Mieluisin joululahja ketju

Tuli tuosta Joululahjaidea ketjusta mieleen, että mitkäs on niitä porukan kestosuosikki Joululahjoja?

Itselläni ehdoton ykkönen on suklaa :hyper: :hyper: sitä voisi syödä aina vaikka kuinka paljon ja Jouluna sitä syödäänkin. Hyvänä kakkosena tulee ne mummin kutomat villasukat...tai ei ehkä niinkään ne villasukat vaan se niiden välistä löytyvä viisisatanen. :)

P.S. Eikös tuo Joululahja idea ketju kuuluisi tuonne netistä poimittua osastolle?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Semmoinen ihana Colonic-nalle.

Mummon perinteisesti antama viinapullo on kyllä suokkari.

Pandan konvhetirasian crispy-konvehdit :kuola:
Autotalliin painonnostovälineet
Englanninlakut :kuola:
Dumlet :kuola:

Xbox 360 tällä hetkellä. Tai jonkun kummilapsen itsetekemä juttu :haart:

Huppe sanoi:
Tai jonkun kummilapsen itsetekemä juttu :haart:

Tänä vuonna Huppe saa joululahjaksi sellaisen ruskean abstraktin (kuivatetun) taideteoksen. :D

Hei, tällä kertaa ihan toimiva threadi Nalle :thumbs: Varmaan jotain syötävää (suklaata) ja jotain mitä itse päätän. Ei niitä joululahjoja voi ostaa enää yllätyksenä jos on yli 13v.

Neuvostoliitto sanoi:
Tänä vuonna Huppe saa joululahjaksi sellaisen ruskean abstraktin (kuivatetun) taideteoksen. :D
Vanhemman kummilapsen, ei ryömivän :lol2: Mieluiten kuitenkin se xbox 360. ;)

Rahana ennemmin otan, voi ostaa itselle mitä haluaa. Raha ei ehkä mikään paras lahja, mutta ennemmin ostan itse, kuin saan jonkun aivan tarpeettoman tavaran lahjaksi.

Videotykki kelpais..tai 67-68 Mustang Shelby :)

Noo, eipä se ole vaikea arvata mitä sieltä oikeasti tulee..viidet alushousut, viis paria sukkia, pari kiloa suklaata + jotain pientä sälää

-BMW Z4
-Rantahuvila
-Yksityisjetti
-Timanteilla koristeltu vessapaperirullateline
-...

Ja sit jos pitää listaa niitä joita vois oikeasti saada :D Niin hmm..Täytyy kyllä myöntää etten oo ees koko jouluu kerenny miettimään. Suklaata on kyl aina kiva saada, raha on vakio, sukat ja kalsarit on legenda ja sitten vois vaikka jotain kivoja leffoja saada. Mutta sellaset lahjat on kyllä parhaita mitkä kestää pitkään, joista tulee aina niiden antajat ja joulu mieleen kun alkaa muistelemaan, esim korut, koristejutut sun muut. :)

Mä tykkään koruista...sekä kalliista että halvoista. Suklaa on se tavallinen turvallinen hankinta. Myös joku hyvä kirja, dvd tai cd ois bueno:D

hyrre sanoi:
Videotykki kelpais..tai 67-68 Mustang Shelby :)

Noo, eipä se ole vaikea arvata mitä sieltä oikeasti tulee..viidet alushousut, viis paria sukkia, pari kiloa suklaata + jotain pientä sälää

Panasonic PT-AE900 on myös kirjotettu pukin listaan, toivottavasti tulee :eek:

Koriste-esineet sux!!! :urjo: Kukaan ei tajua etten dikkaa mistään mistä muut kuvittelevat minun pitävän. Yleensä koriste-esineet jäävät kaapin perälle pölyttymään... Tietty jotkut klassiset Iittalan Kivi lyhdyt ja muu shitti toimii aina, mutteivät ole kovinkaan omaperäisiä.

Jotain itsetehtyä mikä on käytännöllinen tunnearvonsa lisäksi.

Villasukat tyttöystävältä. Tyttöystävä olis kiva kans, mutta ei itsetehty. Itse löydetty, ei pukin kantamana.

edit. hehe kotitekoisten kanssa tosiaan tulee sitten koriste-esineitä mitkä laitetaan nätisti esille varastoon ja kirjataan mun salaiseen mustaan vieraskirjaan ylös. "Hillevi-muori: Ota esille muovinen rahapuu sekä pue päälle se keltainen villapaita"

Joululahjaksi tahtoisin:

* banaaninmakuisia EB patukoita 3 laatikollista
* poikaystävä
* eräs tietty ihminen Suomeen jouluksi
* uudet aerobic-lenkkarit

Note: tärkeysjärjestys ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom