Mielipiteitä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mitäs mietä porukka on kumpi on parempi treeni tyyli naturaalini normaali 4 kertaa viikossa esim. Ma:rinta, hauis Ti:jalat To:Olkapää, ojentaja Pe:jalat tai jotain sinneppäin. VAI kovaa tyyliin mega duty?3kertaa viikko..Ma: rinta, olkapää, ojentaja Ke:selkä, hauis Pe:jalat..onko porukalla tullut lihas kasvua kummalla tyylillä naturaalina paremmin?
Mietin vaan aloitanko treenaamaan mega duty tyyliin..

4krt viikossa potkii paremmin. tuo 3 krt viikossa tulisi niin pirun pitkiä treenejä ette energia riitä vetämään kaikkia sarjoja 100 lasissa läpi.

Originally posted by samkai2002
Mitäs mietä porukka on kumpi on parempi treeni tyyli naturaalini normaali 4 kertaa viikossa esim. Ma:rinta, hauis Ti:jalat To:Olkapää, ojentaja Pe:jalat tai jotain sinneppäin. VAI kovaa tyyliin mega duty?3kertaa viikko..Ma: rinta, olkapää, ojentaja Ke:selkä, hauis Pe:jalat..onko porukalla tullut lihas kasvua kummalla tyylillä naturaalina paremmin?
Mietin vaan aloitanko treenaamaan mega duty tyyliin..

Pe oli varmaan tarkotus olla selkä...kaiketi...mulla on tollanen jako ja reeni on joka toinen päivä ja lepopäivinä parina kertana kierron aikana aeroobista ja hyvältä tuntuu tällä hetkellä!!

Jos tykkäät käydä paljon salilla, (niin kuin mä) niin suosittelen 4-jakoista.

Ja täytyy muistaa, että tollasessa 4-jakoisessa ei voi vetää treenejä ihan piippuun, koska monilla lihaksilla on vain muutama päivä aikaa palautua seuraavaan epäsuoraan treeniin.
3-jakoisessa taas on viikko aikaa.

Voithan tehdä sillai, että treenaat eka 4-jakoisella vaikka 4 viikkoa, sitten väliin kevyt tai off-viikko ja sitten 3 jakoisella muutama viikko. Ainakin vaihtelua tulisi.:arvi:

Mulla on kans sama 4-jakoinen ohjelma. Kohta aattelin kyllä tiivistää 3-jakoiseksi ja käydä sitten 2xviikossa lenkillä.
Tuo 4-jakoinen on toiminut hyvin, saanut kunnolla reenattua olkapäitä, kun tuossa 3-jakoisessa ne tuppaa jäämään vähän vähemmälle. Ainakin mulla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom