Miesten ja naisten vastavuoroiset inhokkivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naene
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun mielestä ei. Jotenkin tulee mielikuva, että vetskari on siellä mahdollistamassa housut jalassa ulostamisen. Ällöttävää.
Ha. Ei oo kyllä käyny edes mielessä. Korkeet housut yleensä on kyllä törkeet.

Kyllä nämä teräväkärkiset sitten ovat törkeitä:
kengat-teravakarkiset.jpg
Oon kuolannu ties miten pitkään tollasten perään :) Ostan heti ku ne oikeat löytyy jostain.

Oon kuolannu ties miten pitkään tollasten perään :) Ostan heti ku ne oikeat löytyy jostain.

Noi on oikeesti ihan siistit kengät. Sopii hyvin joidenkin mageiden farkkujen kanssa. Ite oon monesti ampunu yli kengissä ja ostanu oikeesti massasta poikkeevat popot, noissa on kuitenkin tyyliä paljon enemmän kun jossain hinaajatennareissa ;)

When you see it you will shit bricks... Varmaan kenenkään mielestä tuollaista ei pitäisi miehen pitää päällä?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Näin viikonloppuna korkeavyötäröiset housut pirun hyväperäisen naisen päällä ja vedän sanani takaisin. Kyllähän ne vetää huomion ja näyttää aivan sairaan hyvältä kun kroppa on viimoisen päälle kunnossa. Plösöillä nuo(kin) on jotain hirveetä.

C200711118174313732_Ladies_high_waist_skinny_jeans.jpg

When you see it you will shit bricks... Varmaan kenenkään mielestä tuollaista ei pitäisi miehen pitää päällä?

Don Cherry on kyllä yks universumin tyylikkäimmistä miehistä. Eikä toi puku taida olla edes pahimmasta päästä. Hieno mies.
Samaten noi korkeat farkut missä osassa on vetoketju takana toimii naisilla todella hyvin. Ehkä jossain lättämallin perseessä ei täysin toimi mutta vähän kun löytyy kaarta niin oikein hyvä. Ja siellä sitten kuuluu pitää sitä paitaa sisällä eikä roikottaa sellasta ylisuurta paitaa niinkun legginsien päällä. Tosin legginsitkin toimii erittäin hyvin kuten oon aiemmin sanonut. Jos kroppa on kauhea niin se on ihan sama mitä sillä naisella on päällä, ei se niitten vaatteitten syy ole. Tuskin se 100kilonen tyttö näyttäs verkkareissa sen paremmalta kun niissä legginseissä.

Noista gaylordin postaamista kuvista voisin kuvitella ton ylemmän kuvan paidan löytyvän omastakin vaatehuoneesta mutta toi alempi kokonaisuus ampuu kyllä itelläkin yli aika huolella.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
dc-aaron-rose-mid-parka-jacket-front.jpg

Mitäs mieltä tyypit on noista parka takeista? Niin miehillä kuin naisilla :D Itse sanon että riippuuu ihan naamasta ja muusta tyylistä että näyttääkö hyvältä vai nou

Naamasta ja muista vaatteista täysin kiinni. :D

Pappakalsarit. Vielä kun ne on semmoset lököttävät, niin todellakin ehdoton nou nou.

Siis tämmöset:

bed3c255530ae7fb3e7ec37348822-orig.jpg

Yök. Vie kyllä mun normaalisti hyrräävät himot saman tien. :D

Tiukat bokserit ne olla pitää. :P

^joo noi ylläolevat on kyllä jotain aivan järkyttävää! luoja kiitos en oo nähny tollasia koskaan kenenkään päällä... tai en ainakaan muista nähneeni..

Eihän ennenvanhaan muita alkkareita ollutkaan. Boxerit oli muistaakseni uusinta uutta 90-luvun taitteessa. Boxereissa kyllä se paha vika että lahjeosat rullaantuu, vois oikeastaan siirtyä tuolle speedolinjalle taas.

t. Pappa

Ne nykyajan naisten muotipaidat A.K.A äitiysmekot on kyllä niin hirveitä että meinaa oksennus tulla kun näkee semmosen... mahdotonta havaita minkälainen ruumiinrakenne ihmisellä on...

Siis mitä nää tän talven naistentakit oikeen on?!?!
DXL865_79202_18015_25_5107.jpg

Kokeilin päälleni yhtä, vaikka tiesin kyllä kokeilemattakin millainen säkki se on. Ajattelin kuitenkin testata, mikäli olisinkin ollut erehtynyt. En ollut.
Kenelle tuollaiset sopii? Ihan järkyttäviä.

Ne nykyajan naisten muotipaidat A.K.A äitiysmekot on kyllä niin hirveitä että meinaa oksennus tulla kun näkee semmosen... mahdotonta havaita minkälainen ruumiinrakenne ihmisellä on...

Joo älä :D Sellaset missä on pussi tossa vyötärön kohdalla. Mut näähän on just sellasia vaatteita millä siiderilehmät koittaa peitellä niitä kovasti hehkuttamiaan "kurveja" :D

Naisilla korkeavyötäröiset housut, lian tiukat vaatteet, uggit, ed hardy vaatteet, korkokengät jos niillä ei osaa kävellä ja noi aikasemmin mainitut raskauspaidat tulee nyt näin äkkiseltään mieleen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom