Mieluisin joululahja ketju

Viime jouluna saamani 32kg kahvakuula on ollut varmaan paras lahja, vaikka se ei yllätys ollutkaan. Taisinpa vielä itse maksaa pienen osan siitä.
Oli aika hauska tilanne kun serkkutyttö(9v) yritti nostaa sitä lahjapakettia ja totesti että "tämä on jotenki liimattu tähän lattiaan kiinni." :hyvä:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lunta ja Garminin sykemittarin. :)

CoC-grippereitä, dippivyötä, voimanostovyötä ja pakkisvaatteita tekis mieli. Suklaata kans niin paljon että säästyy ens kesäksi asti :) Piparia olis kans kiva saada.

CoC-grippereitä, dippivyötä, voimanostovyötä ja pakkisvaatteita tekis mieli. Suklaata kans niin paljon että säästyy ens kesäksi asti :) Piparia olis kans kiva saada.

Toi meinas unohtuu :D:kippis1:

Rahaa. Vähän turha olis nyt saad jotain isompaa kun kumminkin kuukauden päästä tulee semmonen vuoden reissu keuruun suunnalle. Ja perinteisesti tietenkin villasukkia ettei tule vilu hiihtäessä :D

Unohtu listasta Aku Ankan taskukirjat ym. mukavat sarjakuvat. Joulun teemataskari on pakko saada, tosin taidan ostaa sen ennen joulua ja luen sitte ku joululoma alkaa nii pääsee oikeaan fiilikseen :)

Läppäri (Sainkin jo etukäteen)
Huppari
T-paitoja
Sukkia
RAHAAAAAAAAAA

Perinteinen lista, vaatteita tarvii aina, pöytäkone on parhaat päivänsä jo nähnyt ja rahaa tarvii aina :>

Joku jonka kanssa viettää joulua ois kiva saada. Samallahan tämä tarkoittaa, että pipari kelpaisi. Muuten koko joulu voi mun puolesta jäädä kokonaan viettämättä ja lahjaksi riittäisi ettei tarvitse kuunnella joululauluja ja muiden joulupaskaa.

...enpä tosin ole tainnut saada joululahjoja ainakaan 5 vuoteen, joten ylläolevatkaan eivät taida toteutua :D

Muutaman tunnin jalkatreeni joulun alla Savolaisen kanssa ja tyttö pieniin punaisiin pukeutuneena.:D

Ja joku ylihieno huppari olis hieno. Ei niistä muista vaatteistakaan haitaksi olisi.:D

No tommonen Pistol Grip tulis tarpeeseen
Hurst_3162001.jpg

Tosin se voi olla parempi hommata itse, niin tulee se kaavio kerralla oikein.

Pipari olis tietysti aika jees:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom