Mielipiteitä tuloksista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mursu^
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Ikä
36
Sanokaas mitä mieltä olette yhdestä kaverista joka on samassa koulussa kun minä ja käy samalla salilla. Kyseisellä tyypillä on ikää ~16v alle 17 kuitenkin ja tulokset on (olen vain kuullut mutta en nähnyt):
Penkki 105kg (ja kuulemma huono päivä :D )
Kyykky 200kg
vetoa en tiedä

ja mitään varusteita ei ole käyttänyt noissa (kai?) ja painoa on kai jotain 80-90kg treenitaustasta ei mitään hajua mutta kauemmin on käynyt salilla kuin minä ja ite olen salilla juossut noin 8-10kk tjsp. Näkemässä en siis ole ollut mutta kyllä se aika iso kaveri on ja aukomaan en kyllä menisi ja taitaapi harrastella jenkkifutista. Omasta mielestäni kaverilla on lahjoja, mutta sanokaas viisaampina kuinka tavallisia tälläiset tulokset ovat.

pakko pistää 1 davidi :david:

no kyykky on kyl kova, mutta ei muuten mikään älytön, itse otin 132,5kg 8. luokalla penalta enkä pidä sitä kyllä minään ihmeellisenä

Mursu^ sanoi:
painoa on kai jotain 80-90kg treenitaustasta ei mitään hajua mutta kauemmin on käynyt salilla kuin minä ja ite olen salilla juossut noin 8-10kk tjsp. Näkemässä en siis ole ollut mutta kyllä se aika iso kaveri on ja aukomaan en kyllä menisi ja taitaapi harrastella jenkkifutista. Omasta mielestäni kaverilla on lahjoja, mutta sanokaas viisaampina kuinka tavallisia tälläiset tulokset ovat.

eikös palstalla vaikuttanut nimimerkki Juntti (tai jotain sinne päin?)

iso kaveri joka pelasi jenkkifutista ja kyykkäsi kovia lukeamia...penkki ei ollut erityisen kova verrattuna muihin tuloksiin....

PS . jos olet Imatralta / Itä-Suomesta niin olen varma että sama mies on kyseessä jota epäilin...

Feikkiedit: kaverin nimerkki olikin Jefu...(Juntti nimellä irc-galleriassa,) ei ole käynyt palstalla enää kesän jälkeen.

Eipä noissa nyt mitään hirveän säväyttävää ole, toisaalta kyykky on kyllä aikast kova!

Mä en nyt kyllä oikein tajunnu tän tredin tarkoitusta??

ei tarkoitusta
väsyneenä vain innostuin aloittamaan uuden thredin :david:
älkää syyllistäkö :curs:

Kyykky suht kova, jos on ns. RAW-nosto ja syvyys kisasyvyys.
Koska nuorempana tuli nähtyä kun jääkiekkoilija junnut ja koripallo yms.yms. ottivat puolikyykystä 200kg+ Ja ruumiin paino jampoilla alle 90kg, lähempänä 80kg.

Joo näitä on nähty näitä ns. lätkämiesten kyykkyjä. 250 niskassa ja päännyökkäs ja sitte lähtään hehkuttaan että otin niin ja niin paljo.

jep jep. Olis tämän voinut laittaa muihin tulos threadeihin myös.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom