa . Mä oon käyny Siltasessa kerran, sä vissiin tunnet paikan paremmin?En joo, toi Siltasessa vitun rumissa muovilaseissaan maailmaa parantava hipsterikansa on tämän vuosituhannen suurin syöpä. Sä oot silkkii ja silleen. Ehkä eniten vielä näköä haittaa tissieläinhipsterit jotka ovat ahtaneet lihavat euron stobeilla räjäytetyt sorkat legginseihin ja piilottaneet päärynävartalon ja seittemän leivän uuninsa halonhakkaajapaitaan, kaksoisleukaa halailee toki palestiinalaishuivi ja tietty pari tuumaa ylempänä ne samat muka älykkään näköiset muovirillit ilman vahvuuksia, onhan ne toki niin hipsteriä että pitää olla.
En tiedä miksi sitä kutsutaan.. Mutta miehillä se helvetin hattu, näyttää vähän ranskalaiselta.. Fruittareilla monesti näkee..
Tuoko? Vai se pyöree lättänä, jossa on sellanen systeemi keskellä?
Mikä tuossa nyt tökkii. Minä käytän jatkuvasti tuon tyylisiä hattuja, sopii minulle upeasti ja näytän niissä seksyltä. Aika neutraali kapistus kaiken lisäksi minusta.
Minkäslaisia niiden pitäisi olla sitten vai eikä kauluspaitoja ollenkaan saisi olla? Johtuisko siitä että noi on ollu aika lailla perustavaraa viimeset viis vuotta vähintään ja enemmänkin. Tai no oikeestaan aina.Hiukan ihmetyttää tosin se, kuinka monet miehet tuntuu käyttävän ruudullisia kauluspaitoja.
Silloin kun minä olin 13, oli muodikasta pukeutua kortsupipoon ja sellaisiin roikkuhousuihin, jotka oli vyöllä kiristetty perseen alapuolelle ja jätkät kävelivät kuin puoliksi karannutta paskaa tavoitellen. Myös Katariina Ebelingin tukka ja pyöräilyhousut olivat joskus stondismateriaalina, eikä mikään näistä syövistä mitenkään merkittävästi vaikuttanut yhtään mihinkään.
Noita imagolaseja on ollut vähintään Dana Scullyn päivistä ihan yleisesti tiedossa, ja varmasti aikasemminkin mutta olen ollut niin pieni etten ole pannut merkille. Hirveet kierrokset taas jostain ajan ilmiöistä.
Oma suosikki-inhokkini on kyllä naisten VET, Vitun Erikoinen Tukka, jonka ansiosta kukaan ei huomaa että ylipainoa on 60 kg. Yhtä hieno kuin kunnon comb over.
Tarkoitatko tällä maamme kansallistukkaa eli teuraskantturan kananpersetukkaa joka löytyy yleensä jokaiselta +40v naudalta paritettuna usein samaan runkoon selkätissien ja etupepun kanssa? Tämän ilmestyksen kun näet maamme rajojen ulkopuolella niin et voi olla tunnistamatta suomalaista laatunautaa, tosin lähimpänä on sitten brittein saarten karja johon laji on muista sukulaislajeista helpoin sekoittaa.