Miesten ja naisten vastavuoroiset inhokkivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naene
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään baarissa vitutti miesten uusin muotivillitys: tukkimiespaidat eli sellaiset värikkäät raidalliset kauluspaitamaiset tukkimiespaidat. Hyi vittu, miten tuollaisessa edes voi näyttää hyvältä?

Miten ihmeessä jokaisella miehellä tyyliin on yhtäkkiä tuollainen yllä? Jokin muoti-ilmiö? Paidan kyllä pitää olla yksvärinen, tai hieman raitoja, tai kiva teepaita kivalla kuviolla, mutta toi hyi saatana. Seksikkyys on kaukana tuosta...

Kunnon flanellipaita on loistava ulkona mut ei kuulu kyllä mihinkään sisätilaan. :D

Kuka prkleen vajakki on keksinyt että hei laitetaanpas aikuiset naiset pitämään potkupukua
407749-7-1259754238298.jpg

Kukaan muija ei pitäisi tuollaista ellei joku britni spiersi tai lady gagga tee sitä ensin

Pakko myöntää, että omistan tuommoiset haalarit. En kyllä pihalle niillä mene, mutta sisällä mitä parhain asu.

Tullut koulussakin jo vastaan. Aluksi ihmettelin, että mitäs helvettiä, mutta nuo taitaa olla muodissa tai jotain?

Kai se on osa tata arsyttavaa "vaatteiden pitaa olla mahdollisimman mukavat paalla eika kiinnosta vaikka naytan perseelta"-trendia. Takalainen villitys on elainkuosiset onesiet, jotka paalla jengi lahtee bilettamaan. Taman on siis tarkoitus olla jotenkin tosi hassua... Suosituin taitaa olla Tescon kympin tai alle maksava tiikerikuosinen onesie.

Taytyy tosin myontaa etta olin ihan pikkusen kateellinen kamppikselle kun talvella hengailtiin olohuoneessa ja toisella oli lampiman ja mukavan nakoinen onesie paalla samalla kun mina vaivalloisesti kannoin kahta vilttia paallani.

Tollanen haalariasuhan olis ihan loistava sellaseks krapula-asuks:D

Hmm, mua ärsyttää yleisesti huonosti pukeutuvat ihmiset, mutta jos jokin yksittäinen vaatekappale, niin en voi sietää miehellä sellaisia hihattomia paitoja, vähän kuin naisten topit. Hyväkroppaisella miehellä ihan ok vaikka treenipaitana, mutta jos joku pitää vaikka kotona(siten, että mä joudun näkemään ja kestämään) tai ulkona kaupassa käydessä niin hyi olkoon:s Siihen vielä päälle rintakarvat jotka pursuavat sieltä topin etumuksesta+karvainen selkä.

Hmm, mua ärsyttää yleisesti huonosti pukeutuvat ihmiset, mutta jos jokin yksittäinen vaatekappale, niin en voi sietää miehellä sellaisia hihattomia paitoja, vähän kuin naisten topit. Hyväkroppaisella miehellä ihan ok vaikka treenipaitana, mutta jos joku pitää vaikka kotona(siten, että mä joudun näkemään ja kestämään) tai ulkona kaupassa käydessä niin hyi olkoon:s Siihen vielä päälle rintakarvat jotka pursuavat sieltä topin etumuksesta+karvainen selkä.

Tuo paita on nimeltään wifebeater ja onhan se minustakin aika irvokas julkisesti pidettäväksi (poislukien alusasuna piilossa). Mutta kai sitä nyt kotonaan saa hihattomassa olla, kun kerran ilman paitaakin... Pitäähän meidän naistenkin toppeja ja rintsikoita sietää. :)

Kuka prkleen vajakki on keksinyt että hei laitetaanpas aikuiset naiset pitämään potkupukua
407749-7-1259754238298.jpg

Vittu mä menin ostamaan tollasen jouluna vaimolle lahjaksi kun se sitä pitkään kinus. Noi on vielä ihan jäätävän hintasia, jopa pari satkua kappale :D
Onhan toi suhteellisen epäeroottinen kapistus ja kuulemma hankala käydä kusellakin, toisaalta hupun saa myös kokonaan kiinni jos haluaa piiloutua. Vaikea myös esim etsiä tissejä tuolta sisältä kun pitää avata vetskari kunnolla, tosin sen saa myös alakautta auki niin että pelkästään alaosaan saa käden mentävän aukon :D Haluis mullekin tollasen, en kyllä pystys käsittämään miltä se näyttäs meikäläisen päällä.

Tuommonen kokohaalarihan olis just huippu. On noita tullu nähtyä jo muutama vuosi sitten. Nyt taitaa enemmän yleistyä vaan. Burtonin tuommoisia haalareita on ainakin näkyny aiemmin, en tiiä onko ne sitten tullu muotiin jostain lautailupiireistä..

Tämä selittäki paljon. Katoin tällä viikolla jossain urheiluliikkeessä, että ompas helvetin isoja väliasuhaalareita myynnissä. Ääneen vielä ihmettelin vaimolle, että "kelle helvetille tämä on muka sopiva!" Ja ihmettelin, että eikös nämä olis pitäny olla kylmimpään aikaan myynnissä eikä keväällä.

Tuommonen kokohaalarihan olis just huippu. On noita tullu nähtyä jo muutama vuosi sitten. Nyt taitaa enemmän yleistyä vaan. Burtonin tuommoisia haalareita on ainakin näkyny aiemmin, en tiiä onko ne sitten tullu muotiin jostain lautailupiireistä..

Onhan toi perin kätevä esim kun oot jossain mökillä tai lapissa snoukkaamassa ja sitten heität vaan oloasuksi tuon, ja onhan se lämpimän ja mukavan tuntunen varmasti. Mut jenkeissähän vetävät noi päällä ihan kadulla ja pitävät Onepiece bileitä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom