Mieluisin joululahja ketju

Peppe Halti sanoi:
Lentoliput kotiin oli kyllä vitun jees lahja porukoilta. Vaikka sainkin etuajassa. Ei tartte tätä joulua saarivaltakunnassa mädäntyä.

Samoin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Morjens Nalle! Minä odotan vuodesta toiseen käsinneulottuja villasukkia ja pitkiä kotimaisia puuvillasta tehtyjä miesten kalsareita. Laatuvaatteet on aina hyvä valinta lahjaksi. :)

40" HDTV töllö mun Xbox 360:een. Tai vaihtoehtosesti lehmädivaani jos ehdin shoppaa ton töllön 2.12 mennessä. Sitten ois lokosat oltavat olkkarissa (köllötellä alasti aidolla lehmäntaljalla päällystetyllä divaanilla pelaten Kameota Xbox 360:llä).

Edit: Lisää unelmointia: jalassa vois olla puolireiteen ulottuvat sexyt käsin neulotut villasukat, joista oli kerran tätösen kanssa puhetta (vink vink).

Argh! Mitähän sitä ostaisi tyttöystävälle joululahjaksi? :wall: Syntymäpäivälahjaksi annoin kaulakorun, ni ei viittis taas jotain korua hankkia, vaikka se kyllä semmosesta varmaan tykkäiskin, mut jotain muuta tekis kuitenkin mieli antaa...

Yks vaihtoehto olis tietenkin kysyä, että mitäs se haluaisi lahjaksi, mut emmä sit tiiä olisko se niin kivaa, jos se lahja ei oo yllätys?

Ehdottakaapa jotain näppärää lahjaa! Vai pitäiskö sittenki vaan kysyy mitä se haluis? :david:

Hmmm uudet nyrkkeilyhanskat.. ja ei se muijakaan mikään huono lahja olis..:haart:

Kaytannollisyys on aina plussaa! Jotain, mita ihminen haluaa tai tarvitsee muttei itse ole kuitenkaan hankkinut. Sellaisista pidan.
Sama!

Joululahjalistalle pääsee tänä vuonna myös:

-Mustia sukkia (joka joulun kestosuosikki! Aina ne vuoden aikana mystisesti katoaa johonkin :jahas: )
-Paul Mitchellin Instant moisture-hoitoaine (on taatusti maailman parasta hoitoainetta)
-Koirapyyhe (kuivaa paremmin kuin tavallinen pyyhe)
-Vetovyö ja -köysi olis kiva niin pääsis koiran kanssa hiihteleen ja kesällä juoksemaan.
-Kirja: Dan Brownin Enkelit ja demonit, ja yhä toivon sellaista luontokirjaa missä olisi isoja kuvia eläimistä (kun en sitten viime jouluna saanut sitä:itku: )
-Korut on myös tervetulleita jos joku haluaa ostaa :) vinkvink
-Kynttilöistä tykkään myös
-Mutta EI suklaakonvehteja! Hyi! Yäk! Niistä tulee aina ällö olo vaikka söis vaan vähän :urjo:

Oikeastaan kaikki mikä maksaa paljon käy. Mä kun tykkään kaikista kalliista asioista. Ja ehkä mielummin 1 iso lahja ku monta pientä. Siis hinnaltaan iso, koolla ei ole väliä.

Hitto mä kyllä ihan oikeesti diggaan kalliista asioista. Kello, vaikka Breitling? :hyper: Uus ketju kaulaan, valkokultaa. Isompi timangisormus. Stockalle krediittiä. Edt:t loppumassa, lisää niitä. Aivan sama.

Tai sitten jotain minkä eteen on tehty ajatustyötä, v***u ei kiinnosta yhtään asiat joista näkee kilsan päähän, että ne on ostettu ihan sattumalta kun ei muutakaan keksitty. Niin ja ei, en käytä Dressmannista ostettuja vaatteita. On ne varmaan ihan hyviä, mutta ei mulle.

Ironbutt sanoi:
jalassa vois olla puolireiteen ulottuvat sexyt käsin neulotut villasukat

Ja muuten alasti? Siitä :kuvia:

(jos Mike ni kyl sit määki :eek: )

Pepsikisan läppäri tai mp3 soitin! :>

Enpä tiijä, voimapyörä tuli hommattua jo, eikai sitä paljon mitään tarvi.

Lahjatoive:
7 oikein lotossa..
Muuta ei sitten tarvita..
Tai tietenkin kaikki sukulaiset mahdollisimman kaukana joulunaikana..saisi kerrankin olla munasillaan kotona ihan rauhassa..

Kaikinpuolin onnistunut tyttöystävän esittely porukoille ja myöhemmin jouluyönä suoritettu salamyhkäinen paneskelu ettei kukaan vaan kuule olis kyllä ikimuistoinen joulu mulle :D

Paljon pyydetty, mut eipä maksa ainakaan rahaa :lol2:

Suklaa ja kaikenlaiset urheiluasusteet lämmittävät aina mieltä :)

Tulevalle joululle special-lahjatoiveena ois macbookki, mutta voi olla että joudun sen itse itselleni lahjaksi ostamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom