Miesten ja naisten vastavuoroiset inhokkivaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naene
  • Aloitettu Aloitettu
Töissä lueskelin lounaalla jotain kuvastoa ja siinä oli kaksi sellaista vaatetta joiden kohdalla loksahti leuka lattiaan.

Miesten yöpaita
IMG_20111120_135133.jpg

Jotkin salihousujen tyyliset housut jotka on tehty farkkukankaasta
IMG_20111120_135219.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sellaset ihmeelliset perseellä roikkuvat "henkselit". Tiedä ees mitä ne on olevinaan..

Töissä lueskelin lounaalla jotain kuvastoa ja siinä oli kaksi sellaista vaatetta joiden kohdalla loksahti leuka lattiaan.

Ei voi käsittää! Oliko joku Ellos tai joku Hobbyhall vai mikä kuvasto voi edes pitää sisällään tämmöisiä :-D

Mä näin salilla maailman pyllyttömimmän tytön, herranjumala. En edes hoksannu asiaa kun tyyppi istu ja teki jotain mutta sit ku se nous seisomaan niin sen jalat alko suoraan selästä, siitä jäi välistä pahasti uupumaan jotain :D

Mä en tajua muodin perässä juoksemista, puetaan mitä tahansa kun muillakin on. Outoa, kai se muiden hyväksyntä on niin tärkeää tai mitä ryhmään kuulumista se sitten on?

Tässä yliopistolla istuskellessa. Hippimiehet. Ne, joilla on isoja virttyneitä villapaitoja ja isoja juoppopipoja. Ei hyvä. Tulee likainen, peseytymätön ja epäsiisti mielikuva.

Tässä yliopistolla istuskellessa. Hippimiehet. Ne, joilla on isoja virttyneitä villapaitoja ja isoja juoppopipoja. Ei hyvä. Tulee likainen, peseytymätön ja epäsiisti mielikuva.

Tätä komppaan. Itselleni on aivan sama miten jengi pukeutuu, mutta eikö sitä nyt jumalauta ole olemassa joku muu tapa olla niin perkeleen boheemi kuin juuri tuo dyykkaus-look.

Heitetääs rateen, kun täällä joku kovasti valitteli maihareista, jotka ovat ehdottomasti no no turnoff-kamaa. Mitäs raati sanois tälläisistä talvikäytössä:

boot_8.jpg

boot_2.jpg

Eli tosiaan ei mitään särmäämistä, mutta halusin vaan pitkävartiset kengät ja tuon väriset ovat mielestäni hienoimpia. Sattuu nyt tosin olemaan, että kyseessä sotilaskenkä eli aavikkomaihari, mutta ei se nyt paljoa näy ulospäin jos ei tiedä :D. Mielipiteitä ;)?

Mä tiedän yhden kuvaston jossa on kaikkia tommosia kamaluuksia joita ei voi löytyä ku joidenkin ennen vuotta -20 syntyneiden vaatekaapeista. En vaan nyt millään saa päähäni mikä se oli nimeltään...tämä siis tohon miesten paituli ja kaameet farkkusalihousut juttuun

Naisilla
-osa hatuista

En keksi mitään muuta nyt koska melkein aina löytyy vasta-esimerkkejä.

Viikonloppuna tapasin naisen jolla oli suht random tyyli. Sillä oli semmonen goth look, hiukset oli perseen alapuolella ja näytti siltä ku se ois karannu jostain roolipelistä, silti se oli hyvän näköinen.

Mä näin salilla maailman pyllyttömimmän tytön, herranjumala. En edes hoksannu asiaa kun tyyppi istu ja teki jotain mutta sit ku se nous seisomaan niin sen jalat alko suoraan selästä, siitä jäi välistä pahasti uupumaan jotain :D
Tulin juuri sanomaan, että oikea termi tuolle on selkäperse, mutta tuollahan se juuri lukikin edellisellä sivulla ja joku vielä kysyi, mikä se on. :D Sitä en kyllä nyt tajua, että miten se liittyy vaatteisiin. :D

Minä syntinen ostin UGGit. Niissä on paljon mukavampaa raahautua kotiin kovan treenin jälkeen kuin pohkeita nuolevissa korollisissa saappaissa.

Mullakin on kyllä naisten ehdoton inhokkivaate muoviset saappaat. Hyi yök. Sitten kovaan ääneen julistetaan olevansa niin kenkäfriikkiä, koska se on jotain niin hienoa, ja kannetaan niitä alle 40 euron kenkiä kotiinsa satoina pareina. Korkolappujakaan ei toki kannata vaihtaa, mieluummin sit ostaa uudet kengät samalla rahalla.

Heitetääs rateen, kun täällä joku kovasti valitteli maihareista, jotka ovat ehdottomasti no no turnoff-kamaa. Mitäs raati sanois tälläisistä talvikäytössä:

boot_8.jpg

Eli tosiaan ei mitään särmäämistä, mutta halusin vaan pitkävartiset kengät ja tuon väriset ovat mielestäni hienoimpia. Sattuu nyt tosin olemaan, että kyseessä sotilaskenkä eli aavikkomaihari, mutta ei se nyt paljoa näy ulospäin jos ei tiedä :D. Mielipiteitä ;)?

Varmasti hyvät kengät hirvimettälle tai päiväretkille Rokuan kansallispuistoon.

Ei mee ainakaan lunta kenkiin talvella. Mulla on pari talvea ollu semmoset kengät mitkä on liian lyhyitä talvikäyttöön ni ens talveksi ostan kyllä kunnon kengät oli muodikkaat tai ei, mutta siis ite kyllä en nää mitään pahaa pitää ugg kenkiä talvella koska tyhmämmältä näyttää mun silmään se että pukeudutaan tyylikkäästi ja sitte kärvistellään bussia odottaessa.

Se on joskus huvittavan näköstä ku joku nainen menee talvella korkkareissa ja pystyy just just pystyssä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom