mielipiteitä veto/työtö

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hst
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Selkä ja ojentajat tuli joskus pöllön poikasena treenattua samassa treenissä, ei kyllä toiminut kovin pitkään. Eihän sen selkä treenin jälkeen enää hirveesti jaksanut tehdä, mutta toimii varmasti johonkin pisteeseen asti.

Rinta/hauis treeni toi viime talvena raskausarvet haukkareihin.
 
juu selän jälkeen ei oikein innosta kapea penkki... mulla ei muut ojentajaliikkeet yksinään toimi (tuskaa kyynärpäissä). Muutenki tuntuu nykyään että on aika mahdotonta treenata koko kroppaa tehokkaasti läpi kolmessa osassa.
 
Originally posted by Maza
juu selän jälkeen ei oikein innosta kapea penkki... Muutenki tuntuu nykyään että on aika mahdotonta treenata koko kroppaa tehokkaasti läpi kolmessa osassa.

Mulla toimii ainakin tosi hyvin vetää selän jälkeen ojentajille kapea penkki ja joku pumppiliike (=eristävä). Noin päin on hyvä kyynärpäille kun on selkätreenistä vastalihakset pumpissa ja lämpimät, eikä kuitenkaan vaikuta punnerrusliikkeeseen heikentävästi.

Tehokas = mahdollisimman suuri hyöty mahdollisimman pienessä ajassa. Eli siinä mielessä 3-osainen treeniohjelman on tehokkaampi kuin 4- tai 5-jakoinen. Ja kyllä 3 osassa saa aivan mainiosti treenattu kaikki lihat läpi kovaa, kunhan muistaa ettei niitä kissansuihinottoapuliikkeitä tarvitse joka treenissä hinkata 2 tuntia.
 
Selkää ja ojentajia ei oo tullu koskaan tehtyä samana päivänä, mut mitä mieltä ootte jos tekis rinta, hauis ja ojentaja treenin kerrasta.Penkissä ojentajat tekee kuitenkin työtä niin miksei sitä voi rutistaa sit huolella loppuun asti?
 
Aikalailla kuheasti tulee työtä treeni kertaan jos on rinta+hauis+ojentaja! itse teen rinta+ojentaja..sit olkapää+hauis! enpä laittaisi noita samaan treeniin.
 
Tuleehan siinä, mutta aattelin kun on kaks penkkipäivää viikossa, toinen penkeistä on lankulla, niin jos sinä päivänä.Taidan vaan toisena päivänä tehä penkin ja hauiksen ja toisena lankun ja ojentajia..
 
Originally posted by Kimi
Tuleehan siinä, mutta aattelin kun on kaks penkkipäivää viikossa, toinen penkeistä on lankulla, niin jos sinä päivänä.Taidan vaan toisena päivänä tehä penkin ja hauiksen ja toisena lankun ja ojentajia..

Miks ihmeessä penkki ja sit vielä toisena päivänä lankkupenkki??
No, kukin tavallaan. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että toimii jonkin aikaa ja sit tulee seinä vastaan. Tee mieluummin vaikka vuoroviikoin lankku ja penkki.
Voisin väittää, että tällä tavalla kehittyisit vieläkin paremmin/nopeammin ja pidemmälle.
Itse ainakin, mutta se olen vain minä.. Jos kehityt vielä koko ajan, niin ei sitten tarvi vielä muuttaa mitään..
Nyt sä rasitat samoja lihaksia lähes samalla tavalla ja liian raskailla painoilla, ei ehdi kunnolla palautumaan..
 
Originally posted by jpm
Aikalailla kuheasti tulee työtä treeni kertaan jos on rinta+hauis+ojentaja! itse teen rinta+ojentaja..sit olkapää+hauis! enpä laittaisi noita samaan treeniin.

En tiä, mulla on rinta, olkapäät ja ojentajat samassa reenissä.
 
Miks ihmeessä penkki ja sit vielä toisena päivänä lankkupenkki??
No, kukin tavallaan. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että toimii jonkin aikaa ja sit tulee seinä vastaan. Tee mieluummin vaikka vuoroviikoin lankku ja penkki.
Voisin väittää, että tällä tavalla kehittyisit vieläkin paremmin/nopeammin ja pidemmälle.
Itse ainakin, mutta se olen vain minä.. Jos kehityt vielä koko ajan, niin ei sitten tarvi vielä muuttaa mitään..
Nyt sä rasitat samoja lihaksia lähes samalla tavalla ja liian raskailla painoilla, ei ehdi kunnolla palautumaan..

Mä oon yleensä tehny maanantaina penkin ja torstaina lankulla, mut nyt on paikat niin jumissa et voi unohtaa lankun huomenna..pitäis ottaa tohon 1 tai 2 päivää lisää palautumiselle.Se vaan tuntuu helvetin vähältä tehä yks penkki viikkoon, mut sit jos tekis ojentajat ja olkapäät kummatkin eri päivinä niin sitä ehkä malttais olla irti siitä penkistä ja se voi olla että ois parempi tehä vaan 1 penkki viikkoa kohden, vituttaa vaan kun voimat on kadonnu totaalisesti ja kohta pitäs alottaa ohjelmalla ja tuntuu ettei pääse edes edellisiin tuloksiin.Nyt on sarjat samat lankulla mitä ne oli pari kuukautta sitten normaalipenkissä...:(
 
Niin, ne tulokset tykkää lähteä laskuun kun treenaa liikaa! kerran koko kehon lihaksisto viikkoon läpi ja se takuulla riittää.
 
En mä liikaa treenannu vaan liian vähän ja ne laskee näköjään silläkin tavalla;) ja paino tippu saatanasti kun jäi syömäpuolikin vähän heikolle, mut kaikki on taas kunnossa.Eli ei muuta kuin uutta matoa koukkuun
 
Hola,

tuosta rinta+hauis+ojentaja-treenistä:
onnistuu kyllä. Ainaki ite oon joskus ottanut normaalin rintatreenin päälle ojentajat ja hauikset superina. Saa muutes kivan pumpin aikaiseksi..heh-heh.

En sitten tiedä mitä tapahtuisi, jos tuolla tyylillä treenaisi pidempään.. ylikunto?

Normaalisti siis treenaan vanhalla hyvällä veto-työntö-jalat-tyylillä.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom