Mieluisin joululahja ketju

Paha maa dvd:lle ja joku Kurt Vonnegutin kirja ois aika :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
joulussa on parasta kun ei tarvii mennä mihinkään/tehdä mitään,pötköttää ja vetää safkaa.lahjat on vaan plussaa.tosin meikä nyt ei ole joulu-ihmisiä(tai juhla-ihmisiä muutenkaan.menee vaan treenit pilalle)

DVD:itä niin paljo ku mahdollista:kuola:

Joulukissa olisi ihan kiva. Enkä tarkoita normaalia maatiaiskissaa, vaan tulista, pervoa tiikeriä, GRRRAAU!

BamHI sanoi:
Rahaa, Fazerin sininen, dvd, cd, kirja, pippurimylly (vanha on tosi huono), kuorimahanskat, korut...

Millaset on kuorimahanskat?

Mulle saa joku tuoda halutessaan vaikkas uuden puhelimen kun vanha alkaa jo olla väsynyt

Mulla varmaan kestosuosikkeina läpi vuosien on kulkenut:

Hajuvedet ja tuoksusarjojen muut tuotteet
Kalliimmat kosmetiikkatuotteet
Tigi Bed Head tms hiustenmuotoilutuotteet
Olkalaukut/kassit
Satiiniset yöpuvut/pyjamat
Tuoksukynttilät sun muut
Arabia/Iittala jne tuotteet joita keräilen
Valkokulta/Hopea/Timantit

Niitä saan joka vuosi, ja myöskin toivon erikseen jotta saisin. Yllätyslahjoja saan yleensä noin puolet. Näin aikuisena aika tarkasti määrittelen mitä haluan ja mitä en. Eli saan kaikki mitä kehtasin toivoa + rahaa + yllätyslahjoja ja muiden omia ideoita :)

Kalliit deodorantit ja tuoksut on kova sana. Hugo Bossi on lemppari. :kuola: Sitten ois kiva saada Canon S2 IS kamera mutta se kuuluu siihen mahdottomat joululahjat sarjaan. Täytyy itte ostaa. Suklaata tietysti kans paljon. Ei kait muuta tarvitakkaan.

EDIT:
Hajuvedet ja tuoksusarjojen muut tuotteet
:kippis1:

Uudet treenikengät ja muitakin treenikamppeita.Ja tietysti töistä vapaata:kippis1:

Maailmanrauhaa. :love:

No ei, vitsit vitsinä. Opiskelijana tyydyn tähän YleX:n viime joulun teemaan "rahaaaaaaaaaaa, joulu lahjaksi rahaaaaaaaaa-aaaaaa"

Kirja! Aina paras. Joku sellainen joka on silla hetkella tunnettu/suosittu tai muuten vaan hauska. Broidilta saan aina parhaat kirjat.

Kalliimmat kosmetiikat on kiva saada jouluna. Ei itse tarvitse vuoteen miettia niita :) ja sitten mitka tahansa hyvalle tuoksuvat tuotteet. Varmaan monen naisen mieleen ainakin!

Suklaata tai karkkia ei kiitos, ma en tykkaa saada lahjaksi jotain mita ei oikein viittisi kayttaa. Kai se joillekin kay. Mulle se olisi vaan tyyliin sama kuin jos ostaisin hyppynarun halvaantuneelle.

Vaatteet ei myoskaan ole mieleen, itse vaan osaa ostaa itselleen sopivia vaatteita. Turhaan menee rahaa hukkaan. Koristeet ja kaikki vastaava joka paatyy vaan kaapin kautta roskiin on kanssa todella turhaa.

Kaytannollisyys on aina plussaa! Jotain, mita ihminen haluaa tai tarvitsee muttei itse ole kuitenkaan hankkinut. Sellaisista pidan.

- Kirjoja, Stephen Kingin Mustan tornin 3 vikaa osaa, Jeff Longin, Chuck Palahniukin ja Bret Easton Elliksen uudet.

Eipä muuta tule mieleen.

Lomareissu ois hyvä lahja ja sille ois nyt todellakin tarvetta.
Usein tullut kaikkea elektroniikkaa ja nekin on kyl mukavia paketteja!

Lentoliput kotiin oli kyllä vitun jees lahja porukoilta. Vaikka sainkin etuajassa. Ei tartte tätä joulua saarivaltakunnassa mädäntyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom