Riippuu muodoista ;)
Mun mielestä ei. Jotenkin tulee mielikuva, että vetskari on siellä mahdollistamassa housut jalassa ulostamisen. Ällöttävää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riippuu muodoista ;)
Naisilla sellaset korkeet farkut, missä on vetoketju takapuolella on kyllä vitun rumat.
Ha. Ei oo kyllä käyny edes mielessä. Korkeet housut yleensä on kyllä törkeet.Mun mielestä ei. Jotenkin tulee mielikuva, että vetskari on siellä mahdollistamassa housut jalassa ulostamisen. Ällöttävää.
Oon kuolannu ties miten pitkään tollasten perään Ostan heti ku ne oikeat löytyy jostain.Kyllä nämä teräväkärkiset sitten ovat törkeitä:
Oon kuolannu ties miten pitkään tollasten perään Ostan heti ku ne oikeat löytyy jostain.
When you see it you will shit bricks... Varmaan kenenkään mielestä tuollaista ei pitäisi miehen pitää päällä?
When you see it you will shit bricks... Varmaan kenenkään mielestä tuollaista ei pitäisi miehen pitää päällä?
Ne nykyajan naisten muotipaidat A.K.A äitiysmekot on kyllä niin hirveitä että meinaa oksennus tulla kun näkee semmosen... mahdotonta havaita minkälainen ruumiinrakenne ihmisellä on...